Hotel Ghent River

Hotel Ghent River
7,4

4 tips over Hotel Ghent River

rosa, 10-6-2014

wandeling door gent (downloden via internet of plaatselijk vvv kantoor,

tijdens de kerstperiode is er een gezellige kerstmarkt

Roelof en Jolanda, 25-10-2013
Leuk en goed verzorgd hotel maar toch met een paar kleine verbeterpuntjes voor geluid ochtends vroeg.
zeeuwsmeisje, 8-12-2012
Restaurant "Stoofke"op de vrijmarkt (vlak bij hotel) zeker aante bevelen om te dineren, betaalbaar en goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Ghent River voor je op een rij gezet:

chanty5390, 18-12-2011
Op 5 meter afstand van het Hotel ligt een gezellig klein restaurantje waar je heerlijk kan eten en waar men ook wijnen kan proeven. Men verkoopt hier ook wijnen. Wijn proeverij is van 17.00 tot 19.00 en daarna gaat het restaurant open tot 22.30 uur. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten en wijn te proeven. Le Baccanti. Kijk ook op hun website.

We hebben een aantal aanbieders voor Ghent River voor je op een rij gezet: