Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

91 Reviews over Ghent River

• 7Yvie07-06-2022

Prima !

We zijn hier maar een nachtje geweest. In eerste instantie vielen de kamers wat tegen qua inrichting. Maar alles was er, voldoende douche artikelen, een mooie badkamer, een koffie apparaat en waterkoker, een minibar en zelfs een ochtendjas met slofjes op bed. Wij vonden het schoon. Onze meiden hadden een kamer naast de lift en hebben af en toe wat gehoord maar onze kamer was rustig. Helaas deed onze airco het niet maar heeft een medewerker een ventilator neergezet. Zeker een vriendelijke man. Het ontbijt was heerlijk en als je dan buiten op het terras gaat eten begrijp je waarom het Ghent River hotel heet !

• 3R. van den Bruele31-10-2021

De kamertemperatuur was veel te hoog

De kamertemperatuur was constant tegen de 27 graden. Erover klagen hielp niets. Raam open ook niet (bovendien veel last van straatherrie). Airco was stuk en het leek wel vloerverwarming. Personeel was niet in staat hier iets aan te veranderen.

• 5Michael Vermaat10-08-2021

Kamer 340 was een nachtmerrie

Ons verblijf aan dit hotel voldoet niet aan de verwachtingen. Wij hebben in "machinekamer 340" geslapen. Boven deze kamer bevindt zich het dak van het hotel met daarop machines voor de ventilatie/koeling van het gebouw. Helaas maken deze veel lawaai. Er is een continu geluid (en trilling) aanwezig en daarbij wordt er iedere 5-10 minuten een machine gestart/gestopt. Dit geluid heeft onze nachtrust enorm verstoord. Wat een domper! Bij de receptie was dit probleem reeds bekend. Desondanks wordt de kamer gewoon gebruikt. Na mij klachten moest ik toch de volle prijs betalen. Schandalig! De klantentevredenheid heeft bij dit hotel geen prioriteit.

• 5Suzan13-02-2018

Gent-> Topidee! Gent Rhiver ->Mwah...

+locatie +ontbijt

-gehorige kamer -niet gastvrij personeel -slechte prijs/kwaliteitverhouding -hotelbar stelt weinig voor

• 8Gaby08-11-2017

Goed centraal gelegen hotel

De kamers zijn ruim en netjes en het personeel is vriendelijk. De rustige centrale ligging (nabij Vrijdagmarkt) maakt het hotel een ideale plek om te verblijven. De ontbijtruimte bevindt zich op de bovenste verdieping en heeft een mooi uitzicht over de daken van Gent. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Enig klein minpuntje, er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Je moet daarvoor naar de vrijdagmarkt waar een openbare parkeergarage is.

• 10Wilma Heemskerk Bruin31-08-2017

Mooi hotel in een historisch gebouw in het centrum

Had een kamer aan de waterkant wat een levendig uitzicht gaf. Het bed sliep echt lekker en de kamer was comfortabel. Ontbijten op de derde etage met een uitzicht over de stad. Uitgebreid ontbijt buffet met diverse broodjes en fruit en zelfs zalm . Het Hotel ligt in het centrum vlak bij de vrijdagmarkt, dus alles op loopafstand . Zeker een plek om terug te komen

• 10PvL25-08-2017

fantastisch

Geweldig lang weekend gehad. Goed hotel. wij hadden een kamer gelegen aan het water, kwam rondvaartboot langs. Hotel is zo goed als midden in de stad. Eten (ontbijt) genoeg keuze. Een echte aanrader!!!

• 9Anita01-07-2017

Prima hotel in hartje Gent. Alles op loopafstand.

Heerlijk ontbijtbuffet in een ontbijtzaal met uitzicht over heel Gent. Wij hadden een grote 2 persoonskamer. Alles prima verzorgd.

• 7Marijke19-05-2017

zeer centrale ligging

Centrale ligging, vlakbij de Vrijdagmarkt, lastig parkeren, kan wel in garage, maar kost 24 euro per etmaal. Het is een 4 sterren hotel, maar het interieur van kamer, badkamer en algemene ruimten vond ik verouderd. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk.

• 6Peter28-04-2017

Nooit meer doen

Prima lokatie maar hotel zeer gehorig. Wij hadden ook nog een kamer met enorme ventilatoren op dak, resultaat: hele nacht het gevoel in een machinekamer te liggen.

Hotel Ghent River info

• AirconditioningBeschikbaar