7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Prima hotel met geweldige ligging!

de Groot
6-8-2018

Prima hotel; ietwat kleine kamer, maar wel een lekker bed en een goede airco (erg belangrijk met 30 graden!). Ontbijt is prijzig, maar lekker en veel keus. Je zit middenin het centrum, dus qua ligging is het hotel uitzonderlijk. Parkeergarage aanwezig, maar die heeft maar 14 plekken, dus vooraf reserveren is nodig. Anders kan je 350m verderop parkeren in garage Kouter. Wil je Gent per boot(je) verkennen, loop dan naar de Graslei. Elke 15min vertrekt daar een boot met gids. Ga niet uit van de informatie van de receptie, dan zou je namelijk worden opgehaald bij de Kathedraal en dit was bij ons niet het geval. Eten bij de Grill is aan te raden, locatie en eten zijn top. Wij gaan zeker nog eens terug naar Gent en dan wordt het vast en zeker weer Ibis!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Goed hotel in het centrum van Gent

Peter
16-4-2014

Dit hotel ligt tegenover de St. Baafs kathedraal. Het hotel heeft een paar parkeerplaatsen onder het hotel, maar er zijn ook voldoende parkeergarages in de buurt (€13-€15 per dag). Kamers zijn niet erg groot, maar goed ingericht en schoon. De bedden zijn goed. Ontbijt ook veel keus.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel in het centrum

Mathilde Heijkoop
9-4-2014

Drie nachten verblijf in dit hotel, kamer netjes en alles aanwezig, goede liging in het centrum. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uoitstekende ligging

kbraat
13-3-2014

Goed hotel met een perfecte ligging, echt zo goed als in het midden van het centrum. Op een kwartier lopen van de Graslei en een 20minuuten lopen naar het Gravensteen. De hotelkamers zijn goed, voorzien van tv verder geen overbodige luxe. Maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek om Gent te verkennen

wyfotografie
26-5-2013

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal ligt lekker centraal voor een verkenning door Gent. De service is goed en de kamers zijn oké. Niet al te groot, maar wij stellen niet al te hoge eisen behalve dat het schoon moet zijn. En dat was het. Ook het ontbijt was ruim gesorteerd en voldoet prima. De auto konden we tegen betaling (ongeveer 24,-) in de onder het hotel gelegen garage parkeren. De toegang is was krap, dus voorzichtig rijden.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Geweldige ligging

John Savenije
22-3-2013

Goed stads hotel in het centrum van Gent. Alles is vaaf hier te lopen. Kroegen en restaurants naast de deur

Gereisd Met vrienden in november 2012

Leuk voor een nachtje

Evert
27-8-2012

Ligging goed, midden in centrum. Parkeren bij hotel probleem maar voldoende parkeer garage's in de nabijheid tegen redelijke prijs. Kamer klein en sober maar voor een nachtje goed te doen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Perfecte ligging

Magdagroeneveld
4-5-2012

Goed hotel met ruime kamers ( voor 3 personen ). Normale kamers zoals je bij Ibis kunt verwachten.Bed is goed alleen zoals altijd zijn de kussens erg zacht. Ontbijt erg goed, voldoende verschillende broodjes en beleg. Eitje moet je zelf koken. Gratis WIFI tot ver buiten het Hotel. Ligging is in hartje centrum. Ga eens eten in het restaurant in het straatje naast het hotel. Is erg goed, wel wat duurder. Een goede belgiesche wafel koop je links naast blokker bij de ijsboer ( ook het ijs is goed )

Gereisd Met vrienden in april 2012

Zeer goede ligging

mail_141
20-8-2011

Met collega's naar dit hotel geweest. Ligging is perfect. Kamers zijn standaard IBIS. We hadden uitzicht op de St. Baafs kathedraal. Op zich heel mooi, alleen 's nachts hoor je de mensen goed die de kroeg uitkomen. De kamers aan de andere kant zijn rustiger, maar hebben geen uitzicht.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Ieder jaar weer goed

fred_11
23-7-2011

We gaan regelmatig met de Gentse feesten naar dit adres. Nog nooit spijt hiervan gehad. Prima ligging (midden in centrum waar alles gebeurt ...). De deur uit en je bent direct in feeststemming! Ondanks dit 's avonds/'s nachts geen overlast.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.