Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
9,6

50 reviews over Hotel Harmony in het Nederlands

Het personeel is heel vriendelijk. De kamer was heel ruim en netjes. Wij hadden een kamer met: zithoek, kitchenet, slaaphoek en badkamer met bubbelbad .Het ontbijt is heel uitgebreid en verzorgd. Prijs /kwaliteit is dit zeker oké. Kom je s‘avonds terug op je hotel voor 24 u dan kan je nog altijd een slaapmutsje drinken naar keuze in hun gezellige bar. Ik hoorde dat ze de komende weken de oudere kamers een modernere look gaan geven. Dus dan wordt dat zeker goed. ik vond ze nu al heel goed. Ik kan geen negatieve dingen opgeven.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel!!!

Soraya Lauwers,
25-7-2017

Wat een super mooi en gastvrij hotel! Wij verbleven hier omdat we 10 jaar getrouwd waren en iets bijzonders wilden! Dat was het zeker, wij hadden kamer 31 met prachtig uitzicht over Gent. Tijdens ons verblijf waren ook de Gentse feesten, wat was dat leuk om mee te maken zeg! Dit was voor ons zeker niet de laatste keer in het hotel!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig hotel,op prachtige locatie

Lyda Wapperom,
9-5-2017

Hadden een geweldige kamer met yacuzzi,geregeld door onze kinderen voor ons 25 jarig huwelijk.Bed was versierd met hartballonen en rozenblaadjes!!Er stond zelfs een flesje champagne en aardbeien met suiker,wat een verrassing!!Ontbijt was ook super,alles erop en eraan!!Hotel ligt geweldig je loopt zo de stad in!!Genoeg restaurantjes om te eten en gezellige terrasjes.

Gereisd met partner in mei 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Harmony voor je op een rij gezet:

Alles was tip top in orde

Stel met vrienden
1-11-2016

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt goed !

Philippe
20-7-2016

Wellicht één van de betere hotels in Gent op basis van ligging, vriendelijkheid, netheid, enz.

Gereisd met partner in januari 2016

heel servicegericht!

Linda
17-3-2016

Hotel Harmony heeft 't nou echt begrepen hoe het moet! We waren hier met ons managementteam, alles was tot in de puntjes geregeld. Alles wat we vroegen, was ook mogelijk.

Gereisd zakelijk in maart 2016

Geweldig leuk hotelletje

Familie Daneels-Laenen
28-12-2015

Top hotelletje. Gezellig, kraaknet, superleuke en mooie duplex-kamer met de kids, professionele en gemoedelijke ontvangst. Meer dan uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, aangename bediening. Enige minpuntje: de ventilator van de airco schuurde ergens tegenaan, en dat gaf een vervelend getik 's nachts. Maar de receptioniste noteerde plichtsbewust onze opmerking hierover bij het uitchecken, en ik ben ervan overtuigd dat Hotel Harmony er alles aan zal doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Samengevat: fantastisch verblijf, en mede daardoor (en door zijn ligging pal in het historische centrum, Patershol) de perfecte uitvalsbasis voor een city-tripje Gent.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

fantastisch

leen
20-7-2015

topligging , supervriendelijke ontvangst, zeer mooie , propere en ruime kamers, ontbijt zeer uitgebreid en keuze uit glutenvrij enzovoort,.. een aanrader

Gereisd met partner in juli 2015

gezellig mooi hotel

wilmsen- brosius
13-7-2014

Heel gezellig en goedgelegen hotel. Mooie ruime kamer , wij hadden een kamer aan de voorkant en keken dus uit op de leien. Mooi dakterras met zwembad, water had een aangename temperatuur. Heel lekker ontbijt.

Gereisd met partner in Sun Jul 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe in hartje Gent

Miertjevb
19-5-2014

Wat een aanrader is dit hotel. In alle opzichten is het top. Allereerst vanwege de ligging in hartje Gent. Binnen enkele minuten lopen vind je alle bezienswaardigheden. De hotelkamer was ook erg fijn: erg ruim met een aparte zithoek, balkon én met een grote jacuzzi, heerlijk. Wij hadden ook nog eens het geluk dat ons balkon uitkeek op het Gravensteen, prachtig. Het ontbijt is ook heerlijk, met heel keus uit verschillende broodjes, allerlei soort kazen, zalm, vleeswaren, zoet beleg, diverse soorten yoghurt en muesli's, eieren, fruit, sapjes, het kon niet op. En wat wij erg prettig vonden is dat het hotel een eigen parkeergarage heeft (beperkt plaats, dus wel reserveren!), wat een gemak in een stad. Ook leuk, iedere dag tussen 18.00 en 20.00 uur kun je in de bar van het hotel gratis tapashapjes eten.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harmony in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.