Géén boekingskosten

Appartement MidiSud

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Appartement MidiSud voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over MidiSud

• 9Bas en Sas07-12-2015

mooi en huiselijk.appartement

Ruim compleet appartement met complete keuken, zit met tv (ook ned.) en comfortabel bed. Ruime badkamer met douche. Vriendelijke eigenaresse. Voor 1 nacht verbleven ivm weekendje Gent. Met auto 10 minuutjes naar het centrum.

• 9akessens07-05-2013

Fantastisch appartement

Wij hebben vorig jaar hemelvaart genoten van een stedentrip in Gent. Met onze 3 jonge kinderen hadden wij een fantastisch verblijf. Appartement is super; schoon, sfeervol en meer dan compleet. Vlakbij tram en 20 minuten lopen van het centrum. Eigenaresse meer dan vriendelijk en behulpzaam. Gelegen in rustige kantorenwijk, speeltuin ad overkant. Heerlijke tuin om in te spelen. In- en uitcheck was maatwerk: bagage kon gewoon in de wasserette: zo hadden we echt alle tijd! Mochten we Gent ooit weer bezoeken (prachtstad!) dan keren we hiernaartoe terug. Prijs+kwaliteit=superverblijf.

• 9ellen van bree31-10-2008

Bijv. "Een echte aanrader'

Erg mooi en ruim appartement met veel smaak ingericht door eigenaar die zelf architect is. Thema van alle appartementen is 'zee en strand'. Dit is tot in allerlei kleine details uitgewerkt. Senseo, vaatwastabletten, thee, suiker, melk etc. allemaal voorradig. Ideaal voor verblijf van enkele nachten in gent met 2 kinderen. Gelegen in rustige kantorenwijk, op slechts 15 minuten lopen van de prachtige stad Gent. Met tram ben je er in 10 minuten. Een echte aanrader.

• 9Jan Marten en Brenda18-01-2008

Zeer mooi appartement, niet ver van de afslag van de snelweg. Prima verbinding met openbaar vervoer naar centrum (10 minuten). Een echte aanrader!

• 9lies en koen07-03-2007

Aan te raden adres! De locatie is echt zoals op de website van midisud aangegeven. De Prijzen zijn super correct voor dit luxe logement. Beter dan een hotelkamertje, zeker wanneer men enkele dagen lang in Gent wil verblijven.

Appartement MidiSud info

• CafeNiet beschikbaar