Bed and Breakfast Le Silence de L'Escaut

8 reviews over Bed and Breakfast Le Silence de L'Escaut in het Nederlands

een aanrader!!!

Hoeck-Hofkens
29-7-2011

zeer vriendelijke gastvrouw ,veel uitleg en plannetjes , optimale ligging tussen Schelde en Leie ,rustig en toch op wandelafstand van Gent centrum. Een zeer lekker en uitgebreid ontbijt en ook inrichting van de 2 kamers is luxueus.Vandaar een aanrader!!!!!!Bedankt.

Voor herhaling vatbaar!

fam. Bakker
9-5-2011

Wij bewaren zeer goede herinneringen aan ons verblijf aan Gent. De verzorging bij Le silence de l'Escaut was aan alle kanten af. Het ontbijt was vorstelijk, we hadden de hele 1e verdieping tot onze beschikking, en onze gastheer en -vrouw namen alle tijd om ons wegwijs te maken in het mooie Gent. Zeker het herhalen waard en een adres om aan iedereen aan te bevelen.

Genieten!

Tom Houbar
16-3-2011

Deze B&B is puur genieten op wandelafstand van het centrum van Gent.

We werden verwend door de gastheer en gastvrouw met heerlijk ontbijt, mooie kamers en kregen tevens de nodige uitleg over de omgeving.

Een aanrader!

Super tof! Een aanrader.

van gils frans
10-3-2011

Enorm gastvriendelijk,met fijne kamers, een heerlijk ontbijt en een gastvrouw die vele toeristische tips geeft.

Een fantastische plek aan de oever van de schelde!

Cecile Verhelst - Gery Levrouw
10-3-2011

Ons verblijf in de B & B 'Le silence de l'Escaut' was meer dan een meevaller. Nico en Linda zijn gepassioneerde uitbaters die er alles willen aan doen om hun gasten het zo aangenaam mogelijk te maken.

Zowel Linda als Nico stonden klaar met heel interessante tips om Gent ten voeten uit te leren kennen. Zo kom je op plaatsen waar bijna niemand komt!

Met een overheerlijk ontbijt werden we nog meer in de watten gelegd.

Zalig verblijf bij zalige mensen, om zeker nog eens over te doen.

Dank je wel Linda en Nico, voor de geboden kans!

Cecile en Gery uit Torhout

Exceeded our expectations

SW
31-10-2010

Le Silence is a beautiful B&B in Gent - the accommodation is luxurious and the hosts are knowledgable and extremely accommodating. My family stayed for an extended period and could not have hoped for better service or environment. Close enough to the historic centre to walk, but in a serene and private setting on the river. I highly recommend this B&B for all types of travellers.

Heel gezellige bed and breakfast

Fam. van der Velden
7-9-2010

Gezellige bed and breakfast waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen. De eigenaars zijn je tevens heel graag van dienst bij eventuele excursies, fietsroutes in de streek.

Zeer mooie kamers. Valt niets op aan te merken.

Te plannen voor volgend jaar

Frans en Gerrie
6-9-2010

Beste Nico en Linda,

Hier een berichtje uit Heesch. Bij deze willen wij jullie nogmaals bedanken voor de fijne dagen bij jullie.

Jammer dat Frans last had van zijn knie. Inmiddels is dit weer aan de betere hand.

Vrijdag vertrekken we voor een weekje naar Duitsland en daarna nemen we een keer kontakt op met jullie om een paar dagen te plannen voor volgend jaar. Want het was zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes

Frans en Gerrie

Piet en Tonnie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Silence de L'Escaut in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Silence de L'Escaut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Silence de L'Escaut scoort een 9.63 uit 10 op basis van 8 reviews.