Hotel Drongen

7.7Goed

16 reviews over Hotel Drongen

• 6J.A. Veraart23-08-2014

Behoeft nieuwbouw

Niet echt van der valk concept. Meer kantoor op gunstige lokatie. De kamer zag er wel goed uit, maar gehorig. Weggeluiden maar ook de kamers onderling door dubbele deuren tussen de kamers. De bedden zijn echt aan vervanging toe. 's-Nachts geen personeel gezien, ook geen alarm telefoon of alarmnummer gevonden. De nood(achter)deur van de hotelgang staat dag en nacht open naar parkeerterrein. De ligging is heel gunstig om de stad en vlaanderen te bezoeken. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten prima.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Stella06-05-2012

Tegenvaller.

Het betreft hier een soort van brugrestaurant; de hotelkamers neemt het personeel maar op de koop toe, de hotelgasten "hangen er maar een beetje bij". Dit hotel draait meer op het restaurant met vooral zakenlui, de receptie is in het restaurant en bestaat uit een tafel , van leuk inchecken is geen sprake. De kamers waren niet erg fris ook de vitrage die wit moest zijn waren op vele plekken grijs/zwart.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7plantaz07-02-2011

Van der Valk op zijn Belgisch!

We zijn net terug van een weekendje hotel Drongen. Het was geen doorslaand succes! De receptie was in het restaurant en nogal rommelig. De kamer en de badkamer waren zeer gehorig en bepaald niet schoon. De douche was onbruikbaar. De ontbijtruimte en het restaurant waren ook niet echt netjes. Het ontbijt en het diner waren goed. De bediening was vriendelijk en correct. Gelukkig is Gent zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Fam. R.Helleman25-07-2010

Een aanrader

Verleden week er een idweek doorgebracht. Klein maar fijn. 16 kamers en zeer luxe. Compleet met airco, flatscreen, koelkast, safe en gratis WIFI, badkamer met bad en regendouche. Je voelde je er meteen thuis. Goede keuze met eten, waarvan zelfs van het menu afgeweken kon worden. Heel vriendelijk personeel, niets was teveel. Toilet spoelde niet goed door, voordat we het wisten, hadden we een andere kamer met een klein terrasje. Bij mooi weer lekker op groot terras eten. Prijzen redelijk. Groot parkeerterrein. Kortom een aanrader als je Vlaanderen wilt ontdekken. Veel te doen in redelijke nabije omgeving. Ligt pal bij veel snelwegen, geen last van verkeer, goed geïsoleerd en met airco wat wil je nog meer. Gaan hier zeker weer eens langs. Groeten Fam. R.Helleman.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8fam.van der Pijl16-07-2010

Fantastisch Hotel

We hadden van 13 t/m 16 juli een midweek bij het van der Valk hotel Drongen in België geboekt. Het is ons fantastisch bevallen, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, zowel de kamer als het eten was in een woord prima. Kortom een aanrader voor een paar dagen Gent en Brugge.

Vriendelijke groet, Fam.van der Pijl

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Ellis28-03-2010

Vriendelijk, kleinschalig en warm. Mooie kamers.

Dit is, voor zo ver wij konden achterhalen, het kleinste van der Valk hotel. Er zijn slechts 17 kamers en een restaurant van bescheiden omvang. Gelegen aan de snelweg Gent-kust en een perfect gelegen voor iedereen die een overnachtingsplaats nodig heeft van en naar de UK. Wij hadden een prachtige modern ingerichte kamer met een hele mooie badkamer waar werkelijk niets op aan te merken viel. Deze was gelegen aan de achterzijde, zodat het geluid van de snelweg mee viel en had zelfs een klein terrasje. Het restaurant is hoog gelegen, met dakterras, uitzicht op voorbijrazende auto's en ook hier een moderne inrichting in neutrale tinten. Bij ons arrangement hoorde een keuzemenu dat goed in orde was, flinke hoeveelheden en geserveerd met een groene salade en goudgele friet.
    Door de ligging is er wel sprake van enig geluid. Service was buitengewoon vriendelijk en charmant. Een enkele keer viel er een steekje, maar de warmte waarmee problemen werden opgelost deed ons alles vergeven. Goed!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 7Mathijs05-02-2010

Een klein hotel met mooie kamers

Mooie, ruime kamers met modern sanitair en een regendouche ;-). Ze zijn wel gehorig, want hotel ligt vlak aan de snelweg. Receptie is boven in het restaurant en "op zijn belgisch" (het tegenovergestelde van formeel). Het diner was in orde (het is vrijwel altijd heel druk in restaurant, dat zorgt voor wachttijden). Het ontbijtbuffet is ok, maar niet meer dan dat en dat is eigenlijk bijna het enige dat me aan de van der Valk hotels deet denken.

Alleen gereisd in februari 2010

• 9Corrie01-01-2010

Verzorgd, vriendelijk

Langs de rijksweg, dus vraag rustige kamer. Goede bedden. Keurig verzorgd en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in december 2009

• 8jan vandecasteele29-10-2008

aangenaam verblijf

2 dagen verbleven in hotel drongen en was algemeen zeer aangenaam. Van slechte stoelen heb ik helemaal niks gemerkt stoelen zagen er allemaal als nieuw uit (misschien vernieuwd). Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en kamers in orde tegen een zeer schappelijke prijs. Wat je van een valk mag verwachten.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 6Pierre en Soke24-09-2008

meer wegrestaurant dan hotel

Met 17 kamers een ""kleine Valk"".Deze liggen op de begane grond. Het restaurant en receptie zijn op de eerste etage.Het restaurant heeft zeer versleten stoelen die er uitzien of de ratten er aan hebben gegeten ! Het restaurant lijkt vaak op een grote vergaderzaal met veel zakenlieden met laptops. Op onze vraag of wij wel goed zaten werd geantwoord: Het is spijtig voor U, maar het is niet anders zo. Aan de slaapkamers mankeerde ook het een en ander, geen zeep in de automaten en ook deed de verlichting in de badkamer het maar voor de helft.Verder is het vrij gehorig. Ons advies aan het hotel is dan ook: maak een scheiding voor vergaderruimte en voor gasten zodat je niet tussen allerlei laptops en koffertjes op de grond door hoeft te laveren.Om maar niet te spreken over alle mobiele telefoons die af gaan!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Drongen info