Hotel Holiday Inn Express Gent

België, Oost Vlaanderen, Gent

6Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Gent voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Holiday Inn Express Gent

• 2017
    5Davy23-10-2017

nooit meer om te blijven overnachten

het begon al bij aankomst, hadden de kamer al betaald (kamer plus toeristen taks)in begin september en een discussie dat het niet waar was! na papier af te geven zagen ze het toch... ontbijt vond ik maar magertjes, miste m'n spek & eieren en m'n vrouw haar worstjes met bonen in tomatensaus. eerste HI waar ik het niet vond... bij vertrek wouden ze ons nog een 7€ citytaks aan rekenen terwijl dit betaald was en is overigens maar 3€/pers.en daarna kwamen ze met 10€ af voor de parking!! wat ik heel veel vond. wij waren der voor een meeting en was iets vergeten en aan de receptie vond ik ze niet vriendelijk. in het restaurant en bar waren ze wel héél vriendelijk en lekker eten. kortom meer een hotel voor zak(k)enmensen. (eigenlijk begon het al slecht omdat ik op fb een slechte review moest geven voor ze antwoorden op mail(s) voor de prijs)

• Oude reviews

9J.Z.18-11-2016

Een weekendje weg naar het mooie Gent!

Een prima hotel, vriendelijk personeel, een nette schone en ruime kamer. Het ontbijt was uitermate uitgebreid en lekker. De koffie is prima! Gent is prima te bereiken met de tram op loopafstand van het hotel is een station, ideaal. Een dagkaart koop je bij de receptie. Gent is een prachtige stad!! Een aanrader voor een weekendje weg.

• 8Ron Peters31-01-2016

Prima

Eenvoudig, maar prima hotel. Goede ligging en goed restaurant.

Alleenreizend

• 3Inge26-07-2015

Geen 2 de keer ....

Verblijf is heel duur voor wat je er voor in de plaats krijgt . €10 parking is veel ... Kamer was niet proper , veel plekken op muren en plafond ( alsof ze vliegen enzo doorgeklopt hadden maar niks afgekuisd hadden ). Tv heeft enkel VRT en Ketnet . Geen andere Vlaamse zenders ... Wel genoeg Franse en Engelse zenders te krijgen ... Ontbijt is gewoon in de inkomhal , niet gezellig . Je moet zelf afruimen want voor die prijs toch zou mogen gedaan worden . Brood was niet mals en vers , gelukkig dag je het door een broodrooster kon halen zodat het eetbaar was . Vers fruit enkel appelsienen .... Mensen die er voor ons waren hadden een kiwi maar dat werd niet bijgevuld . Salami had al een donkere uitgedroogde rand van daar te liggen ... Eierdopjes waren niet te zien wat het moeilijk maakt een koud hard gekookt eitje te eten ...'niks warm aan het buffet ....

Laurens Roels, Hotel Manager, 28-07-2015

Beste Inge

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons uitvoerig van uw ervaringen op de hoogte te brengen. U helpt ons aandacht te focussen op zaken die voor onze gasten belangrijk zijn.

Ik stel vast dat u tijdens het weekend van de Gentse Feesten bij ons gelogeerd heeft, wat steeds een heel drukke periode is. Daardoor kan het tijdens het ontbijt bij momenten heel erg druk zijn. Het gevolg is dat het soms iets langer dan normaal kan duren voor ons team het buffet aan kan vullen. Wil u in alle rust en comfort van het ontbijt genieten, dan raden wij u aan om in het weekend zeker voor 10u te komen.

Wat de opmerkingen over de kamer betreft, die nemen we zeker mee bij de dagelijkse controle door de gouvernante en onze technische dienst. We werken hard om alles netjes te houden, en danken u om ons te melden als ergens iets niet volledig naar wens is. Dan wordt dit binnen de dag opgelost. Wat TV betreft: ook VTM en 2BE zijn qua vlaamse zenders beschikbaar.

Hoogachtend Laurens Roels

• 6Peter16-07-2015

Prima voor 1dag

Nette en schone kamer.Goeie bedden.Ontbijt steld niet veel voor.

Laurens Roels, Hotel Manager, 28-07-2015

Beste heer Peter Bedankt dat u de tijd gevonden heeft om over uw ervaringen in ons hotel te schrijven. Ik ben blij te lezen dat u de kamers leuk vond. Wat betreft het ontbijt wil ik even verduidelijken dat Holiday Inn Express een koud continentaal ontbijtbuffet serveert. Hier zijn inderdaad geen warme items bij, echter wachten u wel een waaier van kwaliteitsproducten. Daarenboven krijgt u dit ontbijtbuffet gratis inbegrepen bij uw kamer, terwijl u daar in vergelijkbare hotels 15 a 20 eur per persoon voor betaalt. Als u de totaalkost van uw verblijf vergelijkt zal u merken dat Holiday Inn Express zeker een goede keuze is. Hoogachtend Laurens Roels, Hotel Manager

Met oudere kinderen

• 5M.v.Oudenaarden09-11-2014

niet voor herhaling vatbaar

De kamers zijn zeer gehorig, maar wel schoon en netjes. Veel last van overige gasten gehad. Sober ingericht en geen kluisje aanwezig. Het ontbijt is zeer simpel. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Ligt aan de snelweg en industrieterrein. Wij hadden bij de boeking aangegeven dat we 12,5 jaar getrouwd waren maar daar werd niets mee gedaan.

L Roels, Hotel Manager, Hotel Manager, 16-11-2014

Beste Mw Van Oudenaarden. Wij weten dat u veel keuze heeft tussen hotels in Gent, dus dank u wel dat u voor Holiday Inn Express Gent gekozen heeft. Ik was zeer blij te kunnen lezen dat u ons personeel behulpzaam en vriendelijk vindt. Wat de overige gasten betreft...u heeft bij ons gelogeerd in het weekend van I Love Techo, een feestje dat 20.000 internationale feestgangers naar Gent brengt. Alhoewel wij met aandrang vragen de nachtrust van de andere gasten te respecteren, zijn er altijd wel een paar die dat na een hele nacht stappen vergeten zijn. Mijn excuses daarvoor, het is 1 weekend in het jaar in alle hotels van Gent hetzelfde probleem. Dit is geenszins de normale gang van zaken bij ons. Hopelijk geeft u ons bij een volgende gelegenheid de kans om te tonen wat de echte waarde van onze service is. Hoogachtend Laurens Roels, hotel Manager

• 6Astrid02-03-2014

Ontspannend weekendje

Hebben er 2 nachten verblijven. Voor mij is dit een typisch door reis Hotel. De kamer was ruim, netjes en de slaapbank gaf het iets extra zodat je s 'avond vanuit de bank tv kon kijken. Het ontbijt was niet super, zeker als je er meerder dagen aanwezig bent ( niet echt vers brood, weinig keuze) Het Hotel ligt direct aan de snelweg. 10 min van de Blaarmeerse, een goede plek om te gaan lopen. We waren in het weekend van: de Ronde van het Nieuwsblad. Hanig plek als je de ronde wil rijden.

• 6Familie van den Bogaard02-12-2013

Leuk hotel, maar dan zonder kinderen!

Hadden aanbieding geboekt voor 2 nachten met gratis verblijf voor 2 kinderen tot 17 jaar. Deze moesten echter op een uitgeklapte bank slapen met ijzeren stangen in hun rug. Geen succes dus... S avonds weinig te doen, waren de enige klanten in de bar van het hotel.

L Roels, hotel Manager, Hotel Manager, 16-11-2014

Beste gasten

Graag wijs ik er u op dat wij intussen verbeteringen aangebracht hebben aan onze familiekamers. De oude sofabedden zijn nu vervangen door een versie met een echte kwaliteitsmatras, met een meer dan acceptabele slaapervaring tot gevolg. We hopen u hiervan zeker bij een volgende gelegenheid te kunnen overtuigen. Kids tot/met 17j slapen nog steeds gratis bij de ouders op de kamer, en ze eten tot/met 12j ook gratis in Brasseriee D-LYS. Hoogachtend Laurens Roels, hotel Manager

Met oudere kinderen

• 9Lore01-10-2013

Fijn hotel

Ideaal gelegen hotel langs de autostrade, doch geen of bij a geen hinder. Het hotel ligt juist achter het stadion van Gent. Er is weinig op te merken aan dit hotel, alsjuist de bedden. Deze zijn een beetje te zacht en ook de isolatie van de kamers. Als iemand anders de tv te hard heeft staan merk je het onmiddellijk heel goed

Met jonge kinderen

• 6Labor18-08-2013

Goede ligging, snel in het centrum met een taxi

Omdat de bus op zaterdag maar om het uur gaat , kozen wij voor de taxi voor ong. € 13,00 per rit.

L Roels, Hotel Manager, Hotel Manager, 16-11-2014

Beste gast Het klopt inderdaad dat door besparingen bij De Lijn, de openbare vervoersmaatschappij, redelijk gesnoeid werd in de busverbindingen 's avonds en in het weekend. Wij zijn hier als hotel al evenmin gelukkig mee. Daarnaast vermeld ik wel graag dat rond het centrum een heel netwerk van goedkope ondergrondse parkeergarages beschikbaar is. Ons receptie-team helpt u graag met rij-instructies. En, zoals u gemerkt heeft... een taxi is in Gent best te betalen. We hebben zelfs busjes tot 8 personen ter beschikking. Die zijn per persoon berekend zelfs goedkoper dan een buskaart. Ons receptie-team staat steeds ter beschikking voor al uw vragen. Contacteer ze, wij zijn er om u te helpen... Hoogachtend Laurens Roels, Hotel Manager

4 tips over Hotel Holiday Inn Express Gent

• Lore, 01-10-2013

Doe navraag wanneer dat AA Gent zijn thuiswedstrijden speelt. Op deze dagen kan het zeer druk zijn op de parking.

• Boeli, 09-10-2012

Goede verbindingen met openbaar vervoer naar Centrum Gent. Kaartjes voor het OV zijn te verkrijgen bij de receptie van het hotel.

• henk004, 20-05-2012

Wordt lid van de business club (Gratis) o.i.d., dan krijg je gratis sneller wifi en wat bonnetjes voor gratis drankjes enzo.. Maar dit vroeg de receptie aan ons.

0 vragen over Hotel Holiday Inn Express Gent

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenBelgisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • Reservering voor parkerenNiet mogelijk