7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Wat een ontgoocheling

Nick R.
17-8-2015

Lang geleden dat we nog in zo een ongezellige-donkere-verouderde kamer verbleven hebben.De prijs /kwaliteitsverhouding klopt niet.We betaalden 97€ maar de kamer die wij gekregen hebben was eigenlijk geen 70€ waard. Het zal de1e en de laatste keer geweest zijn dat we in een Ibis verbleven hebben.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede locatie

Han
27-7-2015

De kamers waren schoon en de locatie was perfect gelegen in het centrum waardoor het erg goed bereikbaar was.

Gereisd Met partner in juli 2015

Redelijk hotel met prima ligging

Dennis
12-8-2014

Er is niks aan te merken op dit hotel qua kamers, personeel, etc. Het is gewoon oké dus. Wat er wel uitspringt is de locatie. Het hotel ligt midden in het centrum van Gent.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel met perfecte ligging

Robinspostbus
10-8-2014

Prima hotel, vriendelijk personeel en parkeren in de mini parkeergarage onder het hotel. De ligging is perfect: loodrecht in het centrum, desondanks een rustig hotel. Kamer is niet groot maar voldoende voor een nacht. De geroemde bedden zijn uitstekend, hoewel 1.60 wat intiem is voor onze begrippen. Door de synthetische dekbedden en kussens hebben we echter de nacht doorweekt van zweet doorgebracht in deze benauwde zomer ondanks de airco. Minpuntje maar dan ook het enige maar wel belangrijke.

Gereisd Met partner in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel in het centrum van Gent

Peter
16-4-2014

Dit hotel ligt tegenover de St. Baafs kathedraal. Het hotel heeft een paar parkeerplaatsen onder het hotel, maar er zijn ook voldoende parkeergarages in de buurt (€13-€15 per dag). Kamers zijn niet erg groot, maar goed ingericht en schoon. De bedden zijn goed. Ontbijt ook veel keus.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel in het centrum

Mathilde Heijkoop
9-4-2014

Drie nachten verblijf in dit hotel, kamer netjes en alles aanwezig, goede liging in het centrum. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uoitstekende ligging

kbraat
13-3-2014

Goed hotel met een perfecte ligging, echt zo goed als in het midden van het centrum. Op een kwartier lopen van de Graslei en een 20minuuten lopen naar het Gravensteen. De hotelkamers zijn goed, voorzien van tv verder geen overbodige luxe. Maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede locatie

Joyce
21-7-2013

Ibis hotel in Gent ligt erg centraal en heeft een goede prijs. Wij hebben geen tram of bus hoeven nemen om de stad te bekijken. Ideaal! Net hotel, schone kamers met goede bedden. Personeel is ook erg vriendelijk ondanks het erge drukke weekend. Een aanrader waar ik zeker nog een keer naar terug wil!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prima plek om Gent te verkennen

wyfotografie
26-5-2013

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal ligt lekker centraal voor een verkenning door Gent. De service is goed en de kamers zijn oké. Niet al te groot, maar wij stellen niet al te hoge eisen behalve dat het schoon moet zijn. En dat was het. Ook het ontbijt was ruim gesorteerd en voldoet prima. De auto konden we tegen betaling (ongeveer 24,-) in de onder het hotel gelegen garage parkeren. De toegang is was krap, dus voorzichtig rijden.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Geweldige ligging

John Savenije
22-3-2013

Goed stads hotel in het centrum van Gent. Alles is vaaf hier te lopen. Kroegen en restaurants naast de deur

Gereisd Met vrienden in november 2012

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.