Bed and Breakfast De Waterzooi

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi

• 10Gerda en Frans Titulaer25-05-2009

Fantastisch. Een echte aanrader.

Wij hebben in mei 2009 5 fantastische dagen doorgebracht bij Kay en Christian in hun Bed & Breakfast "de Waterzooi". Het heeft ons aan niets ontbroken en is absoluut voor herhaling vatbaar. De accomodatie is tot in de puntjes verzorgd en de ligging is perfect. Ze verdienen een dikke 10.

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Fam. Ten Rouwelaar31-01-2009

Super B&B, menig hotel kan hier nog veel leren!!!

Ligt prachtig tegenover het sfeervol verlichte kasteel in een gezellige wijk in het centrum. Auto wordt netjes in een garagebox gezet waarna je onder het genot van een belgisch biertje even wegwijs wordt gemaakt in het Gentse. De kamer (wij sliepen in de Phara) is gewoonweg SUPER. Grote flatscreen, dvd-speler, radio door de hele kamer (2 slaapvertrekken, badkamer en woonkamer met barretje) koelkast, mooi ligbad, balkonnetje en aan de voorkant prachtig zicht op het kasteel. Slaapvertrek ligt een trapje op boven de woonkamer. Mooi lekker bed (soort waterbed maar dan van tempura?) Het ontbijt is heerlijk en met liefde klaargemaakt door de vrouw des huizes. Vanuit het B&B kun je de stad prima belopen. tips: 1. eten in het Pakhuis (5 min. lopen) met oesterbar 2. biertje drinken in the White Cat (5 min. lopen) Dit is een bar in een oude gewelvenkelder. Soort loungebar in jaren 60 stijl. Zelf noemen ze het een beetje James Bond-stijl.

Al-met-al: Gent en de Waterzooi een dikke 10 !

Gereisd met partner in januari 2009

• 10ellen broekhuizen31-01-2009

we MOETEN terug!! te mooi en gezellig

We hebben hier, jammer genoeg, maar 1 nacht doorgebracht. Maar we komen terug!! het is een prachtig mooi gebouw, erg mooi interieur, waanzinnig leuke gastvrije mensen! Top tent!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Peter19-11-2008

Bed & Breakfast in de ultieme vorm

Afgelopen weekeind hebben wij 2 nachten in de Phara suite verbleven en genoten van de luxe van de suite, het heerlijke ontbijt dat 's ochtends wordt voorgeschoteld en de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen die dit luxe verblijf runnen. Waar wordt je nu nog na 2 nachten slapen uitgezwaaid door de eigenaren? Hier dus! De suite was erg smaakvol ingericht en zeer ruim met bar, 2 slaapvertrekken, geluidssysteem in ieder vertrek (zelfs in de badkamer) en koelkast. Je verblijft midden het mooie historische Gent waar je te voet overal naar toe kunt. De auto heb je dus niet nodig en deze kan je een straat verder netjes in een afgesloten garagebox (gratis)achterlaten. Wil je een luxe weekeind weg en lekker shoppen en/of cultureel doen, niet verder zoeken en gewoon dit boeken. Een opmerking: wanneer je de Phara suite boekt en langer bent dan 180 cm, dan svp 2 maal bukken als je van de living naar de badkamer loopt. De oude eikenhouten balken zijn namelijk best hard aan je hoofd...

Gereisd met partner in november 2008

• 10Alain Brossé27-10-2008

ONGELOOFLIJK SUPER FORMIDASTISCH!!!!

Alleen maar superlatieven voor de Waterzooi in Gent en voor Kay en Christian die ons verblijf onvergetelijk maakten. Je wordt overbluft vanaf je binnenkomt, de kamers ziet en het overheerlijke ontzettend uitgebreide ontbijt meemaakt. Ergonomisch bad, super bed, heerlijke douche. Je valt letterlijk van het eerste WOW gevoel in het andere. Gent is beslist een mooie stad, en is er 200% mooier op geworden door deze fenomenale B&B!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 0Annie, Katrien & Vera20-10-2008

In deze 'zooi' wil je maar wat graag zitten!!

De Waterzooi is één van die zeldzame adresjes waar men zich geen enkel ogenblik een betalende klant voelt, maar eerder een graag geziene huisgast voor wie geen moeite teveel is. Voeg daar een prachtig, met liefde en smaak gecreëerd kader en twee uiterst aangename en onderhoudende mensen aan toe, en je krijgt De Waterzooi als resultaat. Kay en Christian slagen er ECHT in om van hun B&B even een ‘thuis weg van huis’ te maken, zo’n veilige, rustgevende plaats, waar het aangenaam toeven is na een vermoeiende dag in een vreemde stad. En wanneer je denkt dat ze nu toch wel alles gedaan hebben wat ze kunnen om je te verwennen, slagen zij er toch nog weer in om je aangenaam te verrassen. De tienen waarmee ze bedacht worden hebben ze dan ook meer dan verdiend, maar U hoeft mij niet op m’n woord te geloven hoor. Ik zou U zelfs aanraden om de proef op de som te nemen, en ook eens van deze heerlijke Gentse Waterzooi te gaan genieten.
    Deze drie dames denken alvast aan een volgende portie.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 10Gijs05-10-2008

Meer dan een 10!

Een mooi B&B van fantastisch lieve mensen die heel hun ziel en zaligheid erin leggen.

Alles is erg smaakvol ingericht en de locatie van dit B&B is top.

Een heerlijk ontbijt gehad wat tot in de puntjes was verzorgd!!!

Het is moeilijk om met woorden te beschrijven dus gewoon boeken en je gaat heerlijke dagen tegemoet.

Wij komen er zeer zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10P & S01-10-2008

Het beste wat Gent te bieden heeft

Ongelooflijk wat dit echtpaar voor elkaar heeft gebokst. Vanuit het niets (een vervallen pand) een supermooi en smaakvol B&B gemaakt. Alle passie en romantiek vonden we hier terug. Alles klopt gewoon. Een 10 met een gouden randje.

p.s. als we terug komen staat de plant er dan nog?

Gereisd met partner in september 2008

• 10Marion21-09-2008

Genieten !

Wat kunnen wij nog toevoegen . Een gastvrij onthaal een geweldige accomodatie een plek om even tot rust te komen en ook om Gent te ontdekken .Een plek om terug te komen .

Gereisd met partner in september 2008

• 10Geurt-Jan Ploeg18-09-2008

gewoon top

Een bijzonder gastvrij onthaal Een prachtig gerestaureerd historisch pand Een overweldigend ontbijt.

Slechts 1 attentiepuntje: vergeet niet te bukken bij de balken (170 cm hoogte) in de Phara Suite!

Alleen gereisd in september 2008

2 tips over Bed and Breakfast De Waterzooi

• Chloë Temmerman, 21-05-2014

De Waterzooi beschikt over een eigen sloep voor een privé rondvaart in het charmante Gent. Een echte aanrader!

• Sarah Snauwaert en Benoit Libotte, 25-08-2014

Laat haardroger, I-pod, etc... thuis, alles is voorhanden in de B&B en mocht je toch iets ontbreken dan zorgen Kay en Christian daar graag voor.

3 vragen over Bed and Breakfast De Waterzooi

• F. van Corstanje, 04-08-2014

Parkeerplaats voor onze auto.

Is er ook een parkeerplaats voor onze eigen auto bij het hotel?

• jdvoske, 29-05-2011

kids?

is dit echt niet mogelijk met kids???

yvonnedamhoff_1, 26-10-2012

De sfeer en entourage maakt deze accommodatie bij uitstek geschikt voor couples.

• gerda, 06-06-2010

geen mogelijkheden voor gezin!

waarom scoren jullie deze zo hoog op kindvriedelijkheid? Ik heb geprobeerd om hier met ons gezin te boeken, maar kreeg het antwooord dat kinderen niet de doelgroep zijn en dat het dus niet mogelijk is. Ik snap dat iedereen enthousiast is over deze B&B, maar het is niet reeel om hoog te waarderen op iets wat niet geboden wordt.

g. van bergen, 19-11-2011

We hebben hier geen informatie over ingewonnen, maar als ze erbij zouden zijn geweest zouden ze het heerlijk hebben gehad. Dat hebben we op die manier beoordeeld. We waren zonder kinderen. Onze suitte Phara had er ruimte genoeg voor.

Bed and Breakfast De Waterzooi info

• Aantal sterrenstersterstersterster