Géén boekingskosten

de Flandre

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel de Flandre voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 103 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.4OnvoldoendeScore uit 103 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

103 Reviews over de Flandre

• 2Christel31-01-2020

Pas op: totaal niet denken in mogelijkheden!!

Wij zouden van 30-12 tot 3-1 naar Gent gaan om hier oud en nieuw te vieren en de stad te bekijken. Helaas kon dat niet door gaan omdat ik 3 weken voor ons vertrek hoorde dat ik met spoed een operatie moest ondergaan. Dit gemaild naar het hotel (we hadden een kamer geboekt zonder annuleringsoptie) en de reactie van het hotel was ontzettend not. Het kwam erop neer dat ze geen geld terug konden geven en een tegoedbon was eveneens geen optie. Dan hadden we maar met gratis annulering moeten boeken! Gastvrijheid en begrip staat niet in het woordenboek van hotel Le Flandre! Wij weten zeker dat wij hier niet nog eens boeken!!!

• 7Ilonka08-07-2019

Prima hotel, maar zeker geen 4 sterren

We hadden de suite geboekt. Die 4 sterren is het niet waard. Het hotel moet eerst in personeel, logistiek, onderhoud en modernisering een flinke slag maken. Badkamer: kleine, versleten handdoeken; in douchecel geen plankje of houder voor shampoo etc, dus heel onhandig. De douche was verstelbaar in sterkte, maar dat werkte niet. De vloer vd douchecel wordt zo glibberig dat het een hele toer is om er veilig uit te stappen. De make up spiegel is duidelijk gemonteerd door iemand die nooit make-up doet: je kijkt recht tegen hard licht in. Ontbijt: 2 ochtenden complete chaos. Te weinig personeel, gene zitplaats, te kort aan van alles. Voelt als een jeugdherberg. Kamer: mooi groot, maar dun, oud matras en geen dubbel glas, terwijl de kamer aan drukke straat ligt waar 's avonds allerlei lui lopen te lallen en feesten. Service: 's middags om 15 uur was de kamer nog niet gedaan.

• 6eer28-01-2018

prima

locatie is echt fantastisch. wij waren er met de kerst. 1ste kerstdag is er veel gesloten. omdat we een deal hadden via touroperator, ook echt een kleine kamer gekregen. jammerlijk. Hebben 3 uur gereisd om er te komen. Wij waren 50 min te vroeg daar. Je kon helaas echt niet eerder inchecken. Dus je loopt wat rond in het centrum om een uur later weer terug te gaan. Vond ik niet bepaald klantvriendelijk. Het bed was erg hard, je lag niet prettig. Kamer over 30 graden warm. (buiten was het -1 graden. Behoorlijk verschil. Badkamer wel erg mooi en schoon.

• 7Lubeck07-01-2018

Redelijk hotel

Prima ligging, prima ontbijt, redelijke kamer. We hebben zeker mooiere, nettere en luxere hotels gezien met 4 sterren. Zeker als je je bedenkt dat we een VIP-upgrade naar executive room geboekt hadden.

• 9Saskia07-01-2018

Fantastisch!

Mooi hotel, nette en ruime kamer! Midden in het centrum gelegen

• 2Sylvia08-07-2017

Oud gedateerd hotel met onvriendelijke personeel

Geen aanrader. Onaardig personeel. Met name de receptionist is bijna onbeschoft. Ontbijt buffet wordt slecht aangevuld. Locatie is goed maar zoek liever een ander hotel.

• 7Geert28-05-2017

Prima, maar met enkele opmrerkingen

Kamer was verzorgd en in goede staat. De lunch was erg goed en werst steeds bijgevuld. Wij hadden de kamer geüpgraded naar een luxe variant. Als je dat doet dan bevind je kamer zich in een gedeelte aan de andere kant van de weg. Hier zijn nog extra kamers. Nadeel van deze locatie is dat hier 24 uur poer dag een aggregaat staat te brommen, waar wij bij het slagen gaan erg veel last van hadden. Heel erg vervellend. Ideaal van dit hotel is de ligging, in 2 minuten lopen ben je al op de Graslei.

• 8Karin12-01-2017

Goed hotel op loopafstand centrum Gent

Een goed hotel, op 5 minuten loopafstand van het centrum van Gent. Hiervan uit ben je zo bij alle mooie bezienswaardigheden van Gent. Verbleven in een Executive Kamer aan de binnentuin met toegang tot een kleine mini binnenplaats. Nette, schone & ruime kamer. Ontbijt ook goed verzorgd, wel wat druk later op de ochtend. Zeker een aanrader voor 2 of 3 dagen Gent!

• 8Hagen19-11-2016

Geweldig

Wij hadden Hotel de Flandre voor één nacht geboekt om Gent te bezichtigen. Het hotel ligt dichtbij de oude stadskern ( 5 minuten lopen) en vanbinnen ziet het hotel er chique uit. Wij zaten in een executive kamer aan de binnentuin. De kamer was romantisch en sfeervol ingericht! Het personeel was uitermate vriendelijk. Op 2 minuten lopen van het hotel is een parkeergarage (de Ramen P8) waar je voor een hele dag 14,00 euro betaald, prima dus! Het was een zeer aangenaam verblijf in dit hotel en de stad Gent is prachtig. Een aanrader!

• 9Dennis07-11-2016

super plek.

Deur open en je liep zo het oude centrum in. Ontbijt was ook heerlijk. Wij zaten in het bijgebouw wat erg goed was. Fijn bed mooie douche kortom wij komen hier nog wel een keer

Hotel de Flandre info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar