Knusse en warme B&B in het hartje van Gent

Review geschreven door [email protected]

Knusse en warme B&B in het hartje van Gent

[email protected]
12-11-2015

De sfeervol verbouwde B&B van Annik en Kristof lijkt zo uit een woonmagazine te komen en was nog maar net geopend toen ik er met vriendinnen een weekendje verbleef. Annik vertelde ons over haar droom om een B&B te beginnen en ook haar man Kristof is nauw betrokken bij de bedrijfsvoering. Het stel deed dan ook enorm hun best en we voelden ons zeer welkom. In de luxe kamers met fijne Rituals producten voel je je meteen thuis. Annik was voortdurend bereikbaar voor onze vragen en in de ochtend stond een lekker ontbijtje klaar (inclusief een eitje-op-maat). De B&B heeft een woonkeuken, een lounge waar koffie en thee klaar staat en een dakterras.

De B&B ligt in hartje Gent en er waren veel leuke restaurants en uitgaansgelegenheden op loopafstand. We verbleven in de Ganda Suite met zijn vieren, omdat we dat heel gezellig vonden. Hierdoor was de suite ook meteen heel betaalbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2015