Kleine hotelsWeer vandaag25°15°

43 reviews over Hotel Flandria in het Nederlands

Voor goedkoop overnachten.

Bart Staps
15-8-2018

Zeer gedateerde kamers. Kamer was klein, benauwd. Schoonmaak kan beter. Standaard ontbijt, maar goed.

Gereisd Met partner in augustus 2018

mag de naam hotel niet hebben

j .adegeest
7-7-2017

kleine kamers erg rumoerig geen water op de kamer douche en wc in 1 op 1 etage voor diversen kamers niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. geen airco. tv zegt geen signaal.

Zeer geschikt

Gilbert
28-2-2017

Een sobere B&B maar prima voor een of twee overnachtingen . Propere kamer , fris bedlinnen , ontbijt voldoende en heel vriendelijk personeel . Ook de ligging is super , op 5 min wandelen ben je in het centrum. Ons volgend weekend Gent boeken we er weer .

Gereisd Met partner in februari 2017

Prima budgethotel

Tilly Duijts
2-5-2016

Goed: basic hotel aan de rand van het centrum. Kamer prima (2 hoog voorkant, mooi uitzicht. NB: dat is alleen vanaf dit punt; daaronder en aan de andere kant is het uitzicht minder), bedden liggen lekker, badkamer in orde, ontbijt ook basic, maar 2 verse bruine kaiserbroodjes met kaas en vers gezette koffie is voor ons genoeg, en de service is ook prima. De straat is autoluw, dus ook stil. OV is vlakbij.

Minder: er is geen lift (en ik was toevallig niet zo goed ter been), van binnen is het gehorig, dus je hoort 's morgens de douche van anderen stromen. Parkeren kan niet voor de deur, maar in de ondergrondse parking in de buurt (11 euro per dag, dus dat valt mee).

Gereisd Met partner in april 2016

Niet Doen!!!! Is vies en veeeeel te duur!

Laila
18-8-2015

Ligging is centraal: als jij in Gent wil stappen en personeel is zeer vriendelijk. Maar dat is het gelijk.

Is zeer onhandig ingericht: smalle gangen, steile trappen. Kamer is practich zo graat als je bed: geen plaats om je tas of schoenen te zetten.

De ergste was DE STANK! Op het moment dat jij door de voordeur naar binnen loopt ruik je het al. Wij zijn niet blijven slapen. Wij zijn weggegaan.

goede uitvalsbasis voor een weekend Gent

Lucy
23-5-2015

Met z'n zessen hier een weekend verbleven, 2x 3-pers. kamer. Bij binnenkomst ruikt het muf. Op de kamer niet!! De kamer was schoon, een fijn bed met prettig hoofdkussen. De badkamer had helaas kapotte en losse vloertegels. Zelf douchespullen meenemen!! Ontbijt was goed, niet luxe, maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs. Broodjes (lekker vers uit de oven) werden vaak bijgevuld. Personeel zeer vriendelijk. We hadden een kamer aan de voorkant, het was erg warm, ben benieuwd of het daar in de zomer nog uit te houden is.... Hotel ligt aan de rand van het centrum. Flandria is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel op/afstapjes.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Overal dichtbij

Jacques
10-6-2013

Flkandria is een basic hotel, oud, maar wel keurig netjes. Wij hadden een kamer met eigen badkamer. Drie bedden op de kamer en (kast-)ruimte genoeg. Jammer dat WIFI alleen in de lobby bechikbaar is. Het ontbijt is niet overweldigend, maar met eieren, twee soorten vleeswaren, kaas en zoetigheid, alle denkbare dranken en drie soorten brood ruim voldoende. Hotel Flandria ligt op loopafstand (300 m) van een parkeergarage (€10 per dag) en ook op loopafstand (500 m) van het oude middeleeuwse centrum met de kathedraal en het plein Vrijdagmarkt. Als je alleen maar een polaats om te slapen en te ontbijten zoekt, is hotel Flandria een prima plekje.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prettig hotel voor weekendje Gent

mirvanduijnen
23-9-2012

Hotel Flandria is een lowbudget, klein hotel dicht bij het centrum van Gent. We hebben een 2 persoonskamer geboekt, met eigen douche, wat voor de prijs prima was. Het is geen super-de-luxe hotel, maar de bedden sliepen prima. De douche-toilet, was een ingebouwde ruimte in de kamer, stilistisch niet echt mooi, maar voldeed prima. De kamer was ruim, met 3 bedden, een tv en een tafel met stoelen. Het een en ander is gedateerd en hier en daar zou een likje verf ook niet erg zijn, maar als je er eigenlijk alleen komt om te slapen en te ontbijten is het een prima uitvalsbasis om Gent te verkennen. Verwacht ook geen uitgebreid ontbijt, dat is er niet, maar voldoende om de dag mee te starten. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij.

Gereisd Met partner in Fri Sep 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Simpel, schoon en fantastische plek

Marlenos
25-7-2012

Hotel Flandria bevindt zich op een mooie locatie op loopafstand van het centrum. Verwacht niet veel luxe in dit hotel. Het gebouw ziet er oud uit en van binnen kan het ook wel een opknapbeurt gebruiken. Het is allemaal heel basis, maar prima bedden, badkamer, zeer goed ontbijt en een schone kamer.

Als je op zoek bent naar een simpel, en niet al te duur hotel in Gent. Dan is Hotel Flandria een geschikt hotel.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed! Uitstekend

esther
28-5-2012

Wij waren hier vroeger al eens geweest en toen was het ok, maar viel wat tegen. We probeerden het toch opnieuw, de nieuwe uitbaters hebben veel gerenoveerd en alles is nu Prima in orde. Zeer uitgebreid ontbijt voor de prijs die je betaalt, heb in dure hotels al minder gehad. Verder kamers zeer proper. Je krijgt een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel is ontzettend vriendelijk en heeft een uitgebreide kennis van Gent. De tips die wij kregen waren allen top. Naar onze mening een grote aanrader het draait hier om klantvriendelijkheid en niet grote luxe.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flandria in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flandria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.