Géén boekingskosten

6.1VoldoendeScore uit 14 reviews

• Airconditioning

14 Reviews over Limited-Co

• 2Sofie21-09-2014

Niet voor herhaling vatbaar...

De kamer was groot genoeg voor 4 personen. echter was er slechts 1 beker in de badkamer? Wij gebruiken niet allemaal dezelfde. Douche was niet proper, en een aantal spinnewebben overal rond. Bedden waren niet goed, vooral erg slechte kussen waardoor ik met nekpijn opgestaan ben. Ontbijt was verre van ok. De broodjes / croissant waren niet goed afgebakken. We kregen enkel zalm en speciale kaas als beleg, waardoor een van ons niet kon eten (andere tafel kreeg kaas en hesp). Fruitsap was warm, en weinig gevulde glazen. De 'gastvrouw' was alles behalve vriendelijk. Was om te beginnen kwaad dat we via terras kwamen (nochtans stond er nergens dat dit niet mocht). Ze was kort van stof bij het brengen van het ontbijt. En toen we zaten te eten, was ze over andere klanten aan het roddelen tegen een bevriend persoon en zelfs tegen de klanten... Onaanvaardbaar voor mij.

• 7Maurice03-02-2013

Eenvoudig, maar goed hotel.

Hotel Limited Co is een prima keus wanneer je Gent gaat ontdekken. De eenvoudige kamers zijn schoon, ontbijt is prima en de service is uitstekend. We hadden in 1e instantie een B&B geboekt, maar na aanbetaling bleek die toch vol te zitten. De ochtend van vertrek rondgebeld en bij Limited Co uitgekomen. Op basis van vertrouwen de code voor de kamer gekregen en betalen kon de volgende ochtend bij het ontbijt... als dat geen service is.

Bij mooi weer (voorjaar/ zomer) kun je ook op een buitenterras ontbijten.

Vlakbij is er een parkeergarage waar je voor ongeveer € 10, - / dag je auto kwijt kunt. Op zondag kun je de auto gratis in de stad kwijt.

Het hotel is op korte loopafstand van het centrum waar het te doen is.

• 1m. westhoff23-04-2012

Big NO-GO!!!

The location of this "hotel" (I rather call it a student hostel), middle of the historical city center, is the only positive thing about this accomodation.

The service is really, really bad, the owner of this "hotel" is inhospitable, unfriendly and rude! The rooms were absolutely cheerless (had to buy ourself some little candles to make it a sort of cosy), dirty and we had to hang the shades ourself as they were dropped on the desk. Internet did't work (it was not her fault, but our computers fault) and all this for 90 euro a night!!!!! Super big no-go!

• 1L.Jansen13-09-2011

Never again

"Suite"-kamer is enkel op te vatten als een relatieve grote kamer (er moet tenslotte 4 man in kunnen slapen). Ontzettend veel straatlawaai van stadsbussen (vlak aan stoplicht), auto's en passanten met als gevolg slapeloze nachten. De vloer is een gepolijste betonvloer (zonder plinten op de muur). De naam van het hotel doet de badkamer alle eer aan. Slechts 1 wasbak met kapotte afvoerstop, 1 spiegel, 1 beker voor 2 personen (hoe doe je dat met 4 personen), zonder haardroger. Onverzorgde afwerking. Douchecabine klein maar OK, toilet ok. Beddengoed: goedkope synthetische kwaliteit (broeierig). Groezelige kussens waar 2 extra slaapplaatsen van gemaakt worden. De zeer kleine televsie was zo goed als onleesbaar. Een vermoeden dat er vroeger gerookt was in de kamer. Bij aankomst op het afgesproken uur was de kamer niet klaar. Het geserveerde ontbijt is eenvoudig maar goed genoeg. Wij kregen de indruk dat de vraag of we goed geslapen hadden bewust niet werd gesteld. Kortom: Nooit meer!

• 6Sophie31-05-2011

smoezelig en onvriendelijk

Ligging aan een drukke, weinig sfeervolle weg (kamers aan achterkant zijn waarschijnlijk beter). Kamers zijn zeer stoffig en smoezelig (muffe handdoeken), had de neiging slippers aan te houden in de badkamer. Het ontbijt was goed. Gastvrouw is niet erg vriendelijk. 5 minuten te laat met uitchecken en mevrouw was al chagerijnig (niet dat de schoonmaakster al voor de deur stond, gezien het bovenstaande). Voor 80 euro per nacht weet ik zeker dat er veel betere deals in Gent te vinden zijn.

• 2Liesbeth de Jager-Klein04-01-2011

De service & vieze kamers hebben alles verpest

De ligging is prima, de gastvrouw ontzettend onvriendelijk. We moesten ineens om 11 uur uitchecken, toen we om 1 over 11 (letterlijk) nog niet beneden stonden belde ze al. We mochten niet apart onze kamers betalen, de is stug en niet mensenvriendelijk. de kamers waren niet schoon, veel stof en een vieze badkamer. Volgende keer zoek ik wat anders, wat wel 80 Euro waard is.

• 5Liesbeth de Jager-Klein04-01-2011

Jammer van de service

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest, los van het feit dat de ligging prima is, heeft de gastvrouw het redelijk verpest. We moesten plots een uur eerder uitchecken, ze belde letterlijk 1 minuut na uitchecktijd dat we niet moesten vergeten dat we nu uit moesten checken. we mochten de kamers niet apart betalen. Ik vond haar ongeinteresseerd, De kamers waren niet schoon. Voor 80 Euro vind ik dit zwaar onder de maat.

• 8jacq18-07-2010

TOPPY

Het hotel ligt super ten opzichte van de stad (en wat voor een stad)Zorg er alleen voor dat je niet aan de voorkant slaapt in de zomer,je kunt namelijk geen raam open doen vanwege de herrie verkeer enz. enz Verder helemaal TOP

• 10Lucas Sterk01-07-2010

Beste eten ooit, een ervaring..!!

mooi strak ingericht, lekker dichtbij de stad, maar vooral, vooral, wat een heerlijk eten!!! Professionele, prettige bediening en service

• 9Jovannie30-09-2009

Een aanrader!!

Leuk hotel op een goede locatie met leuke kamers en een heerlijk ontbijt!! De eigenaresse gaf ons ook nog tips om te doen in Gent. Kortom: een aanrader!!!

Hotel Limited-Co info

Het complex