7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

2008

was erg gezellig, voor herhaling vatbaar

irene stolk-roos
25-7-2008

ondanks de grote drukte aan de voorkant, viel de herrie om te slapen mee, de kamer was wat aan de kleine kant, maar keurig opgeruimd, wilde wat foto's nemen uit het raam, maar dit was erg moeilijk door te grote vensterbank, je moest er dan opklimmen, dit was het enige minpuntje. voor de rest was het erg gezellig en we hebben erg genoten, hiervoor onze hartelijke dank

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Het was uitstekend

P.J. Pattisina
29-12-2007

Het was uitstekend. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het menu was ietwat beperkt, maar Gent biedt genoeg eetgelegenheden. Het centrum is dichtbij en met al die historische gebouwen, echt prachtig (vooral 's avonds). Pal naast het hotel rijdt de tram langs, maar dat was voor ons geen storende factor. Volgend jaar gaan we zeker weer naar Gent en het zelfde hotel!

Gereisd Familie in december 2007

De kamers waren eenvoudig en netjes en prima voor 1 nacht

H.W.M. van der Steen
16-10-2007

De kamers waren eenvoudig en netjes en prima voor 1 nacht. We hadden 3 kamers en ze lagen dicht bij elkaar op dezelfde verdieping. De ligging van het hotel is prima in het centrum en aan het mooie st Baafsplein. Het ontbijtbuffet was ruim voldoende en het personeel was vriendelijk.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.