Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

België, Oost Vlaanderen, Gent

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 5Nick R.17-08-2015

Wat een ontgoocheling

Lang geleden dat we nog in zo een ongezellige-donkere-verouderde kamer verbleven hebben.De prijs /kwaliteitsverhouding klopt niet.We betaalden 97€ maar de kamer die wij gekregen hebben was eigenlijk geen 70€ waard. Het zal de1e en de laatste keer geweest zijn dat we in een Ibis verbleven hebben.

• 7Han27-07-2015

Goede locatie

De kamers waren schoon en de locatie was perfect gelegen in het centrum waardoor het erg goed bereikbaar was.

• 7Dennis12-08-2014

Redelijk hotel met prima ligging

Er is niks aan te merken op dit hotel qua kamers, personeel, etc. Het is gewoon oké dus. Wat er wel uitspringt is de locatie. Het hotel ligt midden in het centrum van Gent.

• 8Robinspostbus10-08-2014

prima hotel met perfecte ligging

Prima hotel, vriendelijk personeel en parkeren in de mini parkeergarage onder het hotel. De ligging is perfect: loodrecht in het centrum, desondanks een rustig hotel. Kamer is niet groot maar voldoende voor een nacht. De geroemde bedden zijn uitstekend, hoewel 1.60 wat intiem is voor onze begrippen. Door de synthetische dekbedden en kussens hebben we echter de nacht doorweekt van zweet doorgebracht in deze benauwde zomer ondanks de airco. Minpuntje maar dan ook het enige maar wel belangrijke.

• 9Peter16-04-2014

Goed hotel in het centrum van Gent

Dit hotel ligt tegenover de St. Baafs kathedraal. Het hotel heeft een paar parkeerplaatsen onder het hotel, maar er zijn ook voldoende parkeergarages in de buurt (€13-€15 per dag). Kamers zijn niet erg groot, maar goed ingericht en schoon. De bedden zijn goed. Ontbijt ook veel keus.

• 8Mathilde Heijkoop09-04-2014

Goed hotel in het centrum

Drie nachten verblijf in dit hotel, kamer netjes en alles aanwezig, goede liging in het centrum. Vriendelijk personeel.

• 8kbraat13-03-2014

Uoitstekende ligging

Goed hotel met een perfecte ligging, echt zo goed als in het midden van het centrum. Op een kwartier lopen van de Graslei en een 20minuuten lopen naar het Gravensteen. De hotelkamers zijn goed, voorzien van tv verder geen overbodige luxe. Maar alles wat je nodig heb is aanwezig.

• 9Joyce21-07-2013

Goede locatie

Ibis hotel in Gent ligt erg centraal en heeft een goede prijs. Wij hebben geen tram of bus hoeven nemen om de stad te bekijken. Ideaal! Net hotel, schone kamers met goede bedden. Personeel is ook erg vriendelijk ondanks het erge drukke weekend. Een aanrader waar ik zeker nog een keer naar terug wil!

• 7wyfotografie26-05-2013

Prima plek om Gent te verkennen

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal ligt lekker centraal voor een verkenning door Gent. De service is goed en de kamers zijn oké. Niet al te groot, maar wij stellen niet al te hoge eisen behalve dat het schoon moet zijn. En dat was het. Ook het ontbijt was ruim gesorteerd en voldoet prima. De auto konden we tegen betaling (ongeveer 24,-) in de onder het hotel gelegen garage parkeren. De toegang is was krap, dus voorzichtig rijden.

• 9John Savenije22-03-2013

Geweldige ligging

Goed stads hotel in het centrum van Gent. Alles is vaaf hier te lopen. Kroegen en restaurants naast de deur

4 tips over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Peter, 16-04-2014

Doe een 'Boot-wandel-zoektocht' van rederij De Gentenaer, inclusief een biertje bij 't Galgenhuis.

• Joyce, 21-07-2013

De parkeergarage bij het hotel is erg klein, dus arriveer vroeg!

• levanche, 30-12-2011

Als je op de 2e of 1e verdieping een kamer hebt, kun je met een laptop verbinding maken met de IBIS Public Wifi (gratis) terwijl het hotel wil dat je betaalt voor IBIS Rooms Wifi...

2 vragen over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

• Elli, 26-11-2018

Thee zetten op kamer

Is er een koffie-/theefaciliteit op de superiorkamer?

• D.de Jong, 10-07-2013

Ligging

Kun jullie mij vertellen hoe de afstand van het Treinstation is naar dit hotel?

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

Vanaf Gent-Dampoort bus 39 pakken. Uitstappen bij Duivelsteen. Dan 2 minuten lopen naar hotel.

t_vanzandwijk_2, 30-07-2013

In totaal kleine 20 minuten.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer