Géén boekingskosten

BelgiëOost VlaanderenGent

5MatigScore uit 6 reviews
  • 5Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over La Ducale

• 2J11-08-2019

Bedwantsen, ga hier niet heen

Er waren bedwantsen. De eigenaresse negeerde ons toen we erover klaagden. Ze had, zo zagen wij later, enkele dagen geleden al gehoord van eerdere gasten dat er bedwantsen waren. Heeft ze dus niks mee gedaan. Wij konden geen andere accomodatie vinden en zijn midden in de nacht naar huis gereden.

• 5Hil25-02-2018

Nooit meer

We hadden 2 kamers geboekt. De eerste was zeer klein (30 cm naast bed aan 1 kant), met een grote vocht plek op het plafond, slechte afwerking. De 2de kamer op zolder was groter en mooier maar ook vochtplekken op de muur. Het buitenschrijnwerk van de voorgevel moet dringend volledig vervangen worden, geeft een heel slordige indruk, spleet boven voordeur, afbladerende verf, ... Het ontbijt was oké, maar spinnenweb in hoek van de ruimte. prijs / kwaliteit niet ok.

• 1FRANK FREDERICKS07-07-2014

NEVER AGAIN !

dirty B&B !!!!! 0/10 NEVER AGAIN

• 9Ilse Verniers31-03-2014

Fantastische plek

Wij wilden heel graag Gent bekijken. Dat is met deze B en B perfect. Je zit midden in het centrum. Dichtbij leuke restaurantjes en op 5 minuten lopen van het historisch centrum. De kamer en onze badkamer was schoon en netjes en het bed sliep lekker, inderdaad wel gehorig!. Het enige nadeel vonden wij dat we in het bad moesten douchen. Daar tegenover staat wel dat het een harde straal en goed warme douche is. Het ontbijt was op zaterdag simpel maar lekker. Op zondag was er een uitgebreider ontbijt. Ik zou hier zeker weer heen gaan.

• 6maayke09-02-2014

vuil!

Mooie ruimte waar geen onderhoud gedaan wordt, vb; bloedvlekken tegen muur, veel stof en spinnenwebben, zeer vuil tapijt en zetel => tegen het degoutante af, vuil vaat in de afwasmachine. gordijnen laten aan de straatkant zeer veel ligt door zodat het helemaal niet donker is voor te slapen. Ligging was zeer goed en het ontbijt was voldoende.

• 7Stefanie23-04-2013

Ligging is perfect

Afgelopen weekend met 5 personen in het appartement verbleven. De ligging is perfect, paar minuten lopen vanaf het centrum. Het appartement is standaard maar prima prijs/kwaliteit verhouding. De keuken en badkamer zijn volgens mij recentelijk vernieuwd. Het is er wel erg gehorig. Het ontbijt werd netjes in de ochtend voor de deur afgegeven en bestond uit brood, 2 soorten kaas, 2 soorten vleeswaren, 2x jam, melk, koffie en jus d'orange. Prima ontbijtje. De auto kan je iets buiten het centrum parkeren voor 2.50 per dag (Sint Pietersplein). Leuke barretjes aan de vlasmarkt (Bar Des Amis en Charlatan)

Bed & Breakfast La Ducale info

Het complex