Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
8,3

9 reviews over Hotel Erasmus in het Nederlands

Prima hotel in oude stijl. Erg dicht bij het centrum. Goede bedden, maar het ouderwetse slapen onder dekens is wel weer even wennen. Heerlijk stil hotel en prima ontbijt! Enige wat mij/ons echt opviel was de sfeer tijdens het ontbijt (2x). Net of we vlak voor een hele zware begrafenis zaten met z'n allen. Niemand praat, erg stille ongemakkelijke sfeer. Niet die van mensen die gezellig een weekend weg zijn. Mogelijk kan wat muziek daar iets aan veranderen. Wij waren er voor het lichtfestival. Aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

Prachtig klassiek hotel

Ype,
6-5-2017

Prachtig klassiek ingericht hotel. Wij hadden een mooie ruime kamer. Gezellig ingericht met ouderwetse, maar leuke meubelen. Het hotel ligt midden in het centrum, 1 minuut lopen van allemaal toeristische attracties. Simpel, maar prima ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2017

Een zeer bijzonder locatie

pabras
11-5-2014

het Hotel is gelegen in het Centrum van Gant in twee oude heren huizen. De kamers die we konden zien ademde de sfeer van de 17 eeuw. Ook de inrichting was oude meubels, met moderne gemakken. Een sfeervol hotel in een bijzonder huis. Voor een twee sterren hotel perfect.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

viel tegen

olga van meer
31-10-2011

De site en beoordelingen waren goed, helaas was onze ervaring minder. Mooi pand en ligging, kamers roken muf, hygiene niet optimaal, ouwe dekens niet meer van deze tijd, badkamers zwaar verouderd, plastic tuin tafel in kamer, naast het wel oude meubilair. gehaakt hoedje om wc rol, dat werk. Ontbijtzaal ok maar volgepakt en erg ongezellige verlichting, ontbijt zeer matig en vieze koffie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Prima hotel

jacky
28-10-2010

Het is een goed gelegen hotel, een straatje naast het centrum. Sfeervol ingericht, alleen dekens op het bed vond ik niet erg fris. En de vloerbedekking in de kamer had ook zijn beste tijd gehad. Maar het is een sfeervol hotel je krijgt je eigen voordeur sleutel mee en het ontbijt was ook prima.

Gereisd met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oud pand midden in het centrum

Martijn
13-7-2010

Schitterend oud pand, midden in het centrum van Gent. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeren kan vlakbij in een van de vele parkeergarages. Het hele hotel is klassiek ingericht, zo ook de kamers. In onze (ruime) kamer een grote schouw, oude stoelen en een goed bed. Kamers alleen via een krakende trap bereikbaar. En zo hoort het ook in zo'n oud pand. De ontbijtzaal ziet er prachtig uit, compleet met harnas en uitzicht op de tuin. Het ontbijt zelf is simpel, maar voldoende keus.

Gereisd met partner in mei 2010

Warm aanbevolen

Marieke
6-8-2009

Erg gezellig en sfeervol hotel. Kamers zijn zeer schoon en compleet. Ook het ontbijt was goed. De ligging is perfect, je bent binnen een paar minuten lopen in zowel het historische centrum als in de winkelstraat. Wij gaan volgend jaar in ieder geval weer terug.

Gereisd met vrienden in Thu Aug 06 2009 00:29:54 GMT+0000 (UTC)
2007

goed hotel kamer was aan straatzijde 's nachts wel wat

r van dusseldorp
27-10-2007

goed hotel kamer was aan straatzijde 's nachts wel wat rumoer

Gereisd familie in oktober 2007
2006

Prachtig pand uit de 16e Eeuw met kamers in stijl

Dhr. en Mevr. Regien uit Wildervank Nederland.
31-8-2006

Prachtig pand uit de 16e Eeuw met kamers in stijl. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en prima ontbijt.Hotel staat in het Historisch centrum van Gent en heeft een tuin met zitje. Parkeren in bewaakte parkeergarage,150meter van het Hotel. Het Erasmus Hotel heeft geen lift.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erasmus in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erasmus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.