Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
7,8

51 reviews over Hotel Hancelot in het Nederlands

Een teleurstelling voor veel geld

Marjon van Oorschot,
29-12-2017

De aankomst was erg goed: prima ontvangst met uitgebreid uitleg en een glaasje cava. Ons verblijf leek erg goed te gaan worden. Bij terugkomst na een heerlijke avond Gent, bleek er geen dekbed op het bed te liggen.Er lag een kleine dunne deken in een dekbedovertrek. Maar niet over de hele breedte. Het was veel te koud om zonder dekbed te slapen. Dan de verwarming maar aanzetten... Die maakte zoveel lawaai, dat we dachten dat het hele hotel er wakker van zou worden. Dus die maar weer uit, want nu konden we ook niet slapen. Er waren geen extra dekbedden, dus van nood maar een handdoek overgelegd om toch een beetje meer warmte te krijgen. Dit de volgende dag verteld. Veel excuses en er zou een extra deken bezorgd worden en de radiatoren ontlucht. Die avond was er een extra deken, maar de verwarming bleef lawaai maken, ook al stond die uit. Dus 2 nachten slecht geslapen, voor € 300,-. Bij het afrekenen, bleek het ons probleem te zijn en voelde de meneer zich niet verantwoordelijk voor het verminderde comfort. Wij zouden dit hotel nu niet aanbevelen, alhoewel het in potentie heel mooi zou kunnen zijn. Extra comfort en extra service, zijn hier de sleutelwoorden.

Gereisd met partner in december 2017

Dit zou de norm moeten zijn!

Rik,
4-12-2017

Fantastisch van aankomst tot vertrek: onthaal, kamer, ontbijt. Alleen... TV mocht groter zijn voor zo'n grote kamer.

Gereisd met partner in november 2017

Uitstekend!

Martin,
20-11-2017

Prachtig pand, karakteristiek en sfeervol. Bij aankomst een hartelijk ontvangst met een glaasje bubbels. Parkeergelegenheid was prima, we hadden een plekje in de garage naast het hotel, ruim genoeg voor een SUV. Wij hadden een van de kamers op de eerste verdieping, de charme superieur. Zeer ruime kamer met een ligbad in de grond, heerlijk. Het bed was ruim, helaas wel spiralen voelbaar, maar opzich prima geslapen. Goed ontbijt, veel keus. De sauna en fitness waren buiten gebruik. Dat vonden we jammer, van de sauna hadden we graag gebruik willen maken. Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met partner in november 2017

Hotels.nl

Prachtig en net hotel in een bruisende stad Gent

Fam van Hees
28-3-2017

Mooi net hotel al zie je dat niet aan het vooraanzicht, dat zie je wel binnen ! Ruime goed verzorgde kamers, heel aardige eigenaars en personeel. Gent is prachtig met mooie gebouwen (kasteel Gravensteen, Belfort, stadhuis, kades, kathedralen), gevels en authenticiteit. Maar ook erg leuk winkelen met design, vakmanschap en hippe winkels. Vanaf het hotel tot het centrum (Gouden-leeuwplein) is anderhalve kilometer. Goed te doen maar mogelijk te ver. Dan kan je ook de tram nemen, er komen 3 lijnen uit bij de halte om de hoek. Ander dingetje: Onze grote auto kon niet echt op de parkeerplaats van het hotel, maar er zijn voldoende parkeerplaatsen tegen 6 euro voor een hele dag.

Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch

smitskes & v.d aatjes
14-11-2016

geen liften dus bij reservering 1e verdieping boeken

Gereisd met vrienden in november 2016

Weer fantastisch! Voor de 3. keer!

Verena
7-7-2016

Mooi hotel. Prachtig en karakteristiek pand. De kamers hebben iets van een paleis: een romantisch sfeer. Schoon. Vriendelijke mensen en vriendelijke ontvangst. 10 minuutjes lopen naar het centrum van Gent. Straat is stil. Wat wil je meer? Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onverwachte charme

Kvandenb
11-5-2016

Bijzonder hotel, heel oud ook qua inrichting/meubilair. M.n. ontbijtzaal zeer mooi. Hotel heeft geen lift, is erg gehorig. Onze badkamer was zeer ruim. Alles goed schoon en de wifi is goed. De straat waar hotel zich bevindt is niet mooi, de verrassing is dan ook groot wanneer je het hotel binnenstapt. Personeel is erg aardig.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi pand. .

Jill
19-12-2015

Het is een prachtig pand. Oud en karakteristiek. Bij aankomst goed ontvangen met een kopje koffie Bij het inschrijven bleek het arrangement welke wij geboekt hadden niet meer te bestaan. Dit is keurig opgelost !! Wat ik minder vond aan dit hotel is dat ik de spiralen van het matras erg voelde, en hierdoor niet goed geslapen heb. Het ontbijt was oke maar niet veel keuze. En ten slotte was de sauna niet oke. Het plafond hing los , de temperatuur kan niet goed ingesteld worden en er waren veel rioolvliegjes! Waar je tussen stond te douchen. Daarom is voor mij de prijs/kwaliteit niet oké. Wij hebben voor 2 nachten €309,- betaald Gent zelf is echt een prachtige stad !! En een sfeervolle kerstmarkt

Gereisd met partner in december 2015

Matig hotel slechte service geen management

E. de Kock
22-6-2015

Dit hotel gereserveerd voor 2 nachten, Ontvangst door een vriendelijke jongeman.Kamer oud, alles kraakt en gehorig maar dat heb je met zo'n oud pand, wel schoon! bedden erg zacht niet lekker geslapen. 20 min. lopen naar het gezellige centrum erg leuke stad! maar in een middag/avond hadden wij het al redelijk gezien, de weersvoorspellingen erg slecht dus s middags verzoek gedaan bij de aardige jongeman of we een dagje eerder konden vertrekken, geen probleem! ontbijt de volgende dag prima, niet uitgebreid maar een voldoende. Aardige jongedame die goed kan multitasken want het hotel zat vol maar zij regelde alles van ontbijt naar receptie en weer terug,respect voor deze dame, dat kunnen we van het management van het hotel niet zeggen! in de 2 dagen dat wij er waren niemand gezien!? bij vertrek een rekening + de helft van de dag die we niet meer bleven, dat hadden ze wel ff geregeld! jongeda

Gereisd met partner in januari 2015

Met recht charme hotel

Martijn
23-10-2014

Hotel Hancelot is met recht een charme hotel. Misschien niet aan de buitenkant, want het hotel ligt in een straat met veelal woningen, echter aan de binnenkant beland je in een zeer romantische omgeving. Het eeuwenoude pand is mooi ingericht en bezit over 12 ruime kamers. De ontvangst is hartelijk met een drankje en je krijgt alle informatie over Gent die je maar wilt. In een paar minuten met de tram ben je hartje stad, lopend is het twintig minuten. De sauna in de wijnkelder is heerlijk warm en ruim. Kortom als je er een keer een romantisch weekendje op uit wilt is dit een heerlijke locatie om te verblijven.

Gereisd met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hancelot in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hancelot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.