Géén boekingskosten

Hotel Gravensteen

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gravensteen voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 83 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 83 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

83 Reviews over Gravensteen

• 8Sandy11-08-2018

Pracht locatie!

Mooi hotel. Goede locatie midden in de stad. Alles goed te belopen. Goed ontbijt.

• 7peter04-08-2018

leuk voor een weekendje weg

wij waren daar tijdens de Gentse feest dagen. Hotel was in het centrum gelegen was een rustig hotel weinig overlast. Schone kamer. Hotel bar was slecht gevuld. Dit ondanks het hoogseizoen. Als je om rode wij vroeg was het op of moest nog komen en whisky hadden ze ook al niet Ontbijt was goed

• 6M. Van Gilst08-07-2018

Redelijk

Wij hadden een kamer op de derde verdieping. De kamer was erg klein. De oude balken maakte dat de kamer nog kleiner werd. De kamer had een heel klein zolderraampje, waardoor in de hete juli maand weinig frisse lucht in de kamer kon komen. Het was daardoor erg warm in de kamer. Een airco zou fijn zijn geweest in deze kamer. Verder is de badkamer erg klein. Verder was er een onhandige parking. Personeel was vriendelijk. Het ontbijt voor de prijs die gevraagd zou luxer kunnen. De locatie is prachtig. Midden in het centrum van gent met uitzicht op het kasteel Gravensteen. Als wij nog een keer zouden boeken zou ik wel een kamer op een andere verdieping boeken.

• 8M. ten Houte03-02-2018

Prima plek, wel gehorige kamers.

De locatie is fantastisch. Lekker centraal gelegen. Het personeel in het hotel is erg aardig en behulpzaam. Ontbijt ook goed geregeld. Onze kamer op de derde verdieping was helaas erg klein (schuin dak met grote balk vlak boven het bed) en het was enorm gehorig. Eerste avond harde muziek van een andere kamer. Gelukkig greep de receptiemedewerker na ons telefoontje meteen in en was het daarna stil. Voor een weekendje weg een prima plek, al zullen wij een volgende keer verzoeken om een kamer op een lagere etage.

• 8Patrick28-01-2018

Kamer prima, ontbijt goed.

Ik ben hier 3 nachten geweest via mijn werk. De kamer, in het oude gedeelte, was gerenoveerd, badkamer en toilet goed, alleen het afvoerrooster in de badkamer moet hoognodig schoongemaakt worden, en de afdekkapjes bij de TV/stopcontact ontbraken. Ontbijt was uitgebreid en goed. Personeel vriendelijk. Wel veel te weinig en moeilijk bereikbare parkeerplekken. Ligging inderdaad fantastisch, midden in het centrum. Prijs is mij niet bekend, werd betaald door mijn werkgever.

• 5Dick31-12-2017

Valt echt tegen

Hotel Gravensteen ligt ten opzicht van het centrum super, maar echt te duur. Ondanks de geboekte exclusieve kamer was deze heel eenvoudig op de site ziet alles er veel mooier uit. Voor €140,- per nacht mag je meer verwachten en het ontbijt was goed maar ook eenvoudig.

• 7Joost Jansen04-12-2017

Verwachting niet helemaal waargemaakt

De ligging van dit hotel is perfect! Kan echt niet beter, vlak naast het Gravensteen. Op de foto's zie je echter niet dat een deel van de kamers in een bijgebouw is waar er geen marmeren trap is, maar een van multiplex. Uitzicht op een sfeerloze binnenplaats in plaats van een historische binnenstad... Op de kamer waren er prima bedden, maar de badkamer is matig afgewerkt. Voor het toch redelijke bedrag dat we moesten betalen had ik hogere verwachtingen. Zeker niet slecht hoor, maar minder mooi dan verwacht.

• 3Dreetje16-02-2017

2 pluspunten... ligging perfect.. heerlijke douche

Hotel heeft 54 kamers en 12 parkeerplekjes. Ontbijt was in een ander deel van het hotel moest je via een binnen plein naar toe lopen.. slecht ontbijt... waterige sinaasappelsap oud brood... tv had 2 Nederlandse kanalen. Ned 1 en 3. De ligging is wel geweldig midden in de stad... personeel was niet erg vriendelijk.

• 8Dick en Wil05-10-2015

Hartje centrum

fijn hotel. voordeel wc apart van de badkamer, nadeel geen fontein in wc. Goed bed en uitstekend ontbijt. Locatie top.

• 9Angelique30-09-2014

Prima hotel op geweldige locatie

Hotel ligt super, midden in het centrum. Het personeel is supervriendelijk. De entree ziet er geweldig uit, echt oud. De kamer was niet heel groot, basic ingericht maar schoon, de bedden lagen prima en de badkamer was heel klein maar wel met grote inloopdouche met stortdouche. WC apart van de douche. Wij hadden wel een gerenoveerde kamer.Het was 's avonds heel rustig omdat we een kamer aan de achterkant hadden. Het ontbijt was prima, er was meer dan genoeg keuze en het werd op tijd aangevuld. De ontbijtruimte is in het nieuwere gedeelte en is niet heel groot maar wel gezellig. Auto konden we makkelijk parkeren, er was meteen om de hoek plek, dus wij hadden geen problemen. Een klein minpuntje: ze zijn druk bezig met verbouwen, met als gevolg dat je al om 7.00 wakker bent van de werklui. Niet echt heel erg maar wel een tip. Dit is natuurlijk maar tijdelijk. Verder was de kamer behoorlijk warm, ook al hadden wij het raam open. Ook stelt de bar niet zo veel voor, hij is vrij klein.

Hotel Gravensteen info

Het complex