Géén boekingskosten

Hotel Flandria

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Flandria voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 46 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 46 reviews

46 Reviews over Flandria

• 8Jonnie20-09-2021

Prima hotel voor een weekend Gent

Hotel ligt uitstekend om alles te voet te doen. 5 minuten van hartje centrum. Prima kamer voor een weekend. Kamer is ruim genoeg met een prima bed. Het ontbijt is zeker voldoende en de keuze is reuze. Gent is een topstad om lekker 3 dagen van het bourgondische leven te genieten.

• 7D.V24-08-2021

Simpel hotel , dicht bij het centrum.

De ligging is ideaal , met een paar minuten lopen in het centrum . Geen parkeerplaats , maar wij hadden de auto gratis geparkeerd bij de Decathlon . Er rijdt elke 10 a 15 minuten gratis shuttlebus naar het centrum . De badkamer is echt aan vervanging toe . Bedden zijn liggen heerlijk en alles is wel schoon . Kamer kunnen verder ook wel wat opgeknapt worden . Het ontbijt is prima , maar de muziek was niet prettig om te horen . Ik denk niet dat deze muzieksoort bij mensen favoriet is . Ik hoorde andere mensen ook al klagen over de muziek . Een rustig muziekje en wat zachter zou veel beter zijn. Tip voor de hoteleigenaar !

• 6Angela22-02-2020

Matig hotel, wel perfecte ligging

Klein, oud en gehorig. Badkamer op 1e verdieping klein en wc lijkt wel los te zitten. Bed wiebelde ook heel erg maar lag wel lekker. Kamer super klein, voelde als een studenten kamer.
    Personeel wel super aardig en werken hard! Ligging echt perfect, op 2 min van centrum

• 6Bart Staps15-08-2018

Voor goedkoop overnachten.

Zeer gedateerde kamers. Kamer was klein, benauwd. Schoonmaak kan beter. Standaard ontbijt, maar goed.

• 5j .adegeest07-07-2017

mag de naam hotel niet hebben

kleine kamers erg rumoerig geen water op de kamer douche en wc in 1 op 1 etage voor diversen kamers niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. geen airco. tv zegt geen signaal.

• 7Gilbert28-02-2017

Zeer geschikt

Een sobere B&B maar prima voor een of twee overnachtingen . Propere kamer , fris bedlinnen , ontbijt voldoende en heel vriendelijk personeel . Ook de ligging is super , op 5 min wandelen ben je in het centrum. Ons volgend weekend Gent boeken we er weer .

• 8Tilly Duijts02-05-2016

Prima budgethotel

Goed: basic hotel aan de rand van het centrum. Kamer prima (2 hoog voorkant, mooi uitzicht. NB: dat is alleen vanaf dit punt; daaronder en aan de andere kant is het uitzicht minder), bedden liggen lekker, badkamer in orde, ontbijt ook basic, maar 2 verse bruine kaiserbroodjes met kaas en vers gezette koffie is voor ons genoeg, en de service is ook prima. De straat is autoluw, dus ook stil. OV is vlakbij.

Minder: er is geen lift (en ik was toevallig niet zo goed ter been), van binnen is het gehorig, dus je hoort 's morgens de douche van anderen stromen. Parkeren kan niet voor de deur, maar in de ondergrondse parking in de buurt (11 euro per dag, dus dat valt mee).

• 4Laila18-08-2015

Niet Doen!!!! Is vies en veeeeel te duur!

Ligging is centraal: als jij in Gent wil stappen en personeel is zeer vriendelijk. Maar dat is het gelijk.

Is zeer onhandig ingericht: smalle gangen, steile trappen. Kamer is practich zo graat als je bed: geen plaats om je tas of schoenen te zetten.

De ergste was DE STANK! Op het moment dat jij door de voordeur naar binnen loopt ruik je het al. Wij zijn niet blijven slapen. Wij zijn weggegaan.

• 8Lucy23-05-2015

goede uitvalsbasis voor een weekend Gent

Met z'n zessen hier een weekend verbleven, 2x 3-pers. kamer. Bij binnenkomst ruikt het muf. Op de kamer niet!! De kamer was schoon, een fijn bed met prettig hoofdkussen. De badkamer had helaas kapotte en losse vloertegels. Zelf douchespullen meenemen!! Ontbijt was goed, niet luxe, maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs. Broodjes (lekker vers uit de oven) werden vaak bijgevuld. Personeel zeer vriendelijk. We hadden een kamer aan de voorkant, het was erg warm, ben benieuwd of het daar in de zomer nog uit te houden is.... Hotel ligt aan de rand van het centrum. Flandria is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel op/afstapjes.

• 8Jacques10-06-2013

Overal dichtbij

Flkandria is een basic hotel, oud, maar wel keurig netjes. Wij hadden een kamer met eigen badkamer. Drie bedden op de kamer en (kast-)ruimte genoeg. Jammer dat WIFI alleen in de lobby bechikbaar is. Het ontbijt is niet overweldigend, maar met eieren, twee soorten vleeswaren, kaas en zoetigheid, alle denkbare dranken en drie soorten brood ruim voldoende. Hotel Flandria ligt op loopafstand (300 m) van een parkeergarage (€10 per dag) en ook op loopafstand (500 m) van het oude middeleeuwse centrum met de kathedraal en het plein Vrijdagmarkt. Als je alleen maar een polaats om te slapen en te ontbijten zoekt, is hotel Flandria een prima plekje.

Hotel Flandria info

• AirconditioningNiet beschikbaar