Bed and Breakfast Cuberdon

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Cuberdon

• 10HaEs26-06-2016

Fijn adres voor een paar dagen Gent

Kamer groot genoeg om een paar dagen te verblijven. Alles er in wat nodig was. Heerlijke bedden. Gordijnen en rolgordijn om het licht te weren 's morgens. Fijne ruime badkamer met een lekkere douche. En parkeren vlak voor de deur voor maar € 3,00 per 24 uur. Ontbijt met verse broodjes van de bakker en verder alles wat je er op of bij zou willen hebben. Ontbijtruimte voor de 3 kamers. Gezellig om andere gasten te ontmoeten. Bijzonder charmante gastheer. Alles was goed onderhouden en vooral schoon. Geen onnodige prullaria maar lekker strak. Een klein half uurtje lopen naar het centrum van de stad. prima te doen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10evelien08-08-2014

Goed verzorgde Bed & Breakfast

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, goede uitleg gekregen over Gent. De kamers zijn keurig schoon en er staan 2 fijne bedden (boxspring). Elke ochtend een goed verzorgd ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Katia Hamal19-06-2014

Een mooi en zeer aangenaam verblijf.

Wij hebben 2 dagen genoten bij Kurt en Jurgen. De heren zijn zeer vriendelijk, gastvrij en discreet aanwezig. Je voelt je bij binnenkomst meteen welkom en krijgt onmiddellijk alle informatie welke je nodig hebt over Gent. Dankzij de tips van Kurt en Jurgen hebben we ook een andere kan van Gent Gezien. Er zijn goede fietsen te huur. ( zeker doen en wel nuttig gezien het centrum toch een half uurtje lopen is. ) De kamers zijn niet heel groot maar het perfecte comfort maakt dit goed. Fijne bedden en de kamer is goed te verduisteren, alles tip top proper. Het ontbijt is dik in orde, ruime keuze en de heren vragen ook waar je zin in hebt. Het tijdstip van het ontbijt is in overleg. Kortom als je het leuk vind om in Gent te verblijven in een lokale buurt. Doen Cuberdon stelt je niet teleur. Kurt en Jurgen tot zien.

p.s. enkel mensen die slecht ter been zijn kunnen een probleem hebben, het kan zijn dat je een aantal trappen op moet.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Michiel Sondermeijer23-09-2013

Sympathiek, dichtbij centrum, zeer schoon.

Gastvrij onthaal door de sympathieke gastheren, die allerlei info kunnen verschaffen over Gent. Lekker ontbijt, comfortabele schone kamer. Met beschikbare fiets 10 minuten van het centrum. Vrij parkeren.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Wij Reizen Door Europa17-03-2013

Voortreffelijke B&B

Mooi ingerichte sfeervolle B&B met kraakheldere kamers. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. De gastheren zijn gastvrij en weten veel over Gent te vertellen. Het verblijf was aangenaam en ontspannen.

Alleen gereisd in februari 2013

• 9Luc P05-02-2013

Nette B&B

Als zakelijk gebruiker ben ik afgelopen jaren geregeld te gast geweest bij deze nette en fijne B&B. Beide gastheren zorgen altijd voor een gastvrij en gastvriendelijk verblijf. Het mooie Gentse stadscentrum is op loopafstand. ( ~ 1/2 h ). Een aan te bevelen B&B in Gent.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 10sietske horneman21-01-2013

Thuiskomen

Ik kom al 3 jaar lang zo'n 8 keer per jaar in Cuberdon. Inmiddels is het een tweede thuis geworden. De gastvrijheid is enorm en er wordt rekenening gehouden met individuele wensen. De kamers zijn gezellig, altijd schoon en van alle gemakken voorzien. Ook de prijs is helemaal oke. Restaurants zijn in de buurt, het centrum van Gent is immers op loopafstand en Jurgen en Kurt staan klaar om tips te geven en mee te denken. De infraroodsauna is een heerlijk extraatje en zorgt ervoor dat je heerlijk inslaapt!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Dionne en Eric10-07-2009

Heel gastvrij!

Goed adres om van hieruit Gent te ontdekken. Met aandacht voor de 'kleine' dingen, zoals flesje Spa op de kamer, met een schaaltje Cuberdons, de vraag of je gebakken, gekookt of roer-ei wilt bij het ontbijt. Alle moeite doen om het fietsenrek te kunnen opbergen. Tips over Gent en de bus. Uitzwaaien bij vertrek.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Truus, Marcel en kids14-09-2008

Top gastvrijheid en super schoon

Net terug van 2 dagen Gent met overnachting bij Cuberdon, waarbij we gastvrij werden ontvangen met toelichting over van allerlei wetenswaardigheden over Gent (incl. documentatie) Wij verbleven in kamer 2. Maakte meteen bij binnenkomst al een frisse en schone indruk. Idem voor de badkamer die we moesten delen met gasten in kamer 3. Volgende ochtend natuurlijk benieuwd naar ontbijt. Lekker verse broodjes met vanalles erbij. Of we nog een gekookt eitje, roerei of gebakken ei wilden ? Werd meteen door de gastheer geregeld. Toch meer dan waar we op hadden gerekend. Enigste is dat je toch een klein half uurtje moet lopen om in het centrum te komen. Maar met de bushalte om de hoek (waar bijna iedere 15min een bus stopt) hoeft ook dat zeker geen belemmering te zijn om in dit erg fris, schone en gastvrije B&B te verblijven.

Truus en Marcel (14 september 2008)

Gereisd met partner in september 2008

• 10jannie-cees13-08-2006

Dit is de tweede keer dat wij er geweest zijn

De gastheren zijn erg vriendelijk-. behulpzaam Heerlijk ontbijt Heel erg schoon en aan te bevelen voor mensen met een allergie. Volgend jaar gaan we weer. Cees en Jannie

Gereisd met partner in juli 2006

1 tip over Bed and Breakfast Cuberdon

• Michiel Sondermeijer, 23-09-2013

Neem het cultuur arrangement, dat heeft veel voordelen, zie website.

0 vragen over Bed and Breakfast Cuberdon

Bed and Breakfast info