Sfeervolle B&B in een leuke buurt in Gent

Review geschreven door Selena

Sfeervolle B&B in een leuke buurt in Gent

Selena
18-6-2012

Van tevoren wist ik niet wat ik moest verwachten, want op de website staan niet veel foto's van de B&B. We kwamen binnen in een mooie hal met hoge plafonds met een geweldige sfeer. De kamer idem, met hier en daar een kunstwerk. Vanuit de kamer loop je zo naar een patio waar je onder het genot van een lekker wijntje heerlijk tussen de viooltjes van de zon kan genieten. De kamer was overigens erg schoon. Vanuit de kamer kijk je zo in de keuken waar de gastvrouw alweer bezig was met het maken van het ontbijt. Het ontbijt wordt geserveerd op een door jou aangegeven tijdstip. De gastvrouw had verse broodjes, zoetigheden zoals een koffiebroodje, plakken kaas/ham, jam, schaaltje met druiven en een cote d'or voor bij de thee of koffie geserveerd. Zelden heb ik zo lekker gegeten in een hotel.

Gereisd met partner in juni 2012