Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ganda Rooms & Suites voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Ganda Rooms & Suites in het Nederlands

Geweldig

Vermeulen,
18-2-2018

Goed ontvangst, mooie kamer. Gastvrij en super lekker ontbijt!! Je loopt zo de stad in, zeker aan aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Een pareltje in Gent

ElScorpione
26-11-2016

Prachtig gerenoveerd pand met authentieke sfeer. Wat een zorg en aandacht is er besteed aan de inrichting. Onze kamer was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijke regendouche en prima bed. Er is een salon dat gedeeld wordt met de andere gasten. Hier is het heerlijk zitten en genieten van een lekkere nespresso, biertje of glas wijn. In de zomer zal het dakterras een prima plek zijn. Het ontbijt was prima. De gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk. Op een steenworp afstand van het centrum. Rustige straat met vrijwel alleen lokaal verkeer. Wij keren hier zeker terug.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Knusse en warme B&B in het hartje van Gent

lineke_essed@yahoo.com
12-11-2015

De sfeervol verbouwde B&B van Annik en Kristof lijkt zo uit een woonmagazine te komen en was nog maar net geopend toen ik er met vriendinnen een weekendje verbleef. Annik vertelde ons over haar droom om een B&B te beginnen en ook haar man Kristof is nauw betrokken bij de bedrijfsvoering. Het stel deed dan ook enorm hun best en we voelden ons zeer welkom. In de luxe kamers met fijne Rituals producten voel je je meteen thuis. Annik was voortdurend bereikbaar voor onze vragen en in de ochtend stond een lekker ontbijtje klaar (inclusief een eitje-op-maat). De B&B heeft een woonkeuken, een lounge waar koffie en thee klaar staat en een dakterras.

De B&B ligt in hartje Gent en er waren veel leuke restaurants en uitgaansgelegenheden op loopafstand. We verbleven in de Ganda Suite met zijn vieren, omdat we dat heel gezellig vonden. Hierdoor was de suite ook meteen heel betaalbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2015
Annik & Kristof, Eigenaar, 15-12-2015

Beste Lineke, Het was heel fijn jullie te verwelkomen. We hopen dat jullie een fijne tijd in Gent hebben gehad. Heel veel vriendelijke groeten,

gewoon heerlijk

De Pooter Rozanne en echtgenoot Paul
12-5-2015

alles was fantastisch; het huis is mooi ingericht, en behoudt zeker zijn 18 eeuwse stijl; mooie schilderijen maken van dit hotelletje iets unieks; de gastvrouw en gastheer zijn vriendelijk en uitermate gedienstig

Gereisd met partner in mei 2015
Annik & Kristof, Eigenaar, 15-12-2015

Beste Rozanne & Paul, Hartelijk dank voor jullie lieve reactie. We hopen jullie binnen kort weer eens te mogen ontvangen. Met veel vriendelijke groeten uit Gent!

Aanwinst voor Gent

Patricia Bell
20-3-2015

Ganda R&S is duidelijk uit het betere hout gesneden. Alles wat je van een kort verblijf in een prachtige stad mag verwachten. Niet verder zoeken, GR&S is 'the place to be' !

Gereisd met partner in maart 2015
Annik & Kristof, Eigenaar, 20-3-2015

Wij waren heel blij jullie bij onze eerste gasten te mogen rekenen.

Tot heel binnekort.

Groetjes uit Gent

Geweldig mooi gerestaureerd Hotel in Centrum Gent

Jos Heesakkers
19-3-2015

Sfeervol, charmant en rustig hotel in het hartje van Gent. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht met behoudt van oorspronkelijke details en met kunstwerken uit de nabije omgeving. Super!!! Zeer attente en professionele gastvrouw die altijd ter beschikking is!!!

Gereisd met partner in maart 2015
Annik & Kristof, Eigenaar, 15-12-2015

Beste Jos & Nico, Het was super jullie te mogen verwelkomen. Hopelijk tot een volgende keer!

Heel leuke B&B in het hartje van Gent

Michel
11-2-2013

Het is heerlijk verblijven hier. Het is een oud herenhuis met 2 ruime en luxueuse kamers. De badkamer is mooi en leuk ingericht. Het ontbijt zegt veel over de bougondische kant van onze gastvrouw Ingrid. Het is dan ook tot in de puntjes verzorgd. Het centrum bevindt zich op een 400 meter van de B&B. Ingrid gaf ons een goed tip om 's avonds te gaan eten. Waar? Dan moet je maar even naar deze B&B gaan en dan zal ingrid je dit met plezier vertellen. Het is een B&B die ik aan iedereen kan en zal aanbevelen voor wie een weekendje naar Gent wil.

Gereisd met partner in februari 2013
Annik & Kristof, Eigenaar, 20-3-2015

Beste gast, Na een lange winter renovatie en nieuwe decoratie is de heerlijk B&B die wij van Ingrid hebben overgenomen Ganda Rooms & Suites geworden. Heel het huis is nu ter beschikking van onze gasten. U kan alvast een kijkje nemen op onze site (www.gandaroomsandsuites.be) of via Facebook. Moest u in de toekomst zin hebben nog een keertje hier te komen logeren zouden wij u heel graag verwelkomen. Groetjes uit Gent

Van tevoren wist ik niet wat ik moest verwachten, want op de website staan niet veel foto's van de B&B. We kwamen binnen in een mooie hal met hoge plafonds met een geweldige sfeer. De kamer idem, met hier en daar een kunstwerk. Vanuit de kamer loop je zo naar een patio waar je onder het genot van een lekker wijntje heerlijk tussen de viooltjes van de zon kan genieten. De kamer was overigens erg schoon. Vanuit de kamer kijk je zo in de keuken waar de gastvrouw alweer bezig was met het maken van het ontbijt. Het ontbijt wordt geserveerd op een door jou aangegeven tijdstip. De gastvrouw had verse broodjes, zoetigheden zoals een koffiebroodje, plakken kaas/ham, jam, schaaltje met druiven en een cote d'or voor bij de thee of koffie geserveerd. Zelden heb ik zo lekker gegeten in een hotel.

Gereisd met partner in juni 2012

Goed verzorgde en karakteristieke B&B

Vanessa
31-1-2011

De B&B heeft een ideale ligging en is gelegen in een mooi en goed onderhouden 17e eeuws pand. Het is met de auto goed te bereiken en het is voor ons de ideale uitvalsbasis gebleken om de mooie stad Gent te ontdekken. De entourage van de B&B is uitermate sfeervol. De ruime kamers met hoge plafonds zijn mooi ingericht, het bed is comfortabel, de badkamer (toilet, wastafel, douche) is mooi afgewerkt. Het uitgebreide ontbijt smaakte heerlijk. De service was uitermate goed.

Gereisd met partner in januari 2011

Gereisd met partner in januari 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ganda Rooms & Suites in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ganda Rooms & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.