Hotel Monasterium PoortAckere

Hotel Monasterium PoortAckere
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Monasterium PoortAckere voor je op een rij gezet:

Laatste review

Familie,
21-10-2018

Samen met vrienden een weekend bezoek aan Gent. Geweldig verblijf in de familie kamers! Schoon en ruim genoeg. Direct in het centrum dus met kinderen is alles te voet goed bereikbaar. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en mooie locatie. Top weekend gehad en een aanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

58 reviews over Hotel Monasterium PoortAckere in het Nederlands

Familie,
21-10-2018

Als je het leuk vindt om te overnachten in een betaalbaar en heel bijzonder hotel in de binnenstad van Gent en je stoort je niet aan het feit dat alles niet even schoon is , dat de inrichting een beetje spartaans is en dat de krakende houten vloeren niet geluidsarm zijn, dan is dit hotel een uitstekende keuze. Moet voor jou alles strak, superschoon en gebruiksvriendelijk zijn, dan moet je boeken bij de één of andere saaie hotelketen waar alle kamers, gangen en eetzalen eender en inwisselbaar zijn. Overigens ook een prima ontbijt in Poortackere en aardig en hulpvaardig personeel. De auto kun je tegen een acceptabele vergoeding op het terrein van het hotel parkeren.

Bar slecht.

P.Hoekstra,
10-4-2018

Vieze kamer. Ramen vastgeplakt met ducktape. Lampen kapot,schimmel in de badkamer,ombouw wastafel kapot, bloed in de gordijnen en erg gehorig. De helft van de prijs was nog teveel geweest. Heb al in meerdere hotels geslapen maar nog nooit zoiets als dit meegemaakt.

Dit nooit meer!

4 pers,
24-3-2018

De gewone standaard kamer die wij hadden was alles behalve goed. Alles kraakte en de gordijnen en vensterbanken zijn smerig! Om over de badkamer maar niet te spreken, de douche zat vol met schimmel en de rest oogde ook erg vies. Overal in de kamer zaten spinnenwebben. We hadden 2x 1 persoonsbed die vreselijk uit elkaar schoven. Verder is het bijgebouw waar we zaten erg gehorig (je hoort letterlijk alles). Gelukkig was het ontbijt uitgebreid en goed en de ligging was ook prima.

Niet tevreden

Marieke,
13-2-2018

Het hotel is gehorig, spinnenwebben hingen in alle hoeken aan het plafond. Ligging is goed, en het gebouw van de buitenkant en de grote hal zijn mooi. Helaas is daar ook alles mee gezegd. Nachtkastje viel uit elkaar, Badkamer vies, schimmel op de muur, haren in het bad. Receptioniste onvriendelijk en kortaf

Nooit meer!

Sandra,
6-11-2017

Bij inchecken kregen we verkeerde kamer. Hadden comfort geboekt en dik voor betaald, maar kregen een standaard kamer. Deze was zwaar aan renovatie toe: deur sloot niet, alles kraakte, stoffig en als dieptepunt een krakkemikkige stretcher als derde bed. Toen wij dit aangaven bij de receptie, kregen wij geen compensatie (hotel overboekt), onvriendelijk behandeld, geen excuses ontvangen en moesten het zelf maar uitzoeken alsof het onze schuld was dat we een verkeerde boeking was gemaakt.

Gelukkig was het ontbijt prima.

Leuke stad, hotel was ok

Mieke,
7-10-2017

De kamers zijn erg ruim, maar kunnen wel een update gebruiken. Er stonden 2 losse bedden in de kamer, die uit nog uit elkaar schoven als je in het midden lag. De man bij de receptie was erg vriendelijk. De vrouw in de ontbijtzaal was erg onvriendelijk. Er kon geen goedemorgen vanaf en ze stoomde door de ontbijtzaal heen en weer en deed lelijk tegen gasten. Het is erg fijn dat je kan parkeren op het terrein van het hotel. Je loopt zo het centrum in.

Goede locatie, beetje stoffig

Henk,
9-4-2017

Goede locatie, betaalbaar maar wel stoffig.

Ideaal dat je de auto er veilig kan parkeren op het binnen terrein.

Verwacht niet te veel nostalgie van het "klooster"

Kamers basic.

Maar prima uitvalsbasis voor 2 of 3 dagen Gent als je van basic uit gaat en het niet vervelend vind dat het wat stoffig en niet super onderhouden is.

Nooit en Nooit meer

H en H
15-8-2016

Goed: tegen het centrum aan gelegen dus alles makkelijk te voet te doen.

Slecht: Algemene houding van het personeel, onbeschofte medewerkster bij het ontbijtbuffet die je bij ieder ontbijt wel leek te moeten overtuigen, dat je niet clandestien aan het ontbijt aanschoof en je bijkans wegkeek bij de koffieautomaat en buffettafel, slechte schoonmaak, vaste vloerbedekking was op plaatsen plakkerig en vies (niet gestofzuigd), spinnenwebben en veel muggen op de kamer (compleet lek gestoken) , geen ventilatie mogelijkheid op de kamer , daardoor benauwd en warm, matrassen waren allebei doorgezakt en van een matras staken de veren naar buiten, kamer ramen konden niet open omdat de sponningen door en door verrot waren en de klimop van buiten naar binnen groeiden, wel voor betaald maar geen normale loungestoelen op de kamer waarop je normaal kon uitblazen van de dagtocht en dit dus liggend op bed moest doen, foto's op internet benaderen geenszins de werkelijkheid, achterstallig onderhoud (alles is sleets) en voor de parkeerplaatsen bij het "hotel" moet 15 euro per dag worden betaald.

Algehele indruk: afgeleefde/ uitgeleefde troep.

prima

max van de Sande
6-9-2015

Dit hotel raad ik aan, want je krijgt goede kwaliteit voor de prijs. Ik ben hier meerdere keren geweest. De goedkoopste éénpersoons kamer kost 52 euro excl ontbijt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De douches en wc's zijn gedeeld maar proper. Er is geen nachtlawaai. De bedden zijn redelijk goed.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monasterium PoortAckere in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monasterium PoortAckere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.