Bed and Breakfast De Waterzooi

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi

• 10Bert en Lieve07-10-2010

Paradijs in hartje van gent

De waterzooi is voor elke genieter wie Gent wil bezoeken een must. Je kan er heerlijk vertoeven, relaxen en vooral genieten van het prachtige Gent. De ontvangst is spontaan en het onbijt is verrukkelijk! Kay en Christian doe zo verder

Gereisd met partner in september 2010

• 10Jacqueline07-06-2010

Fantastisch!!

Een geweldig mooi en gezellig ingericht B&B. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars. Mooie kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijt. Goede ligging in het centrum! Een dikke 10 !!

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Temmerman03-04-2010

Unieke belevenis hartje Gent

Een prachtig gerenoveerd pand hartje Gent, een adembenemende suite, een gastvrij ontvangst, een overheerlijk ontbijt,... Wat kan men zich nog meer wensen? Genieten is de boodschap!

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Marloes18-01-2010

in 1 woord GEWELDIG!!!!!

Ben gister terug gekomen met mijn vriend. Hebben een geweldig weekend gehad en dat is zeker ook te danken aan De Waterzooi en zijn eigenaars. Wat een heerlijk ontvangst en heerlijk ontbijt. Kay en Christian zijn zeer vriendelijk en je kan zien dat alles met veel liefde en passie verbouwd, ingericht en gedaan wordt. Komen hier zeker terug, wanneer Gent niet meer opengebroken ligt.

Gereisd met partner in januari 2010

• 10L Bakker21-12-2009

Genieten!

• uitgebreid en heerlijk ontbijt, met aandacht voor vegetariers
    • binnen en buiten sfeervol, tot in detail verzorgd
    • bedden van tempur, slapen fantastisch
    • zeer gastvrij met prettig ontvangst en praktische informatie over Gent, ondanks onze verlate tijdstip van aankomst.
    • prive parkeergelegenheid, dit weekend een enorme hoeveelheid sneeuw, maar voor ons direct een veilig vertrek

Kortom een hele prettige en luxueuze ervaring bij deze B&B en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in december 2009

• 9Henk Melkert25-09-2009

Uitstekende B&B in een sfeervolle stad

Voor de eerste keer een bed and breakfast en eens geen hotel. Gastvrije mensen die hun droom niet alleen realiseerden maar ook waarmaken. Velen zullen de persoonlijke benadering als erg prettig ervaren, wij geven toch wat meer de voorkeur aan minder sociale controle. Ook de "verplichte" koffie op hun privé-terras is 1x leuk maar de tweede dag hoeft dat voor ons niet zo. Ook het overigens uitstekende ontbijt genieten wij liever privé en niet samen met de andere gasten (twee vrij praatgraage engelse dames). De kamer was erg luxueus (ramen op tijd dicht vanwege de muggen bij het kanaal) en het (tempur-)bed sliep uitstekend. Na 2 nachten plots terug in de realiteit. Op tijd vertrekken, want er moest plaats gemaakt worden voor de volgende gasten, dus de auto moest de garage uit. Gastvrijheid heeft toch zijn grenzen.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Wim Bosch24-08-2009

Beter kan echt niet meer !

Twee dagen geweest in augustus.Spijtig dat je geen 11 op 10 kan geven, want dat is de Waterzooi zeker waard.Zowel de gastvrijheid van deze 2 mensen, de locatie, het ontbijt en natuurlijk de suite zelf is prachtig.Kan dit aan iedereen aanraden? zolang er volgend jaar maar terug plaats is voor mij en mijn vrouw, want we gaan héél zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 0tink30-07-2009

Kijk op www.zoover.nl voor veel reaktie´s

Een verdiende oorkonde van Zoover gekregen Op de nederlandse zoover veel meer reaktie´s...die van ons komt nog met foto´s ;)

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Gert&Karin_ Aart&Trees26-07-2009

In een woord "GENIETEN"

Wij zijn net terug van een ontzettend fijn weekend bij Kay en Christian! Alles was zoals het moest zijn , gastvrij ontvangst , geweldige locatie en prachtige suites! We hebben genoten van het ontbijt ( zeer uitgebreid ,met zorg klaargemaakt ), kopje koffie op het mooiste priveterras van Gent , en slapen en genieten in prachtige suites, voorzien van alle gemak en luxe. Het hele pand is met veel smaak en zorg ingericht en gestyled , een genot om hier een weekend te verblijven. En laten we niet de gastvrouw en gastheer vergeten, ze zorgen dat het je aan niets ontbreekt, en geven leuke tips om de stad nog beter te leren kennen. (een wandeling in Patershol bv ) . Voor herhaling vatbaar !!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 10Familie Carette - Gooris10-07-2009

Ideaal om Gent te ontdekken of tot rust te komen

Mooie kamers met alle comfort voorzien (terras, apart salon, wireless internet, koelkast met drankjes, airco, koffie, flatscreen ...) Ontbijt was overheerlijk en zeer uitgebreid (lekkere zelfgemaakte fruityoghurt/smoothie en fruitsla, versgeperst fruitsap) Mooi uitzicht tijdens ontbijt op de binnentuin en ev. op de Leie. Aangename gastvrouw die altijd klaarstaat om een woordje uitleg te geven. Bij aankomst een doosje pralines gekregen en koffie of thee. Kamers in cottage stijl, mooi, proper en heerlijk om te slapen (tempurmatras) In het centrum van Gent, ideaal gelegen. Heel het gebouw is gewoon fantastisch mooi ingericht en gerenoveerd. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug !

Gereisd met partner in juli 2009

2 tips over Bed and Breakfast De Waterzooi

• Chloë Temmerman, 21-05-2014

De Waterzooi beschikt over een eigen sloep voor een privé rondvaart in het charmante Gent. Een echte aanrader!

• Sarah Snauwaert en Benoit Libotte, 25-08-2014

Laat haardroger, I-pod, etc... thuis, alles is voorhanden in de B&B en mocht je toch iets ontbreken dan zorgen Kay en Christian daar graag voor.

3 vragen over Bed and Breakfast De Waterzooi

• F. van Corstanje, 04-08-2014

Parkeerplaats voor onze auto.

Is er ook een parkeerplaats voor onze eigen auto bij het hotel?

• jdvoske, 29-05-2011

kids?

is dit echt niet mogelijk met kids???

yvonnedamhoff_1, 26-10-2012

De sfeer en entourage maakt deze accommodatie bij uitstek geschikt voor couples.

• gerda, 06-06-2010

geen mogelijkheden voor gezin!

waarom scoren jullie deze zo hoog op kindvriedelijkheid? Ik heb geprobeerd om hier met ons gezin te boeken, maar kreeg het antwooord dat kinderen niet de doelgroep zijn en dat het dus niet mogelijk is. Ik snap dat iedereen enthousiast is over deze B&B, maar het is niet reeel om hoog te waarderen op iets wat niet geboden wordt.

g. van bergen, 19-11-2011

We hebben hier geen informatie over ingewonnen, maar als ze erbij zouden zijn geweest zouden ze het heerlijk hebben gehad. Dat hebben we op die manier beoordeeld. We waren zonder kinderen. Onze suitte Phara had er ruimte genoeg voor.

Bed and Breakfast De Waterzooi info

• Aantal sterrenstersterstersterster