Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over DoOr10

• 9Sanne21-01-2018

Geweldige B&B

Wat een ontzettend fijne B&B! Zit 5-10 minuten lopen van het centrum en daardoor is het er in de buurt erg rustig (goed voor de nachtrust!!). De eigenaresse is super vriendelijk, heeft goede tips en maakt een waanzinnig lekker ontbijt. De kamer was ook prima. Lekker ruim en de douche was heel fijn. Het enige kleine minpunt vonden wij de zachte bedden, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Al met al waren we super tevreden.

• 9Marc28-07-2015

Zeer stijlvol

Eigenlijk moet je op Google even op zoek naar goede foto's van Door10. De foto's hier mogen veel mooier. Wij hadden de zolderkamer. Echt schitterend. Mooi groot bed, bankhoek en een prachtig bad op pootjes. Zeer stijlvol ingericht.

Locatie is prachtig; in een oud begijnhofje grenzend aan een park met kerk. In 5~10 min lopen zit je in het centrum van Gent. Ik vond het heerlijk om een paar minuten te lopen om de drukte uit te zijn.

De eigenaresse is geweldig. Heerlijk enthousiast, veel energie maar niet opdringerig. Heerlijk ontbijt.

• 10Luc06-03-2015

Echt tot rust komen in het hartje van Gent

Door 10 is 5 minuutjes lopen van het hartje van Gent.
    En dit in het romantische en zeer rustige Begijnhof. Een echte aanrader voor wie Gent te voet of per fiets wil verkennen, maar toch rust en schoonheid waardeert . De gastvrouw is steeds met volle overgave ter beschikking, en verwent je echt. Het ontbijt is fenomenaal.

Bed & Breakfast DoOr10 info

Soort hotel