Bed and Breakfast De Waterzooi

53 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi in het Nederlands

Super B&B midden in Gent

Dave de Lang
29-10-2017

In een woord fantastisch! Locatie is super. Kamers zeer ruim en mooi ingericht. Bedden liggen heerlijk. Ontbijt heel divers en vers. Eigenaars super vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader voor een perfect weekend in Gent!

fantastisch

van Dijk F.
16-9-2016

Gelegen in het centrum van Gent op dit moment minder bereikbaar i.v.m. verbouwingen en wegomleggingen. Fantastische service van Kaij en Christian, prima kamer met alle faciliteiten in een super oud gebouw begeleid met navenante maar niet storende geur, met een aantal verdiepingen die per trap en voor mensen slecht ter been met een liftje bereikbaar zijn. Het is flink aan de prijs maar dan heb je ook wat. Voortreffelijk verzorgd ontbijt en te veel om op te noemen. Je zit wel met overige gasten aan 1 lange tafel wat niet iedereen prettig vind net hoe je daar tegenover staat. Gelegen tegenover een historisch pand ook wel kasteel genoemd. Hele goeie restaurants in de buurt, kortom zeer aanbevelenswaardig!

Ongelooflijk!

Rudi en Nathalie
6-7-2016

Wat een fantastisch verblijf!!! Bij onze aankomst kregen we een warme ontvangst en die warmte mochten we het hele weekend ervaren Zo'n lieve, fijne mensen!!!

Alle superlatieven zijn hier op hun plaats! Prachtig historisch pand, mooie inrichting, heel gezellig. Subliem uitzicht op het Gravensteen. Het ontbijt was overheerlijk: zelfgemaakte yoghurt en granola.....mmmmmm! Wij hebben in ieder geval een onvergetelijk weekend beleefd en komen graag nog een keertje terug! Zalig!!!!

Fantastische plek

Jolanda Essers
4-7-2016

B&B De Waterzooi is een prima b en b. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Ontzettend mooie, ruime kamer. Goed ontbijt. Op all details zijn gelet. Zelfs bij bet ontbijt elke dag verschillend eten en een ander servies.Heerlijk bed, bijna verslapen. Gent is een mooie historische stad.

heerlijke tijd!!!

Renate en Henrie
11-10-2014

Meteen bij binnenkomst voel je, je thuis. Hartelijk ontvangen door Kay en Christian. Mooie ingerichte suite met oog voor detail. Heerlijk ontbijt wat duidelijk met liefde is gemaakt. Het was echt genieten. Een echte aanrader.

Verlovingsweekend op de mooiste locatie te Gent!

Sarah Snauwaert en Benoit Libotte
25-8-2014

Ons verblijf in B&B De Waterzooi was in één woord subliem. Met uitzicht op het Gravenkasteel en de Leie is deze B&B prachtig gelegen in hartje Gent. De eigenaars Kay en Christian dragen bij tot de algehele beleving aangezien zij ons écht het gevoel gaven welkom te zijn. De heerlijke matras, prachtige en stijlvolle kamervertrekken, supervers ontbijt waar écht alles aanwezig was hebben ervoor gezorgd dat wij eigenlijk nooit meer weg wilden. Ook qua hygiëne verdient deze B&B absoluut het hoogste cijfer. Dit prachtige pand ademt geschiedenis uit en werd met respect voor het gebouw en klasse ingericht. Domotica is aanwezig. De B&B beschikt tevens over een boot en kapitein Christian laat je de mooiste plekjes van Gent zien, gastvrouw Kay vergezelde hem en heeft ons perfect begeleid. We hebben al vaak in hotels en B&B's gelogeerd, maar nog nooit hebben wij zo een prachtige ervaring als deze meegemaakt. Een échte aanrader als je eens serieus wil genieten ! Kay en Christian, jullie zijn top!

Beste B&B ervaring!

Chloë Temmerman
21-5-2014

Logeren in B&B De Waterzooi was voor ons de ultieme B&B ervaring. Fantastische centrumligging, overheerlijk ontbijt, ruime suites en vriendelijke gastheer en -vrouw. Wij komen heel graag terug!

Juste de passage..

joly-nathan75
3-3-2014

Pratique si vous êtes de passage en ville, un service à la hauteur de nos attentes

Verwend worden!

Arjen & Sandra
        14-10-2013

Kay en Christiaan geven je direct een heel welkom gevoel. Het pand is fantastisch van binnen en van buiten en ligt op een perfecte plek om Gent te ontdekken. (wat overigens zeer de moeite waard is) Alles is tot in de puntjes verzorgt om je maar dat verwende gevoel te geven. Het ontbijt slaat alles, zelfgemaakte yoghurt met vers fruit, wentelteefjes en zelfs een zelfgemaakte chocolademousse. Super! Dit was echt op en top verwend worden!

Самый потрясающий отель-апартамент в котором только довелось побывать! С удовольствием приеду еще раз в Гент только ради того, чтобы снова остановиться в этом отеле. Идеально все продумано до мелочей: соль для ванны, коврики для ног, пледы для уютных посиделок на веранде или в кресле около телевизора, очень вкусный домашний завтрак и замечательные владельцы!

We hebben een aantal aanbieders voor De Waterzooi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Waterzooi in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Waterzooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Waterzooi scoort een 9.99 uit 10 op basis van 53 reviews.