Géén boekingskosten

Hotel Hancelot

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hancelot voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 52 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 52 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten

52 Reviews over Hancelot

• 9JULIEN14-09-2020

Brunch in week-end

Zeer lekker en voor herhaling vatbaar Een aanrader voor iemand die eens niet wenst te koken.meer dan voldoende van Alles

• 5Marjon van Oorschot29-12-2017

Een teleurstelling voor veel geld

De aankomst was erg goed: prima ontvangst met uitgebreid uitleg en een glaasje cava. Ons verblijf leek erg goed te gaan worden. Bij terugkomst na een heerlijke avond Gent, bleek er geen dekbed op het bed te liggen.Er lag een kleine dunne deken in een dekbedovertrek. Maar niet over de hele breedte. Het was veel te koud om zonder dekbed te slapen. Dan de verwarming maar aanzetten... Die maakte zoveel lawaai, dat we dachten dat het hele hotel er wakker van zou worden. Dus die maar weer uit, want nu konden we ook niet slapen. Er waren geen extra dekbedden, dus van nood maar een handdoek overgelegd om toch een beetje meer warmte te krijgen. Dit de volgende dag verteld. Veel excuses en er zou een extra deken bezorgd worden en de radiatoren ontlucht. Die avond was er een extra deken, maar de verwarming bleef lawaai maken, ook al stond die uit. Dus 2 nachten slecht geslapen, voor € 300,-. Bij het afrekenen, bleek het ons probleem te zijn en voelde de meneer zich niet verantwoordelijk voor het verminderde comfort. Wij zouden dit hotel nu niet aanbevelen, alhoewel het in potentie heel mooi zou kunnen zijn. Extra comfort en extra service, zijn hier de sleutelwoorden.

• 10Rik04-12-2017

Dit zou de norm moeten zijn!

Fantastisch van aankomst tot vertrek: onthaal, kamer, ontbijt. Alleen... TV mocht groter zijn voor zo'n grote kamer.

• 8Martin20-11-2017

Uitstekend!

Prachtig pand, karakteristiek en sfeervol. Bij aankomst een hartelijk ontvangst met een glaasje bubbels. Parkeergelegenheid was prima, we hadden een plekje in de garage naast het hotel, ruim genoeg voor een SUV. Wij hadden een van de kamers op de eerste verdieping, de charme superieur. Zeer ruime kamer met een ligbad in de grond, heerlijk. Het bed was ruim, helaas wel spiralen voelbaar, maar opzich prima geslapen. Goed ontbijt, veel keus. De sauna en fitness waren buiten gebruik. Dat vonden we jammer, van de sauna hadden we graag gebruik willen maken. Zeer vriendelijk personeel!

• 9Fam van Hees28-03-2017

Prachtig en net hotel in een bruisende stad Gent

Mooi net hotel al zie je dat niet aan het vooraanzicht, dat zie je wel binnen ! Ruime goed verzorgde kamers, heel aardige eigenaars en personeel. Gent is prachtig met mooie gebouwen (kasteel Gravensteen, Belfort, stadhuis, kades, kathedralen), gevels en authenticiteit. Maar ook erg leuk winkelen met design, vakmanschap en hippe winkels. Vanaf het hotel tot het centrum (Gouden-leeuwplein) is anderhalve kilometer. Goed te doen maar mogelijk te ver. Dan kan je ook de tram nemen, er komen 3 lijnen uit bij de halte om de hoek. Ander dingetje: Onze grote auto kon niet echt op de parkeerplaats van het hotel, maar er zijn voldoende parkeerplaatsen tegen 6 euro voor een hele dag.

• 10smitskes & v.d aatjes14-11-2016

fantastisch

geen liften dus bij reservering 1e verdieping boeken

• 9Verena07-07-2016

Weer fantastisch! Voor de 3. keer!

Mooi hotel. Prachtig en karakteristiek pand. De kamers hebben iets van een paleis: een romantisch sfeer. Schoon. Vriendelijke mensen en vriendelijke ontvangst. 10 minuutjes lopen naar het centrum van Gent. Straat is stil. Wat wil je meer? Wij komen zeker weer terug.

• 8Kvandenb11-05-2016

Onverwachte charme

Bijzonder hotel, heel oud ook qua inrichting/meubilair. M.n. ontbijtzaal zeer mooi. Hotel heeft geen lift, is erg gehorig. Onze badkamer was zeer ruim. Alles goed schoon en de wifi is goed. De straat waar hotel zich bevindt is niet mooi, de verrassing is dan ook groot wanneer je het hotel binnenstapt. Personeel is erg aardig.

• 8Jill19-12-2015

Mooi pand. .

Het is een prachtig pand. Oud en karakteristiek. Bij aankomst goed ontvangen met een kopje koffie Bij het inschrijven bleek het arrangement welke wij geboekt hadden niet meer te bestaan. Dit is keurig opgelost !! Wat ik minder vond aan dit hotel is dat ik de spiralen van het matras erg voelde, en hierdoor niet goed geslapen heb. Het ontbijt was oke maar niet veel keuze. En ten slotte was de sauna niet oke. Het plafond hing los , de temperatuur kan niet goed ingesteld worden en er waren veel rioolvliegjes! Waar je tussen stond te douchen. Daarom is voor mij de prijs/kwaliteit niet oké. Wij hebben voor 2 nachten €309,- betaald Gent zelf is echt een prachtige stad !! En een sfeervolle kerstmarkt

• 3E. de Kock22-06-2015

Matig hotel slechte service geen management

Dit hotel gereserveerd voor 2 nachten, Ontvangst door een vriendelijke jongeman.Kamer oud, alles kraakt en gehorig maar dat heb je met zo'n oud pand, wel schoon! bedden erg zacht niet lekker geslapen. 20 min. lopen naar het gezellige centrum erg leuke stad! maar in een middag/avond hadden wij het al redelijk gezien, de weersvoorspellingen erg slecht dus s middags verzoek gedaan bij de aardige jongeman of we een dagje eerder konden vertrekken, geen probleem! ontbijt de volgende dag prima, niet uitgebreid maar een voldoende. Aardige jongedame die goed kan multitasken want het hotel zat vol maar zij regelde alles van ontbijt naar receptie en weer terug,respect voor deze dame, dat kunnen we van het management van het hotel niet zeggen! in de 2 dagen dat wij er waren niemand gezien!? bij vertrek een rekening + de helft van de dag die we niet meer bleven, dat hadden ze wel ff geregeld! jongeda

Hotel Hancelot info

• AirconditioningNiet beschikbaar