Hotel Ghent River

Hotel Ghent River
7,2

89 reviews over Hotel Ghent River in het Nederlands

Gent-> Topidee! Gent Rhiver ->Mwah...

Suzan,

-hotelbar stelt weinig voor

Goed centraal gelegen hotel

Gaby,
8-11-2017

De kamers zijn ruim en netjes en het personeel is vriendelijk. De rustige centrale ligging (nabij Vrijdagmarkt) maakt het hotel een ideale plek om te verblijven.

De ontbijtruimte bevindt zich op de bovenste verdieping en heeft een mooi uitzicht over de daken van Gent. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Enig klein minpuntje, er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Je moet daarvoor naar de vrijdagmarkt waar een openbare parkeergarage is.

Mooi hotel in een historisch gebouw in het centrum

Wilma Heemskerk Bruin,
31-8-2017

Had een kamer aan de waterkant wat een levendig uitzicht gaf. Het bed sliep echt lekker en de kamer was comfortabel. Ontbijten op de derde etage met een uitzicht over de stad. Uitgebreid ontbijt buffet met diverse broodjes en fruit en zelfs zalm . Het Hotel ligt in het centrum vlak bij de vrijdagmarkt, dus alles op loopafstand . Zeker een plek om terug te komen

fantastisch

PvL,
25-8-2017

Geweldig lang weekend gehad. Goed hotel. wij hadden een kamer gelegen aan het water, kwam rondvaartboot langs. Hotel is zo goed als midden in de stad.

Eten (ontbijt) genoeg keuze.

Een echte aanrader!!!

Heerlijk ontbijtbuffet in een ontbijtzaal met uitzicht over heel Gent. Wij hadden een grote 2 persoonskamer. Alles prima verzorgd.

zeer centrale ligging

Marijke,
19-5-2017

Centrale ligging, vlakbij de Vrijdagmarkt, lastig parkeren, kan wel in garage, maar kost 24 euro per etmaal.

Het is een 4 sterren hotel, maar het interieur van kamer, badkamer en algemene ruimten vond ik verouderd.

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk.

Nooit meer doen

Peter,
28-4-2017

Prima lokatie maar hotel zeer gehorig. Wij hadden ook nog een kamer met enorme ventilatoren op dak, resultaat: hele nacht het gevoel in een machinekamer te liggen.

Super gelegen

Nancy,
18-3-2017

Topligging midden in het centrum maar toch niet midden in de uitgaansbuurt. Op een maar meter vind je restaurantjes, cafés en de winkelstraten. Ook de bezienswaardigheden liggen op loopafstand.

Kamers zeer proper en gezellig. Wel 2 nadelen, zeer harde bedden en veel geluidsoverlast door de dunne muren.

Ontbijt en onthaal prima!

Boek dit niet!

L. Oosterlee
8-8-2016

Ga hier nooit naartoe voor een ontspannen weekendje weg! We zijn hier terecht gekomen door een overboeking in een zusterhotel (hotel de Flandre). Kregen een kamer direct naast de bar (kamer 011), met hele dunne muren. Met een bar die tot 2:30 open is geen aanrader (als je een beetje nachtrust fijn vindt...). Gevraagd om een andere kamer, maar doordat het hotel volgeboekt was was dit niet mogelijk. Vervolgens zijn de gasten aan de bar weggestuurd om geluidsoverlast te beperken. Op zich fijn voor onze nachtrust, maar belachelijk voor de mensen die een drankje dronken in de bar (ik ben van mening dat de oorzaak bij het hotel ligt en niet bij de mensen die een gezellige avond hebben in een hotelbar - op zo'n plek en met zulke dunne muren behoor je geen kamers te verhuren!). Al met al absoluut 4* onwaardig en geen aanrader!

Prima plek

Van oroosdij
3-7-2016

Hotel ghent river is mooi hotel met wel kleine bedden, ligging prima , ontbijt perfect was alleen m'n oplader vergeten, belde hier eind vd dag over op en wat denk je .....weg, nou was zeer verbaasd hierover daar alles in de bak gevonden voorwerpen gedeponeerd moet worden , rara hie kan dit, was een vervelend einde helaas.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ghent River in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ghent River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.