Hostel Hostel 47

Hostel Hostel 47

8Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Gent

Op vakantie geweest naar Hostel 47?

8Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info

5 reviews over Hostel Hostel 47

• 9Naessens Bruno17-07-2014

Leuke plek, stadscentrum

Leuke hostel met tuin direct in het centrum en in de buurt voldoende parkeerplaatsen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8Anouk15-07-2014

Prima hostel op ee geweldige locatie

Wij verbleven hier tijdens een studiereis met een groep voor twee nachten. De kamers, maar vooral de douches en wc's waren mooi schoon. De locatie is ook ideaal, binnen 5 minuten lopen, ben je midden in het centrum. De eigenaar is erg vriendelijk, hij wil je met alles helpen, mocht je daarom vragen. Het ontbijt is zoals in de meeste belgische hostels, simpel met wat brood, beleg en cornflakes. Een pluspunt is dat je de hele dag door koffie en thee kunt pakken. Al met al, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8jacqueline van rhee01-12-2013

prima hostel

Wij hebben 1 nacht geslapen in dit hostel . Alles naar wens , maar het leek wel of alle andere gasten op skischoenen naast onze kamer naar het toilet gingen en douchen. Een grote klankkast!! Maar ach , met een paar Belgische biertjes zie je daar wel de humor van in.

Gereisd met partner in december 2013

• 7Paul04-09-2013

Leuk hostel, in het centrum

Leuk hostel in het centrum van Gent. Over het algemeen is alles netjes, prijs kwaliteit is ruimschoots voldoende. Prima kamers met stapelbedden. WC + douches op de gang. Nadeel van de douches is dat er gebruik wordt gemaakt van een douchscherm. Niet zo fris in mijn ogen. Vriendelijk personeel. Reactie bij aanvraag reservering via mail was wat traag. Ontbijt mag je eigenlijk geen ontbijt noemen. Oud brood, wat zoet beleg en koffie.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Babette01-12-2011

Goed basic verblijf voor prima prijs

Net terug van een gezellig weekend in Gent en hostel 47 maakte hier ook deel van uit. Gelijk bij binnenkomst maakten we kennis met Juri, de toffe eigenaar die wel van een grapje houdt en je graag wil laten zien waar je moet wezen in deze leuke stad. Het hostel is nog niet zo oud, de faciliteiten zijn daardoor goed en de bedden hebben fatsoenlijke matrassen. Het blijft een hostel waardoor de inrichting van de kamers zeer basic is: (stapel)bedden met een kluisje per bed. Het ontbijt is eigenlijk hetzelfde: bestaat uit cornflakes & brood + zoet en hartig beleg, houdbare melk en zeer goede koffie!! Er is geen lift dus je moet niet vies zijn van traplopen of slecht ter been zijn. Binnen 5 minuten lopen sta je in het oude centrum van Gent en je kunt je auto parkeren in een van de straatjes rondom het hostel voor slechts 3eu p/dag. Kom je na 19en, dan moet je wel even zoeken voor een plaatsje.

Gereisd met vrienden in november 2011

Hostel Hostel 47 info