Géén boekingskosten

BelgiëOost VlaanderenGent

8.9FantastischScore uit 9 reviews

9 Reviews over Erasmus

• 9Henk & Rina16-10-2021

Wat hebben het fijn gehad in het Erasmus hotel

Buitengewoon bijzonder sfeervol en authentiek 16 e-eeuws hotel in de stad Gent. Goede bedden. Vervlogen tijden komen tot leven. Gastvrije service gerichte gastheer/vrouw. Parkeergarage Ramen op 200 meter van het hotel.

• 8Rienk04-02-2018

Sfeervol hotel op loopafstand van het cenyt5.

Prima hotel in oude stijl. Erg dicht bij het centrum. Goede bedden, maar het ouderwetse slapen onder dekens is wel weer even wennen. Heerlijk stil hotel en prima ontbijt! Enige wat mij/ons echt opviel was de sfeer tijdens het ontbijt (2x). Net of we vlak voor een hele zware begrafenis zaten met z'n allen. Niemand praat, erg stille ongemakkelijke sfeer. Niet die van mensen die gezellig een weekend weg zijn. Mogelijk kan wat muziek daar iets aan veranderen. Wij waren er voor het lichtfestival. Aanrader!

• 9Ype06-05-2017

Prachtig klassiek hotel

Prachtig klassiek ingericht hotel. Wij hadden een mooie ruime kamer. Gezellig ingericht met ouderwetse, maar leuke meubelen. Het hotel ligt midden in het centrum, 1 minuut lopen van allemaal toeristische attracties. Simpel, maar prima ontbijt.

• 8pabras11-05-2014

Een zeer bijzonder locatie

het Hotel is gelegen in het Centrum van Gant in twee oude heren huizen. De kamers die we konden zien ademde de sfeer van de 17 eeuw. Ook de inrichting was oude meubels, met moderne gemakken. Een sfeervol hotel in een bijzonder huis. Voor een twee sterren hotel perfect.

• 0olga van meer31-10-2011

viel tegen

De site en beoordelingen waren goed, helaas was onze ervaring minder. Mooi pand en ligging, kamers roken muf, hygiene niet optimaal, ouwe dekens niet meer van deze tijd, badkamers zwaar verouderd, plastic tuin tafel in kamer, naast het wel oude meubilair. gehaakt hoedje om wc rol, dat werk. Ontbijtzaal ok maar volgepakt en erg ongezellige verlichting, ontbijt zeer matig en vieze koffie.

• 8jacky28-10-2010

Prima hotel

Het is een goed gelegen hotel, een straatje naast het centrum. Sfeervol ingericht, alleen dekens op het bed vond ik niet erg fris. En de vloerbedekking in de kamer had ook zijn beste tijd gehad. Maar het is een sfeervol hotel je krijgt je eigen voordeur sleutel mee en het ontbijt was ook prima.

• 8Martijn13-07-2010

Oud pand midden in het centrum

Schitterend oud pand, midden in het centrum van Gent. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeren kan vlakbij in een van de vele parkeergarages. Het hele hotel is klassiek ingericht, zo ook de kamers. In onze (ruime) kamer een grote schouw, oude stoelen en een goed bed. Kamers alleen via een krakende trap bereikbaar. En zo hoort het ook in zo'n oud pand. De ontbijtzaal ziet er prachtig uit, compleet met harnas en uitzicht op de tuin. Het ontbijt zelf is simpel, maar voldoende keus.

• 8Marieke06-08-2009

Warm aanbevolen

Erg gezellig en sfeervol hotel. Kamers zijn zeer schoon en compleet. Ook het ontbijt was goed. De ligging is perfect, je bent binnen een paar minuten lopen in zowel het historische centrum als in de winkelstraat. Wij gaan volgend jaar in ieder geval weer terug.

• 8r van dusseldorp27-10-2007

goed hotel kamer was aan straatzijde 's nachts wel wat rumoer

• 9Dhr. en Mevr. Regien uit Wildervank Nederland.31-08-2006

Prachtig pand uit de 16e Eeuw met kamers in stijl. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en prima ontbijt.Hotel staat in het Historisch centrum van Gent en heeft een tuin met zitje. Parkeren in bewaakte parkeergarage,150meter van het Hotel. Het Erasmus Hotel heeft geen lift.

Hotel Erasmus info

Het complex