Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 2018
    8de Groot06-08-2018

Prima hotel met geweldige ligging!

Prima hotel; ietwat kleine kamer, maar wel een lekker bed en een goede airco (erg belangrijk met 30 graden!). Ontbijt is prijzig, maar lekker en veel keus. Je zit middenin het centrum, dus qua ligging is het hotel uitzonderlijk. Parkeergarage aanwezig, maar die heeft maar 14 plekken, dus vooraf reserveren is nodig. Anders kan je 350m verderop parkeren in garage Kouter. Wil je Gent per boot(je) verkennen, loop dan naar de Graslei. Elke 15min vertrekt daar een boot met gids. Ga niet uit van de informatie van de receptie, dan zou je namelijk worden opgehaald bij de Kathedraal en dit was bij ons niet het geval. Eten bij de Grill is aan te raden, locatie en eten zijn top. Wij gaan zeker nog eens terug naar Gent en dan wordt het vast en zeker weer Ibis!

• Oude reviews

9Peter16-04-2014

Goed hotel in het centrum van Gent

Dit hotel ligt tegenover de St. Baafs kathedraal. Het hotel heeft een paar parkeerplaatsen onder het hotel, maar er zijn ook voldoende parkeergarages in de buurt (€13-€15 per dag). Kamers zijn niet erg groot, maar goed ingericht en schoon. De bedden zijn goed. Ontbijt ook veel keus.

• 8Mathilde Heijkoop09-04-2014

Goed hotel in het centrum

Drie nachten verblijf in dit hotel, kamer netjes en alles aanwezig, goede liging in het centrum. Vriendelijk personeel.

• 8kbraat13-03-2014

Uoitstekende ligging

Goed hotel met een perfecte ligging, echt zo goed als in het midden van het centrum. Op een kwartier lopen van de Graslei en een 20minuuten lopen naar het Gravensteen. De hotelkamers zijn goed, voorzien van tv verder geen overbodige luxe. Maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

• 7wyfotografie26-05-2013

Prima plek om Gent te verkennen

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal ligt lekker centraal voor een verkenning door Gent. De service is goed en de kamers zijn oké. Niet al te groot, maar wij stellen niet al te hoge eisen behalve dat het schoon moet zijn. En dat was het. Ook het ontbijt was ruim gesorteerd en voldoet prima. De auto konden we tegen betaling (ongeveer 24,-) in de onder het hotel gelegen garage parkeren. De toegang is was krap, dus voorzichtig rijden.

• 9John Savenije22-03-2013

Geweldige ligging

Goed stads hotel in het centrum van Gent. Alles is vaaf hier te lopen. Kroegen en restaurants naast de deur

• 7Evert27-08-2012

Leuk voor een nachtje

Ligging goed, midden in centrum. Parkeren bij hotel probleem maar voldoende parkeer garage's in de nabijheid tegen redelijke prijs. Kamer klein en sober maar voor een nachtje goed te doen.

• 8Magdagroeneveld04-05-2012

Perfecte ligging

Goed hotel met ruime kamers ( voor 3 personen ). Normale kamers zoals je bij Ibis kunt verwachten.Bed is goed alleen zoals altijd zijn de kussens erg zacht. Ontbijt erg goed, voldoende verschillende broodjes en beleg. Eitje moet je zelf koken. Gratis WIFI tot ver buiten het Hotel. Ligging is in hartje centrum. Ga eens eten in het restaurant in het straatje naast het hotel. Is erg goed, wel wat duurder. Een goede belgiesche wafel koop je links naast blokker bij de ijsboer ( ook het ijs is goed )

• 7mail_14120-08-2011

Zeer goede ligging

Met collega's naar dit hotel geweest. Ligging is perfect. Kamers zijn standaard IBIS. We hadden uitzicht op de St. Baafs kathedraal. Op zich heel mooi, alleen 's nachts hoor je de mensen goed die de kroeg uitkomen. De kamers aan de andere kant zijn rustiger, maar hebben geen uitzicht.

• 8fred_1123-07-2011

Ieder jaar weer goed

We gaan regelmatig met de Gentse feesten naar dit adres. Nog nooit spijt hiervan gehad. Prima ligging (midden in centrum waar alles gebeurt ...). De deur uit en je bent direct in feeststemming! Ondanks dit 's avonds/'s nachts geen overlast.

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer