7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Prima hotel in centrum gent

mark
4-12-2012

net hotel op prima locatie. ontbijt goed kleine kamer parkeren wel een probleem.

Gereisd Met partner in Fri Nov 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed zakenhotel

gert
4-9-2012

prima ligging t.o.v. het gezellige centrum van Gent

Gereisd Zakelijk in november 2004

Leuk voor een nachtje

Evert
27-8-2012

Ligging goed, midden in centrum. Parkeren bij hotel probleem maar voldoende parkeer garage's in de nabijheid tegen redelijke prijs. Kamer klein en sober maar voor een nachtje goed te doen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Perfecte ligging

Magdagroeneveld
4-5-2012

Goed hotel met ruime kamers ( voor 3 personen ). Normale kamers zoals je bij Ibis kunt verwachten.Bed is goed alleen zoals altijd zijn de kussens erg zacht. Ontbijt erg goed, voldoende verschillende broodjes en beleg. Eitje moet je zelf koken. Gratis WIFI tot ver buiten het Hotel. Ligging is in hartje centrum. Ga eens eten in het restaurant in het straatje naast het hotel. Is erg goed, wel wat duurder. Een goede belgiesche wafel koop je links naast blokker bij de ijsboer ( ook het ijs is goed )

Gereisd Met vrienden in april 2012

uitstekend gelegen hotel

ton esveld
2-4-2012

zoals door anderen al opgemerkt zijn de kamers behoorlijk klein maar zeer netjes onderhouden badkamer en douche ook zeer klein maar ook nu weer netjes. ontbijt niet heel uitgebreid maar voor een twee sterren hotel voldoende. je staat vanuit het hotel zo goed als in het centrum. korenlei en graslei erg mooi. het hele centrum is prachtig. voor bierliefhebbers zoals ik een walhalla. Mensen houden allemaal van het goede leven. een prachtige filosofie, sta ik helemaal achter. maar zoals gezegd ook voor de degeen die prachtige gebouwen wil zien en smalle straatjes( patershol) komt ook prima aan zijn trekken.Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

Gereisd Met partner in Fri Mar 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader !!

Peter
2-3-2012

Hotel midden in het centrum, parkeergarage eronder en velen in de nabije buurt. Tram stopt voor deur. Je loopt zo in het centrum waar vele winkels, bezienswaardigheden, restaurants en café's zijn. Ga eens naar de Gruut Brouwerij, voor event. rondleiding of zo drinken en desnoods wat eten: heel goed. Op de Vrijdagmarkt: cafe de Dulle Griet een aanrader.

Gereisd Met partner in februari 2012

Prima ligging

Rene
26-2-2012

Hotel ligt aan het begin van het autovrije centrum van Gent, vlakbij winkels, café's en restaurants. Prima hoetl voor een weekendje Gent.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Prima prijs/kwaliteits deal, perfecte ligging

levanche
30-12-2011

Wij zijn als stel 4 dagen in Gent geweest en hebben via een aanbieding 3 nachten + ontbijt geboekt bij IBIS Kathedraal aan het st. Baafsplein.

We hadden een prima kamer, met uitstekend bed en douche. Kamers zijn puur het nodige, dus niet veel ruimte, maar dat vonden wij niet erg. Uitzicht op het plein. We hadden bij boeking al om een reservering gevraagd voor een parkeerplek in de garage, maar bij aankomst bleek er geen plek.

Voor de prijs die we betaalden, was dit hotel uitstekend, met name door de ligging in Gent.

Gereisd Met partner in december 2011

goede ligging

wvb10073
5-9-2011

Tijdens de Gentse feesten 2 nachten in het Ibis hotel verbleven. Het is een standaard Ibis hotel en daar is niks mis mee. De ligging is perfect tov het centrum. Onder het hotel is een parkeergarage waarvoor je moet betalen.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goede ligging

mail_141
20-8-2011

Met collega's naar dit hotel geweest. Ligging is perfect. Kamers zijn standaard IBIS. We hadden uitzicht op de St. Baafs kathedraal. Op zich heel mooi, alleen 's nachts hoor je de mensen goed die de kroeg uitkomen. De kamers aan de andere kant zijn rustiger, maar hebben geen uitzicht.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.