Géén boekingskosten

Hotel Europahotel

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Europahotel voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 20 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

20 Reviews over Europahotel

• 8Christel10-11-2019

Gastvrij en gezellig!

Met 3 broers en schoonzussen hier verbleven voor een weekendje Gent. Prima arrangement met welkomstdrankje, diner op aankomstdag en 2x ontbijt. Vriendelijke ontvangst, keurige kamers, goede bedden en super gastvrij personeel! We voelden ons zeer welkom. Onze eigen fietsen veilig gestald in de ondergrondse garage, heel prettig. Na een dag Gent nog even een drankje in de bar was ook gezellig, kortom zeer geslaagd verblijf gehad!

• 5Sjoukje van der Heide09-03-2019

Het is het net niet

Schitterende stad hotel ligt iets te ver van t centrum maar wel rustig. De P is altijd vol dus betalen!. Als je hier iets van zegt schiet dat bij het personeel verkeerd. Niet super schoon haar in beker, bloed op kussen, koffieapp vuil en vol, schimmel in de douche die wel ruim is maar dan weer geen waterdruk heeft en geen plankje heeft om je shampoo op te zetten. Ontbijttafel zelf schoonmaken. Op het eerste zicht prima hotel maar nu nog de puntjes op de i

• 9Lotte van den Berg18-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Het centrum is op 5 minuten afstand met dr tram, de kamers zijn netjes en het personeel is vriendelijk en behulpzaam!

• 8A. van Haastregt09-07-2018

heerlijk verblijf gehad

anderhalve kilometer van het centrum, fiets mee super handig maar lopend ook goed te doen. parkeerplek auto bij hotel is ook handig en fietsen kunnen in de garage onder het hotel ontbijt goed, fijn en behulpzaam personeel. kamer met airco was ook fijn met deze hitte

• 10Inger25-06-2018

Wij komen zeker terug

Wij werden zeer vriendelijk en attent ontvangen, kregen uitgebreid uitleg over hoe naar het centrum te wandelen, trammen of bussen. Onze kamer was keurig netjes, schoon met alles erop en eraan en heerlijk rustig. Ook de magnetische hor tegen de muggen werd zeer gewaardeerd: lekker met het raam wijd open slapen en wakker worden van het fluiten van de vogels. Ontbijtruimte is wat aan de krappe kant, waardoor er een opstopping ontstond bij de koffie, maar dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken.

• 3Dhr. Buckers09-02-2018

Alleen nog wanneer de prijs rond de € 70,- is.

Ik had niet gereserveerd en wilde 1 kamer voor 1 pers hebben. Hiervoor moest ik de maximale prijs betalen van € 119. De avond van te voren werd deze kamer voor €71,- op hun eigen site aangeboden. Bij de vraag of ik nog even bij touroperator moest kijken voor een goedkopere prijs kreeg ik als antwoord "dan moet heel snel zijn want dit is de laatste kamer en weg is weg" Tevens wilde deze persoon niet zeggen of de kamer bij touroperator goedkoper was. Om gezeur te voorkomen heb ik toch maar de kamer genomen. Op de kamer aangekomen lag de kastdeur uit zijn hangers en was de kal van 1 muur geheel van de want gekomen (natte muur). De klusjesman van het hotel heeft meteen de deur gerepareerd, dit was snel en goed. Het probleem van de mur zou hij melden. De volgende ochtend heb ik het gemeld en een aardige mevrouw deed 10% van de kamerprijs. Dan nog is de prijs voor een goede kamer in dit hotel nog veel te hoog. Het matras en ontbijt waren goed.

• 7Manouk05-08-2017

Prima ligging aan de Leie

Vanaf een paar minuten rijden van de bezienswaardigheden en op een heerlijk rustig gelegen plek ligt het Europa hotel. Ik en mijn vriend waren samen met nog een ander stel een nachtje naar Gent. Hierdoor hadden wij 2 aparte kamers. Direct bij aankomst kregen wij de kamerkaarten, meteen zag ik dat onze kamers niet naast elkaar lagen. We hebben hier iets van gezegd maar er werd ons verteld dat de kamers wel op dezelfde gang zaten. Eenmaal boven gekomen was dit niet het geval, maar goed, jammer dan. Na een tijdje zijn we naar de hotel kamer van onze medereizigers gegaan. Eenmaal daar bleek hun hotel kamer een stuk groter te zijn!!! Terwijl beiden partijen toch echt het zelfde hadden betaald. Verder kon de vloerbedekking wel een poetsbeurt gebruiken, deze zat onder de vlekken. Dit was in beiden kamers het geval. Verder waren de kamers wel goed schoon! Basic ontbijt, maar alle standaard dingen waren er wel.

• 9lene29-08-2016

Een echte aanrader!

Zijn heel goed en vriendelijk ontvangen en duidelijk info gekregen over het hotel en de omgeving. Mooie kamer en badkamer en zeer goed bed. Enkel de fhön was niet zo krachtig om mijn haar te drogen.

• 7Gert28-07-2016

mooi hotel

-modern hotel, mooie en propere kamer (hadden 210), heel vriendelijk personeel -géén nespressotoestel op kamer (terwijl dit toch vermeld staat) -airco werkte niet, waardoor raam openstaat en je het lawaai toch beter hoort -ontbijt is basic, maar we hadden toch liever verse broodjes van de bakker -naar centrum is kleine wandeling, maar dit vonden wij net leuk we hebben een leuk verblijf gehad!!!

• 3Bert21-02-2016

Zijn geld niet waard

Via een bon zijn we een nacht blijven logeren in het Europahotel wat al bij al een behoorlijke tegenvaller bleek te zijn. Het grootste probleem met dit hotel is gebrek aan informatie. Na een matig onthaal mag je je kamer gaan zoeken. Alles mag je zelf uitzoeken (tv, info over ontbijt, werking hotel, ...) niets is er voorzien. Er staat een Nespresso machine op de kamer met 2 koffiecups en 2 kartonnen bekertjes, hier moet je het de ganse dag mee doen, voor extra cups zal je zelf moeten zorgen. De kamer - op het eerste verdiep - was ook heel luidruchtig. Op de badkamer stonden 2 minibusjes van 10 ml: 1 shampoo en 1 douchegel, amper voldoende voor 1 persoon, wij waren jammer genoeg met 2. 's Morgens kregen we een matig ontbijt: afgebakken koffiekoeken en broodjes die alles behalve vers proefden - en dit terwijl er toch wel echte bakkers in de buurt zitten - geen vers fruitsap - geen verse yoghurt (enkel wat potjes van een B-merk). Heel beperkte keuze aan vleeswaren en slechts 1 soort kaas: 'jonge Hollandse' - het ontbijtspek zwom in het vet, het roerei was op maar er waren wel licht gekookte eitjes, maar dan wel ijskoud. Vele gasten waren aan het klungelen met de koffiemachine, ook hier geen enkele info en dit terwijl het personeel er ongeïnteresseerd bij loopt. De grootste tegenvaller kregen we toen we terug thuis waren. Ik was de oplader van mijn gsm vergeten en na een telefoontje waren ze bereid om het naar mijn op te sturen mits het opgeven van mijn creditkaartnummer. Voor deze service haalden ze maar liefst 12 euro van onze rekening terwijl de kost bij bpost 3,60 bedraagt (verpakking en verzending inbegrepen). Ik weet dat dit mijn eigen schuld is maar om hiervoor 8,40 euro kosten aan te rekenen vind ik toch te gortig. Is dit klantvriendelijkheid? Ons zien ze er in elk geval niet meer terug. Voor dit geld, weten we uit ervaring, kan je veel beter krijgen.

Hotel Europahotel info

Het complex