Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 8mark 04-12-2012

Prima hotel in centrum gent

net hotel op prima locatie. ontbijt goed kleine kamer parkeren wel een probleem.

• 7gert04-09-2012

goed zakenhotel

prima ligging t.o.v. het gezellige centrum van Gent

Zakelijk

• 7Evert27-08-2012

Leuk voor een nachtje

Ligging goed, midden in centrum. Parkeren bij hotel probleem maar voldoende parkeer garage's in de nabijheid tegen redelijke prijs. Kamer klein en sober maar voor een nachtje goed te doen.

• 8Magdagroeneveld04-05-2012

Perfecte ligging

Goed hotel met ruime kamers ( voor 3 personen ). Normale kamers zoals je bij Ibis kunt verwachten.Bed is goed alleen zoals altijd zijn de kussens erg zacht. Ontbijt erg goed, voldoende verschillende broodjes en beleg. Eitje moet je zelf koken. Gratis WIFI tot ver buiten het Hotel. Ligging is in hartje centrum. Ga eens eten in het restaurant in het straatje naast het hotel. Is erg goed, wel wat duurder. Een goede belgiesche wafel koop je links naast blokker bij de ijsboer ( ook het ijs is goed )

• 8ton esveld02-04-2012

uitstekend gelegen hotel

zoals door anderen al opgemerkt zijn de kamers behoorlijk klein maar zeer netjes onderhouden badkamer en douche ook zeer klein maar ook nu weer netjes. ontbijt niet heel uitgebreid maar voor een twee sterren hotel voldoende. je staat vanuit het hotel zo goed als in het centrum. korenlei en graslei erg mooi. het hele centrum is prachtig. voor bierliefhebbers zoals ik een walhalla. Mensen houden allemaal van het goede leven. een prachtige filosofie, sta ik helemaal achter. maar zoals gezegd ook voor de degeen die prachtige gebouwen wil zien en smalle straatjes( patershol) komt ook prima aan zijn trekken.Wij waren hier voor de eerste keer maar zeker niet voor de laatste keer.

• 8Peter02-03-2012

Aanrader !!

Hotel midden in het centrum, parkeergarage eronder en velen in de nabije buurt. Tram stopt voor deur. Je loopt zo in het centrum waar vele winkels, bezienswaardigheden, restaurants en café's zijn. Ga eens naar de Gruut Brouwerij, voor event. rondleiding of zo drinken en desnoods wat eten: heel goed. Op de Vrijdagmarkt: cafe de Dulle Griet een aanrader.

• 8Rene26-02-2012

Prima ligging

Hotel ligt aan het begin van het autovrije centrum van Gent, vlakbij winkels, café's en restaurants. Prima hoetl voor een weekendje Gent.

• 7levanche30-12-2011

Prima prijs/kwaliteits deal, perfecte ligging

Wij zijn als stel 4 dagen in Gent geweest en hebben via een aanbieding 3 nachten + ontbijt geboekt bij IBIS Kathedraal aan het st. Baafsplein.

We hadden een prima kamer, met uitstekend bed en douche. Kamers zijn puur het nodige, dus niet veel ruimte, maar dat vonden wij niet erg. Uitzicht op het plein. We hadden bij boeking al om een reservering gevraagd voor een parkeerplek in de garage, maar bij aankomst bleek er geen plek.

Voor de prijs die we betaalden, was dit hotel uitstekend, met name door de ligging in Gent.

• 7wvb1007305-09-2011

goede ligging

Tijdens de Gentse feesten 2 nachten in het Ibis hotel verbleven. Het is een standaard Ibis hotel en daar is niks mis mee. De ligging is perfect tov het centrum. Onder het hotel is een parkeergarage waarvoor je moet betalen.

• 7mail_14120-08-2011

Zeer goede ligging

Met collega's naar dit hotel geweest. Ligging is perfect. Kamers zijn standaard IBIS. We hadden uitzicht op de St. Baafs kathedraal. Op zich heel mooi, alleen 's nachts hoor je de mensen goed die de kroeg uitkomen. De kamers aan de andere kant zijn rustiger, maar hebben geen uitzicht.

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer