Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 8M. Zwaga13-09-2006

Wij zijn hier het weekend van vrijdag 8,9 en 10 september geweest. Comfortabel hotel. Kamers zijn simpel ingericht, er is alles wat je nodig had. Ontbijt is prima. Veel keus en alles wordt prima aangevuld. Ligging is uitstekend. Midden in het centrum en alles is lopend te doen. Auto hadden wij voor 15 euro per dag onder het hotel geparkeerd. Gent is een leuke en gezellige stad met veel bezienswaardigheden en je kunt er heerlijk eten en drinken. Wij hebben een leuk weekend gehad.

• 7M. Henssen27-06-2006

Gent is een supergezellige "stad" voor een weekendje weg. Mooie authentieke gebouwen en prima restaurantjes. Met de auto is de stad redelijk te bereiken. Redelijk wat parkeergarages en terreinen die goed staan aangegeven. Het hotel zelf heeft ook een kleine parkeergarage, maar die is duurder dan de nabijgelegen garage. Ook met de trein is het prima te doen. Uitstappen op station Gent Dampoort en dan tien minuutjes lopen. In het centrum heb je toch niets aan een auto. Het hotel heeft een perfecte ligging aan het plein direct aan de St. Baafs Kathedraal. De kamer die wij hadden was netjes en schoon. Niets speciaals maar we hadden dan ook geboekt via Touroperator en dan krijg je sowieso niet de beste kamers. Maar prima waarde voor geld. Ook het ontbijtbuffet was prima verzorgt en uitgebreidt. Alles werd continue bijgevuld. Al met al een prima stad en een prima hotel. Aanrader dus!!!

• 8Margreet21-05-2005

Prima hotel, alles dik in orde. Ik keek uit op de Sint Baafs en het Vosken (leuke tent!). Erg aardig personeel. Ligt ver van het Sint Pieters station maar de tramverbindingen zijn prima (dat ik bij het verkeerde Ibishotel was uitgestapt was mijn eigen stomme schuld.

• 7Marianne Jansen08-01-2005

Ibis is een echt 3 sterrenhotel; netjes maar geen overbodige luxe. De ligging is zeer centraal maar ik vind het hotel ietsje te duur eigenlijk. De kamers zijn iets te eenvoudig voor de prijs die gevraagd wordt. Ik betaal dan liever nog een ietsje meer en boek het Novotel.

• 7Marieke09-09-2004

Bij het hotel is een parkeergarage maar bleek bij aankomst maar uit 16 parkeerplaatsen te bestaan.... Dikke pech dus dat ze allemaal bezet waren... Verder is Gent een superstad. Absoluut geweldig met leuke restaurants. Vooral Cassis is erg leuk... Oh enne, het bierhuis met 100 soorten bier

• 8Ano10-11-2003

Het is een verzorgd hotel, ligt direct aan het St. Baafsplein. Het personeel is vriendelijk. De kamer zijn netjes tot verzorgd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Ook de bar is gezellig, het personeel in de bar werkt snel en correct en klantvriendelijk. Voor het avondeten hoef je je niet druk te maken overal in de stad zijn er restaurants te vinden. Het personeel weet ook goede restaurants te vinden. Een aanrader van mij is het Pakhuis.

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer