Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 9Hans Janssen26-07-2011

Super hotel in centrum Gent!

Hotel Inis Gent Kathedraal is helemaal compleet. Kleinere kamer, maar met alles erop en eraan. Tijdens de Gentse Feesten kon het raam dicht en de (geluidloze) airco aan! Lichte kleuren, schoon, heerlijke douche, dagelijks schone handdoeken etc. Ontbijt was goed en compleet. Zelf eitje koken. Alleen maar super vriendelijke medewerkers ontmoet.

• 8fred_1123-07-2011

Ieder jaar weer goed

We gaan regelmatig met de Gentse feesten naar dit adres. Nog nooit spijt hiervan gehad. Prima ligging (midden in centrum waar alles gebeurt ...). De deur uit en je bent direct in feeststemming! Ondanks dit 's avonds/'s nachts geen overlast.

• 8C. Berkhout26-03-2011

Prima hotel pal in het centrum

Een een goed hotel. Kamer keurig netjes en prima bedden. Het hotel staat echt midden in het centrum wat erg handig is. Het ontbijt was uitgebreid met heerlijke verse broodjes en goed beleg en ook vers fruit was voldoende aanwezig. Kortom een hotel om naar terug te gaan. Enige nadeel van dit hotel is het lawaai van de tram die dicht langs hotel rijdt. Vraag naar een kamer aan de rustige kant van het hotel. Al met al een hotel om zeker naar terug te gaan.

• 9Els-Wil10-03-2011

Goed hotel, perfecte ligging.

Hotel Ibis kathedraal ligt in het centrum van Gent. Schone (kleine) kamers met goede bedden. Het ontbijt was uitstekend. De parkeergarage was vol zodat we in de buurt in moesten parkeren. (P5 Kouter op 5min. wandelen)

• 8Karin09-03-2011

mooi centraal gelegen,

parkeren onder hotel erg handig, ontbijtbuffet uitgebreid, veel soorten brood en broodjes, alleen het fruit viel tegen maar verder uitstekend. Nette kamer en badkamer alleen een beetje koud en niet goed te regelen met de verwarming. Leuke uitvalsbasis voor een weekendje Gent.

• 7Anne19-02-2011

Perfecte ligging

Dit hotel is zeer gunstig gelegen. Je zit middenin de stad! De kamers waren goed.

Met jonge kinderen

• 8addie en jannie van de beek12-01-2011

Prima Hotel

Zeer gunstige ligging. Prima service. Ontbijtbuffet erg goed en veel keus.

• 7Fab01-01-2011

Perfecte ligging en geweldig ontbijt!

Een prima hotel, middenin het centrum van Gent. Kamers zijn wel klein en in verhouding duur (vanaf 100 e per nacht). Gelukkig hadden wij een aanbieding zodat we maar de helft betaalden.

TV op kamer met Nederland 1,2,3. Geen minibar. Bedden zijn niet geweldig, dekens ademen niet en vooral de kussens waren matig.

Het ontbijt was, naast de perfecte ligging, nog het grootste pluspunt. Heel veel keuze en verse broodjes in alle soorten en maten. Pas wel op met de eieren. Deze moet je zelf nog koken, en het water stopt zo nu en dan met koken waardoor je de kans hebt dat je ei na 10 minuten nog niet gaar is!

• 8anita.beukers13-12-2010

goed gelegen hotel voor een weekendje Gent

Hotel Ibis kathedraal is perfekt gelegen in het centrum van Gent. Kamers zijn schoon, bedden liggen goed en verder is alles aanwezig wat je nodig hebt. We hebben niet in het hotel ontbeten maar in één van de vele brasserietjes waar je voor €10,00 een uitgebreid ontbijtje hebt en nog gezellig zit ook. Tip: café de Dulle Griet aan een plein waar je van een van de vele lekkere belgische biertjes kan genieten. Kies je het speciale huisbier dan krijg je zo'n lang glas waar je lang van geniet. Je moet als borg wel 1 schoen afstaan. Die wordt in een mandje naar het plafond gehezen en krijg je pas weer terug als je t glas inlevert.

• 8F.Woning20-10-2010

Uniek gelegen Ibis hotel

Met zijn vieren een weekend Gent ( met de trein, hou maar op ) , na veel oponthoud namen wij van het station een taxi naar het Ibishotel, naast de St.Baafs Kathedraal . We kregen twee nette kamers . s 'Morgens een goed ontbijt ( lopend buffet ) . s 'Avonds legde wij een kaartje in de bar/restaurant , door de bediening werden wij op onze wensen , keurig bediend . Doordat het hotel centraal gelegen is , ben je overal vlak bij en kun je op je gemak alles bekijken in de stad .

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer