Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 2018
    5Jeroen26-03-2018

Ligging top, maar Gent niet meer bij Ibis.

Ligging is echt perfect, maar voor €135 (zonder ontbijt) had ik iets meer kamer en bed verwacht. Bed is 1.40 breed en dat is (naar mijn mening) niet meer van deze tijd. Gevraagd om een andere kamer met evt groter bed, maar volgens receptie zijn alle bedden 1.40 breed. Gent is een super stad. Zal blijven terugkomen, maar niet bij Ibis.

• 2017
    9Diana en Hans24-12-2017

Prima hotel.

Leuke kamer (435) en vriendelijk personeel bij de receptie/onthaal. Uitstekend gelegen hotel met alle leuke winkels in de Veldstraat en de Vrijdagmarkt op loopafstand,

• 8C. Timmermans26-09-2017

Prima verblijf

Voor één of twee nachten is het een prima, net hotel. Ietwat gehorige, kleine kamer. Ontbijt is oké. Zéér aardige, behulpzame medewerkers. Hotel, mét eigen parkeergarage, staat op een perfecte locatie, midden in het historische centrum van Gent. Parkeren € 26,00 per nacht! Om een verkeersboete te voorkomen, check de site of informeer van tevoren bij het hotel hoe u een ontheffing kunt krijgen om bij de parkeergarage te komen.

• 9Joan02-08-2017

Fantastische ligging midden in het centrum.

De kamers zijn klein, maar schoon. We werden hartelijk verwelkomt. Kregen een tasje met water, appel en snoep mee, voor op de kamer. Een plattegrond van Gent. Paar keer wat informatie gevraagd bij de incheckbalie. Al het personeel was super aardig. heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Na het heerlijke ontbijt, hoef je niet met de tram of bus. Je staat meteen in het centrum , Heerlijk! 'savonds na een lekker terrasje te hebben gepakt, ben je ook weer zo in het hotel.

• 8Patrick05-05-2017

Goed.

Lekker in het centrum, dat nu min of meer autovrij is. Dat maakt parkeren lastig. Maar ze hebben wel een parkeergarage. Daar kan je volgens mij niet meer parkeren. De Kouter is een prima alternatief. En dan klein stukje lopen over de keitjes. Wel vervelend met regen.

• Oude reviews

8Thea18-12-2016

Kerst in Gent met Ibis Kathedraal als hotel

Geweldige ligging, Kathedraal en kerstmarkt voor de deur. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeergarage onder hotel erg lastig (steil en smal), maar je kunt tenminste je auto kwijt. Door wegwerkzaamheden was het moeilijk om bij het hotel komen.Heel vriendelijk personeel, goede service (deden niet moeilijk toen we eerder dan de reguliere inchecktijd aan de balie stonden), kamers en ontbijtbuffet goed.

• 7Do12-12-2016

Prima hotel op goede locatie

Hotel op loopafstand van alle Gentse highlights, met uitzicht op de kathedraal. Prima bed, badkamer ok, kamer wel erg klein en basic, maar daartegenover staat een wel een heerlijk ontbijt

• 9Inger12-09-2016

Prima ligging, perfecte service

Prima hotel vooral door het supervriendelijke personeel. Kamers zijn basic met weinig opsmuk of extra's in de vorm van zeepjes, tissues, veel handdoeken (1 per persoon in de badkamer, een tweede set vonden we achterin de kledingkast in een plastic zak) etc. Kamer achterin was heerlijk tustig, bedden nieuw en perfect!

• 8Vedat Gök15-08-2016

Prima ligging en service!

Een hotel met een prima ligging en service. Het personeel gaat heel vriendelijk en professioneel om met de klanten. Ontbijteten was ook oke.

• 5Nick R.17-08-2015

Wat een ontgoocheling

Lang geleden dat we nog in zo een ongezellige-donkere-verouderde kamer verbleven hebben.De prijs /kwaliteitsverhouding klopt niet.We betaalden 97€ maar de kamer die wij gekregen hebben was eigenlijk geen 70€ waard. Het zal de1e en de laatste keer geweest zijn dat we in een Ibis verbleven hebben.

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer