Hotel Holiday Inn Gent Expo

Hotel Holiday Inn Gent Expo
7,2

8 tips over Hotel Holiday Inn Gent Expo

Gabrielle, 15-3-2015
Whiskycafe Glengarry in het centrum is een must see voor whisky liefhebbers.
Sanne , 16-2-2015
De parkeerkaart is de dag van vertrek nog de hele dag geldig
the-sun-is-always-shining25, 13-5-2014
Parkeren bij het hotel kost geld en dat is het enige minpuntje.

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Gent Expo voor je op een rij gezet:

Marieke, 1-1-2014
Nam Jai aan de Kraanlei is een zeer goed restaurant! Ook Casa del Tapas in het Patershol is lekker! Vleeshuis zou ik je niet aanraden, Design Museum is wel mooi. En de topper van de dagen dat wij weg waren: Sauna Aqua Azul aan Drongenhof: heerlijke sauna/baden, echt een topper!!
Anwi, 4-11-2013
In het historische Gent eten bij de Du Progress is zeker een aanrader. Vriendelijk personeel en super eten! Om een lekker pilsje te drinken is de Dulle Griet een aanrader.
jgv_cremers, 28-11-2012
hotel ligt 3 min. van tramhalte af, tram nr 1 of 2 ben je 20 min. in centrum van gent voor € 1,20 enkel ben je in gent

Carla, 10-8-2012

De waarschuwing voor muggen die op het raam is geplakt zit er niet zomaar: zeker in de zomer is het openen van het raam af te raden!

Gent heeft veel leuke eettentjes, ook vegetariërs en veganisten hebben er ruime keus.

Gratis parkeren bij het hotel kan op het Expo-terrein, de toegang vind je (als je goed kijkt) tussen de uitgang van het IKEA-parkeerterrein en de ingang van het Holiday Inn-terrein.

IKEA zit vlak naast het hotel, handig als je nog iets nodig had of op je gemak wil shoppen.

Annemarie, 21-10-2011

-Sneukeltour (kan via VVV eventueel)

-Belforttoren

-Boottochtje viel tegen, ziet niet veel en is duur.

-Lunchen met gekocht broodje aan het water!

-Huis van Alijn (spullen van vroeger)

-Huis van Kika viel tegen, erg moeilijk voor kinderen

-Koop een museumkaart voor 20 euro als je 3 dagen gaat en musea wilt zien en tram reist!