Bed and Breakfast De Waterzooi

Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi

• 10Renee Verhaert15-05-2012

Thuiskomen in Gent

Deze prachtige B&B in hartje Gent overtreft al je verwachtingen. De schitterende stijlvol ingerichte suites in combinatie met de super hartelijke zorg door Kai en Christian maken een verblijf in de Waterzooi onvergetelijk. Heb je hier eenmaal gelogeerd dan wil je nergens anders meer naartoe. Het ontbijt is super luxe en erg smakelijk. Kai en Christian weten alle hotspots van Gent en kunnen je alles vertellen over de historie van deze prachtige stad. Kortom wil je echt zorgeloos genieten en verwend worden, boek dan deze prachtige B&B!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Serge & ieke08-05-2012

Heerlijk genieten in Gent

Super B&B op een schitterende locatie! Echt overal is aan gedacht! Lieve Kay en Christian, bedankt voor een heerlijk weekend!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Guus en Inge18-12-2011

Geweldige B&B

We hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Kay en Christian. Wat een lieve mensen! Je voelt je welkom, en meteen thuis! Locatie van de B&B is perfect, nabij alle bezienswaardigheden in het (oude) stadscentrum van Gent. Zowel de suites zelf als het monumentale pand zijn ontzettend smaakvol en met liefde ingericht / gerestaureerd. Dit zie / voel je meteen, en ook dit was enorm genieten! Prijs / kwaliteit verhouding prima! Ook ontbijt ruime keuze, en zeer goed verzorgd! Wij gaan zeker nog een keer terug om wederom te genieten!

Gereisd met partner in december 2011

• 10timmermans carine26-11-2011

in één woord fantastisch

prachtige B&B met zeer vriendelijk onthaal. Je voelt je er direct thuis. de suite was schitterend en zeer goede bedden. Het ontbijt was royaal en mooi verzorgd. Heel centraal gelegen. De uitbaters doen echt de moeite voor hun stad te promoten en je er wegwijs te maken. Heel symphatieke mensen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

• 10g. van bergen19-11-2011

geweldige plek, komen zeker terug!!

Op alle vlakken geweldig; het warme ontvangst met kort maar krachtige uitleg over Gent, de prachtige accomodatie in het midden van het centrum, het geweldige ontbijt, de juiste belangstelling van de gastvrouw en gastheer, Gent op zich is een heerlijke plek, we hebben genoten. Zowel Gent als de Waterzooi hebben onze verwachtingen overtroffen!!

Gereisd met partner in november 2011

• 10Ernie26-06-2011

Echt een FANTASTISCHE PLEK !!!

Onze eerste ervaring met een B&B. Viel voor de uitstaling, het is echt zoals je ziet op de plaatjes. We zijn er 3 nachten geweest, en echt genoten. Kay & Christiaan echt een dikke pluim ! Ontbijt tot in de puntjes verzorgd en afwisselend. Jullie maken het de gasten echt naar de zin. Kay & Christiaan kunnen veel over Gent vertellen met passie, erg leuk. De ligging is ook uniek, zo in het centrum met alle gezelligheid. Wij hebben echt onthaast, op vakantie en toch een thuisgevoel. Ga zeker terugkomen !!!

Gereisd met partner in juni 2011

• 10José07-06-2011

Super!

2 nachten in De Waterzooi door gebracht. Een echte verwen locatie voor een heerlijk weekeind Gent. Mooi ingerichte en grote appartementen, privé terras, midden in het centrum, geweldig ontbijt. Wij gaan zeker weer terug en dan voor meer dan 2 nachten.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Lana en Rik26-04-2011

De Waterzooi : beter dan een 5 sterrenhotel !

De Waterzooi geeft het begrip bed & breakfast een andere dimensie : luxe en charme komen hier samen op een manier die door geen tophotel wordt geëvenaard. De centrale locatie aan het Gravensteen in een vroeg 18e eeuwse woning, het warm onthaal door de uitbaters , een smaakvol ingerichte kamer ( suite is de gepaste omschrijving gezien het aparte salon ,de ruime badkamer en het terras over de breedte van de woning met zicht op de torens van Gent) , een uitgebreid ontbijt met gastvrouw Kai aan het fornuis , privé parking (met valet parkingservice door de eigenaar) ..... ga zelf dit pareltje ontdekken in het hartje van Gent !!! Wij komen er in ieder geval terug.

Gereisd met partner in april 2011

• 10Mimy-6427-10-2010

Top B&B op Top locatie!

Onze eerste keer in een B&B! Wat een ervaring! Alles is tot in de puntjes verzorgd door Christian en Kay (de eigenaren) van aankomst tot vertrek. Een mooie schone en geweldige kamer met prachtige badkamer, lekkere banken, grote tv, kleine attenties, geweldig en verrukkelijk ontbijt. Je loopt zo vanuit het B&B het historisch centrum van Gent in. Een enorme bouwval is omgetoverd tot een heus paleis! Wij komen zeker terug! Hartelijk dank voor een geweldig weekend en tot wederziens! Gr.Esther en Brenda

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Nelly18-10-2010

Voor herhaling vatbaar

De Waterzooi is een mooie, rustgevende plek in een hele leuke stad. Het ligt ook erg centraal. Wij kwamen op vrijdag aan en werden hartelijk ontvangen door de eigenaars Kay & Christian. De kamers, ik moet eigenlijk suite zeggen, zijn van alle gemakken voorzien. Werkelijk fantastische kamers. Een heerlijk bed. En een heerlijk vers uitgebreid ontbijt met verse broodjes, jus d'orange, vers fruit.... Kay & Christian het was voor ons een mooi weekend. Ga zo door! Rob en Nelly

Gereisd met partner in oktober 2010

2 tips over Bed and Breakfast De Waterzooi

• Chloë Temmerman, 21-05-2014

De Waterzooi beschikt over een eigen sloep voor een privé rondvaart in het charmante Gent. Een echte aanrader!

• Sarah Snauwaert en Benoit Libotte, 25-08-2014

Laat haardroger, I-pod, etc... thuis, alles is voorhanden in de B&B en mocht je toch iets ontbreken dan zorgen Kay en Christian daar graag voor.

3 vragen over Bed and Breakfast De Waterzooi

• F. van Corstanje, 04-08-2014

Parkeerplaats voor onze auto.

Is er ook een parkeerplaats voor onze eigen auto bij het hotel?

• jdvoske, 29-05-2011

kids?

is dit echt niet mogelijk met kids???

yvonnedamhoff_1, 26-10-2012

De sfeer en entourage maakt deze accommodatie bij uitstek geschikt voor couples.

• gerda, 06-06-2010

geen mogelijkheden voor gezin!

waarom scoren jullie deze zo hoog op kindvriedelijkheid? Ik heb geprobeerd om hier met ons gezin te boeken, maar kreeg het antwooord dat kinderen niet de doelgroep zijn en dat het dus niet mogelijk is. Ik snap dat iedereen enthousiast is over deze B&B, maar het is niet reeel om hoog te waarderen op iets wat niet geboden wordt.

g. van bergen, 19-11-2011

We hebben hier geen informatie over ingewonnen, maar als ze erbij zouden zijn geweest zouden ze het heerlijk hebben gehad. Dat hebben we op die manier beoordeeld. We waren zonder kinderen. Onze suitte Phara had er ruimte genoeg voor.

Bed and Breakfast De Waterzooi info

• Aantal sterrenstersterstersterster