Bed and Breakfast Guesthouse PPP

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Guesthouse PPP

• 9Lucy11-02-2015

Fantastisch verblijf gehad, dichtbij het centrum.

Wij hebben hier geslapen voor 2 nachten en waren aangenaam verrast over de schoonheid van het pand. Wij verbleven in de suite aan de achterkant: verwacht niet het ultieme luxe-gevoel. Wel is de kamer groot, functioneel en voorzien van heerlijke bedden en een lekker douche. Let wel: je moet 6 trappen omhoog lopen om er te komen! Het ontbijt was subliem en iedere ochtend voorzien van een heerlijk vers eitje. De eigenaren zijn behulpzaam en prettig in de omgang. Het feit dat je de schoenen moet uitdoen vinden wij geen probleem en hierover klagen getuigd wat ons betreft van een gebrek aan respect (ga dan naar een (onpersoonlijk) hotel, hier verblijf je in iemands huis). De kamer was smetteloos schoon en van alle gemakken voorzien. Tip: leg een handleiding neer voor het bedieningspaneel van licht/verwarming! Parkeren kan in de straat tegenover de B&B en er ligt een Spar pal tegenover. Je zit werkelijk op loopafstand van het centrum). Wij vinden dit 1 van de beste B&B's waar wij verbleven.

Gereisd met partner in februari 2015

• 4Connie franken14-12-2014

Geen cultuur snuiven maar stof happen

Schrijven op de mebels, tekenen met de tandpasta van een vorige gast in de wastafel, alles is mogelijk. En dat terwijl je bij binnenkomst idirect in niet mis te verstane woorden te horen krijgt dat je niet op je schoenen naar boven mag omdat alles kuis is. Ook in de eenzijdige afspraken staan allerlei straffen als de gast iets vuil maakt. Prima, maar maak dan we de kamer schoon. De kamer was te vies, communicatie hierover niet mogelijk. De eigenaren/uitbater reageerden niet op mijn e-mailbericht direct na aankomst en waren in het pand ook onvindbaar. Daarnaast was de kamer (Japanse kamer) levensgevaarlijk met drie verschillende vloerhoogtes op max 20 m2 (manlief is in zij nachtelijke gang naar de wc akelig gevallen )' wc en douche in de kamer (geen aparte ruimte) en een tv die vanuit geen enkele positie te kijken was. En stoelen ontbraken, althans stoelen met poten. Lekker Japans, een kussen op de grond. Leuk als je 55 plus bent.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Stefan19-01-2014

prachtige kamer

Zeer goed gelegen B&B in Gent. Zeer mooie en ruime kamer. Wel een wat minder praktische badkamer. Gratis parking, die we ter beschikking hadden van voor het inchecken tot lang nà het uitchecken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9anne-sophie13-10-2013

Fantastische b&b!

De ligging van de b&b is schitterend: pal in het centrum. In dezelfde straat kan je gebruik maken van een parking dus dat is ook geen probleem. Prachtige kamer en zeker ruim genoeg (47m²)! Inrichting is meesterlijk, het pand op zich ook heel mooi en alles heel erg netjes! Het ontbijt is zeer gevarieerd, vers en lekker. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Freddy 29-09-2013

zeer leuke en stijlvolle b&b

B&B PPP zeer leuk oud klassevol pand in het midden van het historIsche centrum van Gent. Zeer goed ontvangen ddo de gastheer philippe. kamers ( wij hadden de junior suite vooraan) was zeer goed in orde voorzien van alle benodigdheden. Ontbijt was voldoende en lekker verse produkten. nadeel was wel de vele trappen omhoog na een ganse dag in de stad rond gelopen te hebben. Maar dat namen we er graag bij. Zeer zeker aanteraden

Gereisd met partner in september 2013

• 8Etienne-Riny22-09-2011

Bijzondere B&B

Heel leuk hotel/ B&B centraal gelegen in Gent. Ideaal om van hieruit de stad te ontdekken. Er zijn 5 kamers die allemaal volgens een ander thema zijn ingericht.Wij verbleven in de graaf van Vlaanderen kamer. Heel sfeervol met open haard, je waant je in een kasteel enkele honderden jaren geleden met wel de snufjes van nu. Prima douche in een nis in de kamer, er was een kamerscherm aanwezig, voor ons geen probleem maar ik kan me voorstellen dat andere gasten meer privicy zouden willen. Ontbijt prima, samen met andere gasten aan een grote tafel. Goed verzorgd. Parkeren gratis in nabij gelegen parkeergarage. Goed geregeld. Al met al zeker aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 9Frank.06-07-2011

Prachtig

Prachtig oud pand midden in het centrum van Gent. Er staan veel van deze panden al of niet gerestaureerd uit het begin van de vorige eeuw. Hier is heel goed omgesprongen met een mix van hedendaags zonder het karakteristieke geweld aan te doen. Mooie kamer aan de voorkant (Suite) met raam open toch niet veel lawaai. Goede bedden en een goed verzorgd ontbijt. Alleen was het omgaan met de domotica een beetje buiten ons. Afijn, we kregen het licht aan en uit, maar met de zonwering ging het niet goed. Allee, daar maken we geen probleem van hoor. Het enoge "nadeel" was het aantal trappen naar de bovenste verdieping. Maar je kan ook in twee keer naar boven. Even rusten als het te vermoeiend wordt. AANRADER. Frank en Tiny.

Gereisd met partner in juli 2011

• 5Chevyke15-06-2011

Tegenvaller...nooit meer!

Wij hadden de japanse kamer. Die viel hard tegen. Het bed heeft een keiharde slaapbodem met een dun matrasje erop. alsof je op een plank slaapt! We waren 's morgens geradbraakt! Ontbijt werd niet meer bijgevuld na 8u30. bijgevolg waren er gasten die geen brood hadden. badkamer en wc achter doorzichtig glas, waardoor je partner je vanuit de kamer kan zien terwijl je op wc zit :-/

Gereisd met partner in januari 2011

• 10jolanda_oorschot15-05-2011

Aanrader!

Guesthouse PPP ligt dicht tegen het historisch centrum van Gent. Het guesthouse is in een smaakvol geheel verbouwd pand met kamers in verschillende stijlen. Wij hadden de moderne kamer, prachtig! Het guesthouse heeft 5 kamers. 's Morgens werd een heerlijk royaal ontbijt klaargezet, een goed begin van de dag. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Als je in Gent gaat overnachten, dan is dit guesthouse van harte aan te bevelen, het maakt je verblijf extra speciaal.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Anne16-10-2010

Prachtig gebouw met fantastische kamers / studio

Bed and Breakfast Guesthouse PPP is een zeer bijzonder Guesthouse. Wij zijn er twee nachten verbleven. Het monumentale pand is in 2009 prachtig verbouwd en de kamers zijn heel erg bijzonder in bepaalde stijlen. Het ontbijt gebruik je met alle gasten aan een grote tafel. De gastvrouw is erg enthousiast en geeft ook advies over Gent. Het ligt centraal en een paar minuten lopen van het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2010

0 tips over Bed and Breakfast Guesthouse PPP