Bed and Breakfast De Waterzooi

Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi

• 10Dave de Lang29-10-2017

Super B&B midden in Gent

In een woord fantastisch! Locatie is super. Kamers zeer ruim en mooi ingericht. Bedden liggen heerlijk. Ontbijt heel divers en vers. Eigenaars super vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader voor een perfect weekend in Gent!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10van Dijk F.16-09-2016

fantastisch

Gelegen in het centrum van Gent op dit moment minder bereikbaar i.v.m. verbouwingen en wegomleggingen. Fantastische service van Kaij en Christian, prima kamer met alle faciliteiten in een super oud gebouw begeleid met navenante maar niet storende geur, met een aantal verdiepingen die per trap en voor mensen slecht ter been met een liftje bereikbaar zijn. Het is flink aan de prijs maar dan heb je ook wat. Voortreffelijk verzorgd ontbijt en te veel om op te noemen. Je zit wel met overige gasten aan 1 lange tafel wat niet iedereen prettig vind net hoe je daar tegenover staat. Gelegen tegenover een historisch pand ook wel kasteel genoemd. Hele goeie restaurants in de buurt, kortom zeer aanbevelenswaardig!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Rudi en Nathalie06-07-2016

Ongelooflijk!

Wat een fantastisch verblijf!!! Bij onze aankomst kregen we een warme ontvangst en die warmte mochten we het hele weekend ervaren Zo'n lieve, fijne mensen!!! Alle superlatieven zijn hier op hun plaats! Prachtig historisch pand, mooie inrichting, heel gezellig. Subliem uitzicht op het Gravensteen. Het ontbijt was overheerlijk: zelfgemaakte yoghurt en granola.....mmmmmm! Wij hebben in ieder geval een onvergetelijk weekend beleefd en komen graag nog een keertje terug! Zalig!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Jolanda Essers04-07-2016

Fantastische plek

B&B De Waterzooi is een prima b en b. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Ontzettend mooie, ruime kamer. Goed ontbijt. Op all details zijn gelet. Zelfs bij bet ontbijt elke dag verschillend eten en een ander servies.Heerlijk bed, bijna verslapen. Gent is een mooie historische stad.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Renate en Henrie11-10-2014

heerlijke tijd!!!

Meteen bij binnenkomst voel je, je thuis. Hartelijk ontvangen door Kay en Christian. Mooie ingerichte suite met oog voor detail. Heerlijk ontbijt wat duidelijk met liefde is gemaakt. Het was echt genieten. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Sarah Snauwaert en Benoit Libotte25-08-2014

Verlovingsweekend op de mooiste locatie te Gent!

Ons verblijf in B&B De Waterzooi was in één woord subliem. Met uitzicht op het Gravenkasteel en de Leie is deze B&B prachtig gelegen in hartje Gent. De eigenaars Kay en Christian dragen bij tot de algehele beleving aangezien zij ons écht het gevoel gaven welkom te zijn. De heerlijke matras, prachtige en stijlvolle kamervertrekken, supervers ontbijt waar écht alles aanwezig was hebben ervoor gezorgd dat wij eigenlijk nooit meer weg wilden. Ook qua hygiëne verdient deze B&B absoluut het hoogste cijfer. Dit prachtige pand ademt geschiedenis uit en werd met respect voor het gebouw en klasse ingericht. Domotica is aanwezig. De B&B beschikt tevens over een boot en kapitein Christian laat je de mooiste plekjes van Gent zien, gastvrouw Kay vergezelde hem en heeft ons perfect begeleid. We hebben al vaak in hotels en B&B's gelogeerd, maar nog nooit hebben wij zo een prachtige ervaring als deze meegemaakt. Een échte aanrader als je eens serieus wil genieten ! Kay en Christian, jullie zijn top!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Chloë Temmerman21-05-2014

Beste B&B ervaring!

Logeren in B&B De Waterzooi was voor ons de ultieme B&B ervaring. Fantastische centrumligging, overheerlijk ontbijt, ruime suites en vriendelijke gastheer en -vrouw. Wij komen heel graag terug!

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Arjen & Sandra14-10-2013

Verwend worden!

Kay en Christiaan geven je direct een heel welkom gevoel. Het pand is fantastisch van binnen en van buiten en ligt op een perfecte plek om Gent te ontdekken. (wat overigens zeer de moeite waard is) Alles is tot in de puntjes verzorgt om je maar dat verwende gevoel te geven. Het ontbijt slaat alles, zelfgemaakte yoghurt met vers fruit, wentelteefjes en zelfs een zelfgemaakte chocolademousse. Super! Dit was echt op en top verwend worden!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Julie19-02-2013

Fantastische B&B

Zeer mooie B&B en heel vriendelijke gastvrouw/-heer. Wij komen zeker terug. Mooie kamers, met oog voor detail. De B&B is ook zeer goed gelegen om de stad te verkennen. Wij komen terug!

Gereisd met partner in februari 2013

• 10yvonnedamhoff_126-10-2012

Gastvrijheid ten top!

Fantastische lokatie, authentieke gastvrijheid, alles met zeer veel oog voor detail. Wat een mooie, stijlvol ingerichte, zeer ruime kamer! Slaapkamer met heerlijk bed en een badkamer met rainshower en apart toilet. En daarnaast nog een heerlijk terras met ligbedden. Het ontbijt aan de gezamenlijke eettafel was een traktatie met de eigen gemaakte yoghurt drank, kwarktaart, verse jus en heerlijke delicatessen die in een prachtige setting werden aangeboden. Absoluut een juweeltje om terug te keren. Hartelijk dank voor de gastvrijheid, ik kom graag terug!

Zakelijk gereisd in oktober 2012

2 tips over Bed and Breakfast De Waterzooi

• Chloë Temmerman, 21-05-2014

De Waterzooi beschikt over een eigen sloep voor een privé rondvaart in het charmante Gent. Een echte aanrader!

• Sarah Snauwaert en Benoit Libotte, 25-08-2014

Laat haardroger, I-pod, etc... thuis, alles is voorhanden in de B&B en mocht je toch iets ontbreken dan zorgen Kay en Christian daar graag voor.

3 vragen over Bed and Breakfast De Waterzooi

• F. van Corstanje, 04-08-2014

Parkeerplaats voor onze auto.

Is er ook een parkeerplaats voor onze eigen auto bij het hotel?

• jdvoske, 29-05-2011

kids?

is dit echt niet mogelijk met kids???

yvonnedamhoff_1, 26-10-2012

De sfeer en entourage maakt deze accommodatie bij uitstek geschikt voor couples.

• gerda, 06-06-2010

geen mogelijkheden voor gezin!

waarom scoren jullie deze zo hoog op kindvriedelijkheid? Ik heb geprobeerd om hier met ons gezin te boeken, maar kreeg het antwooord dat kinderen niet de doelgroep zijn en dat het dus niet mogelijk is. Ik snap dat iedereen enthousiast is over deze B&B, maar het is niet reeel om hoog te waarderen op iets wat niet geboden wordt.

g. van bergen, 19-11-2011

We hebben hier geen informatie over ingewonnen, maar als ze erbij zouden zijn geweest zouden ze het heerlijk hebben gehad. Dat hebben we op die manier beoordeeld. We waren zonder kinderen. Onze suitte Phara had er ruimte genoeg voor.

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig