6,6

101 reviews over Hotel de Flandre in het Nederlands

prima

eer
28-1-2018

locatie is echt fantastisch. wij waren er met de kerst. 1ste kerstdag is er veel gesloten. omdat we een deal hadden via touroperator, ook echt een kleine kamer gekregen. jammerlijk. Hebben 3 uur gereisd om er te komen. Wij waren 50 min te vroeg daar. Je kon helaas echt niet eerder inchecken. Dus je loopt wat rond in het centrum om een uur later weer terug te gaan. Vond ik niet bepaald klantvriendelijk. Het bed was erg hard, je lag niet prettig. Kamer over 30 graden warm. (buiten was het -1 graden. Behoorlijk verschil. Badkamer wel erg mooi en schoon.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk hotel

Lubeck
7-1-2018

Prima ligging, prima ontbijt, redelijke kamer. We hebben zeker mooiere, nettere en luxere hotels gezien met 4 sterren. Zeker als je je bedenkt dat we een VIP-upgrade naar executive room geboekt hadden.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Saskia
7-1-2018

Mooi hotel, nette en ruime kamer! Midden in het centrum gelegen

Gereisd Met vrienden in juni 2017

HotelSpecials.nl

Oud gedateerd hotel met onvriendelijke personeel

Sylvia
      8-7-2017

Geen aanrader. Onaardig personeel. Met name de receptionist is bijna onbeschoft. Ontbijt buffet wordt slecht aangevuld. Locatie is goed maar zoek liever een ander hotel.

Prima, maar met enkele opmrerkingen

Geert
      28-5-2017

Kamer was verzorgd en in goede staat. De lunch was erg goed en werst steeds bijgevuld. Wij hadden de kamer geüpgraded naar een luxe variant. Als je dat doet dan bevind je kamer zich in een gedeelte aan de andere kant van de weg. Hier zijn nog extra kamers. Nadeel van deze locatie is dat hier 24 uur poer dag een aggregaat staat te brommen, waar wij bij het slagen gaan erg veel last van hadden. Heel erg vervellend. Ideaal van dit hotel is de ligging, in 2 minuten lopen ben je al op de Graslei.

Gereisd Met partner in maart 2017

Goed hotel op loopafstand centrum Gent

Karin
      12-1-2017

Een goed hotel, op 5 minuten loopafstand van het centrum van Gent. Hiervan uit ben je zo bij alle mooie bezienswaardigheden van Gent. Verbleven in een Executive Kamer aan de binnentuin met toegang tot een kleine mini binnenplaats. Nette, schone & ruime kamer. Ontbijt ook goed verzorgd, wel wat druk later op de ochtend. Zeker een aanrader voor 2 of 3 dagen Gent!

Gereisd Met partner in januari 2017

Geweldig

Hagen
      19-11-2016

Wij hadden Hotel de Flandre voor één nacht geboekt om Gent te bezichtigen. Het hotel ligt dichtbij de oude stadskern ( 5 minuten lopen) en vanbinnen ziet het hotel er chique uit. Wij zaten in een executive kamer aan de binnentuin. De kamer was romantisch en sfeervol ingericht! Het personeel was uitermate vriendelijk. Op 2 minuten lopen van het hotel is een parkeergarage (de Ramen P8) waar je voor een hele dag 14,00 euro betaald, prima dus! Het was een zeer aangenaam verblijf in dit hotel en de stad Gent is prachtig. Een aanrader!

Gereisd Met partner in november 2016

super plek.

Dennis
      7-11-2016

Deur open en je liep zo het oude centrum in. Ontbijt was ook heerlijk. Wij zaten in het bijgebouw wat erg goed was. Fijn bed mooie douche kortom wij komen hier nog wel een keer

Gereisd Met partner in juli 2016

Kies een ander hotel! (+ Rectificatie)

D van der Linden
      8-8-2016

De ligging was prima. Wat niet goed was; airco blies warme lucht waardoor het 26 gr werd, wij vroegen om een ventilator ( zouden ze brengen) maar kregen in plaats daarvan een fles water (helaas geen grap), wij kregen een standaard kamer ipv de executive kamer waarvoor wij hadden betaald, wij hadden een twin kamer geboekt maar kregen een tweepersoonsbed, de front desk medewerker was Franstalig waardoor hij ons niet begreep. Het ergste van alles was de manager, deze reageerde niet zoals afgesproken meteen maar stuurde 2 dagen later een mail waarin hij bedankte voor de feedback! Conclusie, echt geen 4 sterren waard dit hotel. (Rectificatie) Van de general manager kreeg ik een reactie waar ik van onder de indruk was. Er is uitgezocht waar het fout was gegaan tijdens ons verblijf en ik kreeg een uitnodiging om geheel kosteloos een overnachting te boeken en zo te ervaren hoe het hoort te zijn in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige kamer, super ambiance

Fred Mes
      8-8-2016

Midden in het centrum van Gent. We zaten in het verblijf aan de overkant. Super de luxe. Schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is ook heel goed verzorgd.

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Flandre in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Flandre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.