Géén boekingskosten
BelgiëOost VlaanderenGentBed & Breakfasts GentBed & Breakfast Le Silence de L'Escaut

Bed & Breakfast Le Silence de L'Escaut

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Le Silence de L'Escaut

• 10Hoeck-Hofkens29-07-2011

een aanrader!!!

zeer vriendelijke gastvrouw ,veel uitleg en plannetjes , optimale ligging tussen Schelde en Leie ,rustig en toch op wandelafstand van Gent centrum. Een zeer lekker en uitgebreid ontbijt en ook inrichting van de 2 kamers is luxueus.Vandaar een aanrader!!!!!!Bedankt.

• 9fam. Bakker09-05-2011

Voor herhaling vatbaar!

Wij bewaren zeer goede herinneringen aan ons verblijf aan Gent. De verzorging bij Le silence de l'Escaut was aan alle kanten af. Het ontbijt was vorstelijk, we hadden de hele 1e verdieping tot onze beschikking, en onze gastheer en -vrouw namen alle tijd om ons wegwijs te maken in het mooie Gent. Zeker het herhalen waard en een adres om aan iedereen aan te bevelen.

• 9Tom Houbar16-03-2011

Genieten!

Deze B&B is puur genieten op wandelafstand van het centrum van Gent. We werden verwend door de gastheer en gastvrouw met heerlijk ontbijt, mooie kamers en kregen tevens de nodige uitleg over de omgeving. Een aanrader!

• 9van gils frans10-03-2011

Super tof! Een aanrader.

Enorm gastvriendelijk,met fijne kamers, een heerlijk ontbijt en een gastvrouw die vele toeristische tips geeft.

• 10Cecile Verhelst - Gery Levrouw10-03-2011

Een fantastische plek aan de oever van de schelde!

Ons verblijf in de B & B 'Le silence de l'Escaut' was meer dan een meevaller. Nico en Linda zijn gepassioneerde uitbaters die er alles willen aan doen om hun gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Zowel Linda als Nico stonden klaar met heel interessante tips om Gent ten voeten uit te leren kennen. Zo kom je op plaatsen waar bijna niemand komt! Met een overheerlijk ontbijt werden we nog meer in de watten gelegd. Zalig verblijf bij zalige mensen, om zeker nog eens over te doen. Dank je wel Linda en Nico, voor de geboden kans!

Cecile en Gery uit Torhout

• 10SW31-10-2010

Exceeded our expectations

Le Silence is a beautiful B&B in Gent - the accommodation is luxurious and the hosts are knowledgable and extremely accommodating. My family stayed for an extended period and could not have hoped for better service or environment. Close enough to the historic centre to walk, but in a serene and private setting on the river. I highly recommend this B&B for all types of travellers.

• 10Fam. van der Velden07-09-2010

Heel gezellige bed and breakfast

Gezellige bed and breakfast waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen. De eigenaars zijn je tevens heel graag van dienst bij eventuele excursies, fietsroutes in de streek. Zeer mooie kamers. Valt niets op aan te merken.

• 10Frans en Gerrie06-09-2010

Te plannen voor volgend jaar

Beste Nico en Linda,

Hier een berichtje uit Heesch. Bij deze willen wij jullie nogmaals bedanken voor de fijne dagen bij jullie. Jammer dat Frans last had van zijn knie. Inmiddels is dit weer aan de betere hand.

Vrijdag vertrekken we voor een weekje naar Duitsland en daarna nemen we een keer kontakt op met jullie om een paar dagen te plannen voor volgend jaar. Want het was zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes Frans en Gerrie Piet en Tonnie

Bed & Breakfast Le Silence de L'Escaut info