7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Super hotel in centrum Gent!

Hans Janssen
26-7-2011

Hotel Inis Gent Kathedraal is helemaal compleet. Kleinere kamer, maar met alles erop en eraan. Tijdens de Gentse Feesten kon het raam dicht en de (geluidloze) airco aan! Lichte kleuren, schoon, heerlijke douche, dagelijks schone handdoeken etc. Ontbijt was goed en compleet. Zelf eitje koken. Alleen maar super vriendelijke medewerkers ontmoet.

Gereisd Met partner in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ieder jaar weer goed

fred_11
23-7-2011

We gaan regelmatig met de Gentse feesten naar dit adres. Nog nooit spijt hiervan gehad. Prima ligging (midden in centrum waar alles gebeurt ...). De deur uit en je bent direct in feeststemming! Ondanks dit 's avonds/'s nachts geen overlast.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Prima hotel pal in het centrum

C. Berkhout
26-3-2011

Een een goed hotel. Kamer keurig netjes en prima bedden. Het hotel staat echt midden in het centrum wat erg handig is. Het ontbijt was uitgebreid met heerlijke verse broodjes en goed beleg en ook vers fruit was voldoende aanwezig. Kortom een hotel om naar terug te gaan. Enige nadeel van dit hotel is het lawaai van de tram die dicht langs hotel rijdt. Vraag naar een kamer aan de rustige kant van het hotel. Al met al een hotel om zeker naar terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel, perfecte ligging.

Els-Wil
10-3-2011

Hotel Ibis kathedraal ligt in het centrum van Gent. Schone (kleine) kamers met goede bedden. Het ontbijt was uitstekend. De parkeergarage was vol zodat we in de buurt in moesten parkeren. (P5 Kouter op 5min. wandelen)

Gereisd Met partner in maart 2011

mooi centraal gelegen,

Karin
9-3-2011

parkeren onder hotel erg handig, ontbijtbuffet uitgebreid, veel soorten brood en broodjes, alleen het fruit viel tegen maar verder uitstekend. Nette kamer en badkamer alleen een beetje koud en niet goed te regelen met de verwarming. Leuke uitvalsbasis voor een weekendje Gent.

Gereisd Met partner in Mon Mar 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte ligging

Anne
19-2-2011

Dit hotel is zeer gunstig gelegen. Je zit middenin de stad! De kamers waren goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Prima Hotel

addie en jannie van de beek
12-1-2011

Zeer gunstige ligging. Prima service. Ontbijtbuffet erg goed en veel keus.

Gereisd Met partner in Sun Dec 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prima hotel, middenin het centrum van Gent. Kamers zijn wel klein en in verhouding duur (vanaf 100 e per nacht). Gelukkig hadden wij een aanbieding zodat we maar de helft betaalden.

TV op kamer met Nederland 1,2,3. Geen minibar. Bedden zijn niet geweldig, dekens ademen niet en vooral de kussens waren matig.

Het ontbijt was, naast de perfecte ligging, nog het grootste pluspunt. Heel veel keuze en verse broodjes in alle soorten en maten. Pas wel op met de eieren. Deze moet je zelf nog koken, en het water stopt zo nu en dan met koken waardoor je de kans hebt dat je ei na 10 minuten nog niet gaar is!

Gereisd Met partner in december 2010

goed gelegen hotel voor een weekendje Gent

anita.beukers
13-12-2010

Hotel Ibis kathedraal is perfekt gelegen in het centrum van Gent. Kamers zijn schoon, bedden liggen goed en verder is alles aanwezig wat je nodig hebt. We hebben niet in het hotel ontbeten maar in één van de vele brasserietjes waar je voor €10,00 een uitgebreid ontbijtje hebt en nog gezellig zit ook. Tip: café de Dulle Griet aan een plein waar je van een van de vele lekkere belgische biertjes kan genieten. Kies je het speciale huisbier dan krijg je zo'n lang glas waar je lang van geniet. Je moet als borg wel 1 schoen afstaan. Die wordt in een mandje naar het plafond gehezen en krijg je pas weer terug als je t glas inlevert.

Gereisd Met vrienden in december 2010

Uniek gelegen Ibis hotel

F.Woning
20-10-2010

Met zijn vieren een weekend Gent ( met de trein, hou maar op ) , na veel oponthoud namen wij van het station een taxi naar het Ibishotel, naast de St.Baafs Kathedraal . We kregen twee nette kamers . s 'Morgens een goed ontbijt ( lopend buffet ) . s 'Avonds legde wij een kaartje in de bar/restaurant , door de bediening werden wij op onze wensen , keurig bediend . Doordat het hotel centraal gelegen is , ben je overal vlak bij en kun je op je gemak alles bekijken in de stad .

Gereisd Met partner in maart 2007

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.