Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Gent Centrum Kathedraal voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Prima hotel met geweldige ligging!

de Groot
6-8-2018

Prima hotel; ietwat kleine kamer, maar wel een lekker bed en een goede airco (erg belangrijk met 30 graden!). Ontbijt is prijzig, maar lekker en veel keus. Je zit middenin het centrum, dus qua ligging is het hotel uitzonderlijk.

Parkeergarage aanwezig, maar die heeft maar 14 plekken, dus vooraf reserveren is nodig. Anders kan je 350m verderop parkeren in garage Kouter.

Wil je Gent per boot(je) verkennen, loop dan naar de Graslei. Elke 15min vertrekt daar een boot met gids. Ga niet uit van de informatie van de receptie, dan zou je namelijk worden opgehaald bij de Kathedraal en dit was bij ons niet het geval.

Eten bij de Grill is aan te raden, locatie en eten zijn top.

Wij gaan zeker nog eens terug naar Gent en dan wordt het vast en zeker weer Ibis!

Ligging top, maar Gent niet meer bij Ibis.

Jeroen
26-3-2018

Ligging is echt perfect, maar voor €135 (zonder ontbijt) had ik iets meer kamer en bed verwacht. Bed is 1.40 breed en dat is (naar mijn mening) niet meer van deze tijd.

Gevraagd om een andere kamer met evt groter bed, maar volgens receptie zijn alle bedden 1.40 breed.

Gent is een super stad. Zal blijven terugkomen, maar niet bij Ibis.

Prima hotel.

Diana en Hans
24-12-2017

Leuke kamer (435) en vriendelijk personeel bij de receptie/onthaal. Uitstekend gelegen hotel met alle leuke winkels in de Veldstraat en de Vrijdagmarkt op loopafstand,

Prima verblijf

C. Timmermans
26-9-2017

Voor één of twee nachten is het een prima, net hotel. Ietwat gehorige, kleine kamer. Ontbijt is oké. Zéér aardige, behulpzame medewerkers. Hotel, mét eigen parkeergarage, staat op een perfecte locatie, midden in het historische centrum van Gent. Parkeren € 26,00 per nacht! Om een verkeersboete te voorkomen, check de site of informeer van tevoren bij het hotel hoe u een ontheffing kunt krijgen om bij de parkeergarage te komen.

De kamers zijn klein, maar schoon. We werden hartelijk verwelkomt. Kregen een tasje met water, appel en snoep mee, voor op de kamer. Een plattegrond van Gent. Paar keer wat informatie gevraagd bij de incheckbalie. Al het personeel was super aardig. heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Na het heerlijke ontbijt, hoef je niet met de tram of bus. Je staat meteen in het centrum , Heerlijk! 'savonds na een lekker terrasje te hebben gepakt, ben je ook weer zo in het hotel.

Goed.

Patrick
5-5-2017

Lekker in het centrum, dat nu min of meer autovrij is. Dat maakt parkeren lastig. Maar ze hebben wel een parkeergarage. Daar kan je volgens mij niet meer parkeren. De Kouter is een prima alternatief. En dan klein stukje lopen over de keitjes. Wel vervelend met regen.

Geweldige ligging, Kathedraal en kerstmarkt voor de deur. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeergarage onder hotel erg lastig (steil en smal), maar je kunt tenminste je auto kwijt. Door wegwerkzaamheden was het moeilijk om bij het hotel komen.Heel vriendelijk personeel, goede service (deden niet moeilijk toen we eerder dan de reguliere inchecktijd aan de balie stonden), kamers en ontbijtbuffet goed.

Prima hotel op goede locatie

Do
12-12-2016

Hotel op loopafstand van alle Gentse highlights, met uitzicht op de kathedraal.

Prima bed, badkamer ok, kamer wel erg klein en basic, maar daartegenover staat een wel een heerlijk ontbijt

Prima ligging, perfecte service

Inger
12-9-2016

Prima hotel vooral door het supervriendelijke personeel. Kamers zijn basic met weinig opsmuk of extra's in de vorm van zeepjes, tissues, veel handdoeken (1 per persoon in de badkamer, een tweede set vonden we achterin de kledingkast in een plastic zak) etc. Kamer achterin was heerlijk tustig, bedden nieuw en perfect!

Prima ligging en service!

Vedat Gök
15-8-2016

Een hotel met een prima ligging en service. Het personeel gaat heel vriendelijk en professioneel om met de klanten. Ontbijteten was ook oke.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal scoort een 7.8 uit 10 op basis van 108 reviews.