Géén boekingskosten
BelgiëOost VlaanderenGentHotels GentHotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

Ibis Gent Centrum Kathedraal

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

2.9OnvoldoendeScore uit 107 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

2.9OnvoldoendeScore uit 107 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

107 Reviews over Ibis Gent Centrum Kathedraal

• 2Edwin20-09-2022

Foutje

Ik dacht we gaan er even lekker een paar dagen tussen uit. Alles ingevuld via booking.com prima geregeld dacht ik. Tijdens het doornemen van mijn reservering zag ik dat ik een foutje had gemaakt wat betreft de maand heb oktober aangeven maar dar moest september zijn (foutje is menselijk). Ik neem contact op met het hotel om dit uit te leggen maar ze zeggen het niet te kunnen wijzigen omdat er een ander tarief geldt en het niet opzegbaar is. Hoe moeilijk kan het zijn hotel Ibis?!?!. Heb aangeven het verschil in tarief te willen betalen maar zelfs dat kan niet volgens de manager. Zelfs booking.com krijgt dit ook niet geregeld bij dit hotel. Met andere woorden ik kan wel annuleren en ben het geld gewoon kwijt. Bedankt voor de medewerking hotel Ibis en de meedenkende manager.

• 8de Groot06-08-2018

Prima hotel met geweldige ligging!

Prima hotel; ietwat kleine kamer, maar wel een lekker bed en een goede airco (erg belangrijk met 30 graden!). Ontbijt is prijzig, maar lekker en veel keus. Je zit middenin het centrum, dus qua ligging is het hotel uitzonderlijk. Parkeergarage aanwezig, maar die heeft maar 14 plekken, dus vooraf reserveren is nodig. Anders kan je 350m verderop parkeren in garage Kouter. Wil je Gent per boot(je) verkennen, loop dan naar de Graslei. Elke 15min vertrekt daar een boot met gids. Ga niet uit van de informatie van de receptie, dan zou je namelijk worden opgehaald bij de Kathedraal en dit was bij ons niet het geval. Eten bij de Grill is aan te raden, locatie en eten zijn top. Wij gaan zeker nog eens terug naar Gent en dan wordt het vast en zeker weer Ibis!

• 5Jeroen26-03-2018

Ligging top, maar Gent niet meer bij Ibis.

Ligging is echt perfect, maar voor €135 (zonder ontbijt) had ik iets meer kamer en bed verwacht. Bed is 1.40 breed en dat is (naar mijn mening) niet meer van deze tijd. Gevraagd om een andere kamer met evt groter bed, maar volgens receptie zijn alle bedden 1.40 breed. Gent is een super stad. Zal blijven terugkomen, maar niet bij Ibis.

• 9Diana en Hans24-12-2017

Prima hotel.

Leuke kamer (435) en vriendelijk personeel bij de receptie/onthaal. Uitstekend gelegen hotel met alle leuke winkels in de Veldstraat en de Vrijdagmarkt op loopafstand,

• 8C. Timmermans26-09-2017

Prima verblijf

Voor één of twee nachten is het een prima, net hotel. Ietwat gehorige, kleine kamer. Ontbijt is oké. Zéér aardige, behulpzame medewerkers. Hotel, mét eigen parkeergarage, staat op een perfecte locatie, midden in het historische centrum van Gent. Parkeren € 26,00 per nacht! Om een verkeersboete te voorkomen, check de site of informeer van tevoren bij het hotel hoe u een ontheffing kunt krijgen om bij de parkeergarage te komen.

• 9Joan02-08-2017

Fantastische ligging midden in het centrum.

De kamers zijn klein, maar schoon. We werden hartelijk verwelkomt. Kregen een tasje met water, appel en snoep mee, voor op de kamer. Een plattegrond van Gent. Paar keer wat informatie gevraagd bij de incheckbalie. Al het personeel was super aardig. heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Na het heerlijke ontbijt, hoef je niet met de tram of bus. Je staat meteen in het centrum , Heerlijk! 'savonds na een lekker terrasje te hebben gepakt, ben je ook weer zo in het hotel.

• 8Patrick05-05-2017

Goed.

Lekker in het centrum, dat nu min of meer autovrij is. Dat maakt parkeren lastig. Maar ze hebben wel een parkeergarage. Daar kan je volgens mij niet meer parkeren. De Kouter is een prima alternatief. En dan klein stukje lopen over de keitjes. Wel vervelend met regen.

• 8Thea18-12-2016

Kerst in Gent met Ibis Kathedraal als hotel

Geweldige ligging, Kathedraal en kerstmarkt voor de deur. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeergarage onder hotel erg lastig (steil en smal), maar je kunt tenminste je auto kwijt. Door wegwerkzaamheden was het moeilijk om bij het hotel komen.Heel vriendelijk personeel, goede service (deden niet moeilijk toen we eerder dan de reguliere inchecktijd aan de balie stonden), kamers en ontbijtbuffet goed.

• 7Do12-12-2016

Prima hotel op goede locatie

Hotel op loopafstand van alle Gentse highlights, met uitzicht op de kathedraal. Prima bed, badkamer ok, kamer wel erg klein en basic, maar daartegenover staat een wel een heerlijk ontbijt

• 9Inger12-09-2016

Prima ligging, perfecte service

Prima hotel vooral door het supervriendelijke personeel. Kamers zijn basic met weinig opsmuk of extra's in de vorm van zeepjes, tissues, veel handdoeken (1 per persoon in de badkamer, een tweede set vonden we achterin de kledingkast in een plastic zak) etc. Kamer achterin was heerlijk tustig, bedden nieuw en perfect!

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal info

Het complex