Géén boekingskosten

De Waterzooi

Bed & Breakfast
BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Waterzooi voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 50 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over De Waterzooi

• 10Dave de Lang29-10-2017

Super B&B midden in Gent

In een woord fantastisch! Locatie is super. Kamers zeer ruim en mooi ingericht. Bedden liggen heerlijk. Ontbijt heel divers en vers. Eigenaars super vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader voor een perfect weekend in Gent!

• 10van Dijk F.16-09-2016

fantastisch

Gelegen in het centrum van Gent op dit moment minder bereikbaar i.v.m. verbouwingen en wegomleggingen. Fantastische service van Kaij en Christian, prima kamer met alle faciliteiten in een super oud gebouw begeleid met navenante maar niet storende geur, met een aantal verdiepingen die per trap en voor mensen slecht ter been met een liftje bereikbaar zijn. Het is flink aan de prijs maar dan heb je ook wat. Voortreffelijk verzorgd ontbijt en te veel om op te noemen. Je zit wel met overige gasten aan 1 lange tafel wat niet iedereen prettig vind net hoe je daar tegenover staat. Gelegen tegenover een historisch pand ook wel kasteel genoemd. Hele goeie restaurants in de buurt, kortom zeer aanbevelenswaardig!

• 10Rudi en Nathalie06-07-2016

Ongelooflijk!

Wat een fantastisch verblijf!!! Bij onze aankomst kregen we een warme ontvangst en die warmte mochten we het hele weekend ervaren Zo'n lieve, fijne mensen!!! Alle superlatieven zijn hier op hun plaats! Prachtig historisch pand, mooie inrichting, heel gezellig. Subliem uitzicht op het Gravensteen. Het ontbijt was overheerlijk: zelfgemaakte yoghurt en granola.....mmmmmm! Wij hebben in ieder geval een onvergetelijk weekend beleefd en komen graag nog een keertje terug! Zalig!!!!

• 10Jolanda Essers04-07-2016

Fantastische plek

B&B De Waterzooi is een prima b en b. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Ontzettend mooie, ruime kamer. Goed ontbijt. Op all details zijn gelet. Zelfs bij bet ontbijt elke dag verschillend eten en een ander servies.Heerlijk bed, bijna verslapen. Gent is een mooie historische stad.

• 10Renate en Henrie11-10-2014

heerlijke tijd!!!

Meteen bij binnenkomst voel je, je thuis. Hartelijk ontvangen door Kay en Christian. Mooie ingerichte suite met oog voor detail. Heerlijk ontbijt wat duidelijk met liefde is gemaakt. Het was echt genieten. Een echte aanrader.

• 10Sarah Snauwaert en Benoit Libotte25-08-2014

Verlovingsweekend op de mooiste locatie te Gent!

Ons verblijf in B&B De Waterzooi was in één woord subliem. Met uitzicht op het Gravenkasteel en de Leie is deze B&B prachtig gelegen in hartje Gent. De eigenaars Kay en Christian dragen bij tot de algehele beleving aangezien zij ons écht het gevoel gaven welkom te zijn. De heerlijke matras, prachtige en stijlvolle kamervertrekken, supervers ontbijt waar écht alles aanwezig was hebben ervoor gezorgd dat wij eigenlijk nooit meer weg wilden. Ook qua hygiëne verdient deze B&B absoluut het hoogste cijfer. Dit prachtige pand ademt geschiedenis uit en werd met respect voor het gebouw en klasse ingericht. Domotica is aanwezig. De B&B beschikt tevens over een boot en kapitein Christian laat je de mooiste plekjes van Gent zien, gastvrouw Kay vergezelde hem en heeft ons perfect begeleid. We hebben al vaak in hotels en B&B's gelogeerd, maar nog nooit hebben wij zo een prachtige ervaring als deze meegemaakt. Een échte aanrader als je eens serieus wil genieten ! Kay en Christian, jullie zijn top!

• 10Chloë Temmerman21-05-2014

Beste B&B ervaring!

Logeren in B&B De Waterzooi was voor ons de ultieme B&B ervaring. Fantastische centrumligging, overheerlijk ontbijt, ruime suites en vriendelijke gastheer en -vrouw. Wij komen heel graag terug!

• 10joly-nathan7503-03-2014

Juste de passage..

Pratique si vous êtes de passage en ville, un service à la hauteur de nos attentes

• 10Arjen & Sandra14-10-2013

Verwend worden!

Kay en Christiaan geven je direct een heel welkom gevoel. Het pand is fantastisch van binnen en van buiten en ligt op een perfecte plek om Gent te ontdekken. (wat overigens zeer de moeite waard is) Alles is tot in de puntjes verzorgt om je maar dat verwende gevoel te geven. Het ontbijt slaat alles, zelfgemaakte yoghurt met vers fruit, wentelteefjes en zelfs een zelfgemaakte chocolademousse. Super! Dit was echt op en top verwend worden!

• 10Galina17-03-2013

Самый уютный, комфортный, теплый, домашний отель!

Самый потрясающий отель-апартамент в котором только довелось побывать! С удовольствием приеду еще раз в Гент только ради того, чтобы снова остановиться в этом отеле. Идеально все продумано до мелочей: соль для ванны, коврики для ног, пледы для уютных посиделок на веранде или в кресле около телевизора, очень вкусный домашний завтрак и замечательные владельцы!

Bed & Breakfast De Waterzooi info

Soort hotel