7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Perfecte ligging

Anne
19-2-2011

Dit hotel is zeer gunstig gelegen. Je zit middenin de stad! De kamers waren goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Prima uitvalsbasis

Angelique
28-4-2009

Hotel is een prima uitvalbasis om Gent te verkennen. Prima kamers. Schoon en Netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Wij zijn hier het weekend van vrijdag 8,9 en 10 september

M. Zwaga
13-9-2006

Wij zijn hier het weekend van vrijdag 8,9 en 10 september geweest. Comfortabel hotel. Kamers zijn simpel ingericht, er is alles wat je nodig had. Ontbijt is prima. Veel keus en alles wordt prima aangevuld. Ligging is uitstekend. Midden in het centrum en alles is lopend te doen. Auto hadden wij voor 15 euro per dag onder het hotel geparkeerd. Gent is een leuke en gezellige stad met veel bezienswaardigheden en je kunt er heerlijk eten en drinken. Wij hebben een leuk weekend gehad.

Gereisd Anders in Wed Sep 13 2006 19:45:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gent is een supergezellige "stad" voor een weekendje weg

M. Henssen
27-6-2006

Gent is een supergezellige "stad" voor een weekendje weg. Mooie authentieke gebouwen en prima restaurantjes. Met de auto is de stad redelijk te bereiken. Redelijk wat parkeergarages en terreinen die goed staan aangegeven. Het hotel zelf heeft ook een kleine parkeergarage, maar die is duurder dan de nabijgelegen garage. Ook met de trein is het prima te doen. Uitstappen op station Gent Dampoort en dan tien minuutjes lopen. In het centrum heb je toch niets aan een auto. Het hotel heeft een perfecte ligging aan het plein direct aan de St. Baafs Kathedraal. De kamer die wij hadden was netjes en schoon. Niets speciaals maar we hadden dan ook geboekt via Touroperator en dan krijg je sowieso niet de beste kamers. Maar prima waarde voor geld. Ook het ontbijtbuffet was prima verzorgt en uitgebreidt. Alles werd continue bijgevuld. Al met al een prima stad en een prima hotel. Aanrader dus!!!

Gereisd Anders in juni 2006
2005

Prima hotel, alles dik in orde

Margreet
21-5-2005

Prima hotel, alles dik in orde. Ik keek uit op de Sint Baafs en het Vosken (leuke tent!). Erg aardig personeel. Ligt ver van het Sint Pieters station maar de tramverbindingen zijn prima (dat ik bij het verkeerde Ibishotel was uitgestapt was mijn eigen stomme schuld.

Gereisd Anders in Sat May 21 2005 17:45:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ibis is een echt 3 sterrenhotel; netjes maar geen luxe. De

Marianne Jansen
8-1-2005

Ibis is een echt 3 sterrenhotel; netjes maar geen overbodige luxe. De ligging is zeer centraal maar ik vind het hotel ietsje te duur eigenlijk. De kamers zijn iets te eenvoudig voor de prijs die gevraagd wordt. Ik betaal dan liever nog een ietsje meer en boek het Novotel.

Gereisd Anders in Sat Jan 08 2005 20:09:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2004

Bij het hotel is een parkeergarage maar bleek bij aankomst

Marieke
9-9-2004

Bij het hotel is een parkeergarage maar bleek bij aankomst maar uit 16 parkeerplaatsen te bestaan.... Dikke pech dus dat ze allemaal bezet waren... Verder is Gent een superstad. Absoluut geweldig met leuke restaurants. Vooral Cassis is erg leuk... Oh enne, het bierhuis met 100 soorten bier

Gereisd Anders in september 2004
2003

Het is een verzorgd hotel, ligt direct aan het St

Ano
10-11-2003

Het is een verzorgd hotel, ligt direct aan het St. Baafsplein. Het personeel is vriendelijk. De kamer zijn netjes tot verzorgd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Ook de bar is gezellig, het personeel in de bar werkt snel en correct en klantvriendelijk. Voor het avondeten hoef je je niet druk te maken overal in de stad zijn er restaurants te vinden. Het personeel weet ook goede restaurants te vinden. Een aanrader van mij is het Pakhuis.

Gereisd Anders in Mon Nov 10 2003 10:23:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.