Appartement

5 reviews over Appartement MidiSud in het Nederlands

mooi en huiselijk.appartement

Bas en Sas
7-12-2015

Ruim compleet appartement met complete keuken, zit met tv (ook ned.) en comfortabel bed. Ruime badkamer met douche. Vriendelijke eigenaresse. Voor 1 nacht verbleven ivm weekendje Gent. Met auto 10 minuutjes naar het centrum.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch appartement

akessens
7-5-2013

Wij hebben vorig jaar hemelvaart genoten van een stedentrip in Gent. Met onze 3 jonge kinderen hadden wij een fantastisch verblijf. Appartement is super; schoon, sfeervol en meer dan compleet. Vlakbij tram en 20 minuten lopen van het centrum. Eigenaresse meer dan vriendelijk en behulpzaam. Gelegen in rustige kantorenwijk, speeltuin ad overkant. Heerlijke tuin om in te spelen. In- en uitcheck was maatwerk: bagage kon gewoon in de wasserette: zo hadden we echt alle tijd! Mochten we Gent ooit weer bezoeken (prachtstad!) dan keren we hiernaartoe terug. Prijs+kwaliteit=superverblijf.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012
2008

Bijv. "Een echte aanrader'

ellen van bree
31-10-2008

Erg mooi en ruim appartement met veel smaak ingericht door eigenaar die zelf architect is. Thema van alle appartementen is 'zee en strand'. Dit is tot in allerlei kleine details uitgewerkt. Senseo, vaatwastabletten, thee, suiker, melk etc. allemaal voorradig. Ideaal voor verblijf van enkele nachten in gent met 2 kinderen. Gelegen in rustige kantorenwijk, op slechts 15 minuten lopen van de prachtige stad Gent. Met tram ben je er in 10 minuten. Een echte aanrader.

Gereisd Familie in oktober 2008

We hebben een aantal aanbieders voor MidiSud voor je op een rij gezet:

Zeer mooi appartement, niet ver van de afslag van de Prima

Jan Marten en Brenda
18-1-2008

Zeer mooi appartement, niet ver van de afslag van de snelweg. Prima verbinding met openbaar vervoer naar centrum (10 minuten). Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in december 2007
2007

Aan te raden adres! De locatie is echt zoals op de website

lies en koen
7-3-2007

Aan te raden adres! De locatie is echt zoals op de website van midisud aangegeven. De Prijzen zijn super correct voor dit luxe logement. Beter dan een hotelkamertje, zeker wanneer men enkele dagen lang in Gent wil verblijven.

Gereisd Anders in maart 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MidiSud in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MidiSud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.