Bed and Breakfast Engelen aan de Waterkant

Bed and Breakfast Engelen aan de Waterkant

9.2Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Gent

Op vakantie geweest naar Engelen aan de Waterkant?

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Engelen aan de Waterkant voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Engelen aan de Waterkant

• 9Iris20-03-2017

Toppie!

Engelen aan de waterkant is een prachtige bed en breakfast gelegen in een toffe omgeving. Je kan er zo naar de kinepolis en bent op wandelafstand van het historisch centrum van Gent. De gastvrouw is heel erg vriendelijk en behulpzaam, zoals het zou moeten zijn. Heel erg mooie kamer versierd met rustieke elementen. Ontbijt was ook erg goed. Voldoende aanwezig. Vers fruit, verse pistolets en brood. En een lekker extraatje. (Crumble van appel en mangoblokjes met yoghurt). Vers geperst sinaasappelsapje. Mmmm. :-) zeker doen!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Annemie25-05-2010

Zalig ontspannen

De B&B Engelen aan de Waterkant in Gent is echt een aanrader. Klein, romantisch maar helemaal af. De uitbaatster Ann ontvangt je persoonlijk in haar huiskamer en je krijgt meteen het gevoel een GAST te zijn (en niet zomaar een nummer zoals in zovele hotels). Ze is binnenhuisarchitecte en dat zie je natuurlijk aan de inrichting. Haar thema is 'engeltjes' en die komen overal in terug. Echt een zalige ervaring. Rustig gelegen. Het is wel in de studentenomgeving, maar vermits wij daar een verlengd weekend verbleven, waren er geen studenten. Vandaar de rust. De prijs is misschien niet echt goedkoop, maar voor zo'n kort weekendje, mag dat voor een keertje wel eens. Je komt er ontspannen van terug!

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Paul Marks20-05-2009

Aanrader!

Afgelopen weekend (mei '09) waren mijn echtgenote en ik te gast in "Engelen aan de Waterkant". Hartelijke ontvangst door Ann Willems. Zij is binnenhuisarchitecte en heeft het huis zelf (nostalgisch) ingericht met mooie antieke spullen. De kamers en badkamers zijn ruim en netjes, veel lectuur en CD's voorhanden. Het ontbijt is prima in orde. Het pand ligt zeer rustig aan de oever van de Muinkschelde. Het mooie centrum van Gent ligt op een half uurtje lopen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Missotten - Brans30-09-2007

Mijn vriend en ik waren er enkele maanden geleden, gewoon om even te bekomen van de dagelijkse sleur. We konden het niet beter getroffen hebben, perfecte gastvrouw, prima service, lekker ontbijt op de kamer met de stilte van het water op de achtergrond.

De kamers zijn niet alleen een strleing voor 't oog, ze zijn proper en netjes en ook de badkamer is piccobello in orde!!

Rustige buurt en toch op wandelafstand van het centrum...

Een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in september 2007

• 9hein ter linden01-07-2007

perfecte plek om te vertoeven in Gent. een hele verdieping met separate balzaal als badkamer met originele en kunstzinnige kenmerken. Ontbijt op je kamer onder genot van klassiek muziekje. het huis heeft slechts twee verdiepingen als bed & breakfast. op de begane grond woont de aardige eigenares die zeer attent zorgt. prima plek!

Gereisd in juli 2007

Bed and Breakfast Engelen aan de Waterkant info