Bed and Breakfast Chambres d'Ami(e)s

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

22 reviews over Bed and Breakfast Chambres d'Ami(e)s

• 9Wouter 27-05-2013

Het was een geweldig weekend!

Wij hebben een fantastisch weekend gehad bij Marc en Yves in Gent. Meer dan een aanrader. We voldoende ons er gelijk thuis. Het ontvangst was warm en de kamers zijn geweldig. De ligging is goed en het is een kleine 15 minuten lopen naar het centrum. Het ontbijt verdient een extra groot compliment, want het was heerlijk. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Renske Meijer17-12-2012

Topverblijf gehad in deze B&B!

Wij hebben afgelopen weekend een heerlijk, romantisch verblijf gehad in deze prachtige Bed & Breakfast (Blauwe Kamer). De entree alleen al is zeer indrukwekkend en de rest van het pand en de kamers doen daar niet voor onder. Alles op unieke wijze ingericht met veel oog voor detail. We zijn gastvrij ontvangen en kregen informatie over de stad. De auto kan gratis geparkeerd worden op een paar minuten loopafstand. De kamer was netjes en schoon met een indrukwekkende badkamer en een lekker bed. Gelegen aan een straat (voorzijde) maar 's nachts toch zeer rustig. Het ontbijt was goed verzorgd en voldoende. Het is wel een stukje lopen naar het centrum maar er is een prima busverbinding. Kortom: veel meerwaarde t.o.v. een 'gewoon' hotel en voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2012

• 8C&M11-04-2012

Romantisch verblijf!

Afgelopen weekend hebben wij twee nachten overnacht in dit Bed & Breakfast.

Bijzonder verblijf, mooie Groene kamer in Victoriaanse stijl. Ruim verblijf inclusief grote badkamer met ligbad. Je kijkt werkelijk je ogen uit naar alle schilderijen e.d. in de kamer. Echt eens iets anders dan een regulier hotel, leuk concept!

Heerlijk uitgebreid ontbijt van de vriendelijke gastheren. Uitgebreide informatie bij aankomst ontvangen met tips voor goede restaurants/cafés in de omgeving. Op +- 5 min. lopen gratis parkeerplaats te vinden.

Enige minpunt is dat het (met name met minder goed weer) best een stuk lopen is naar het centrum (20/30 min.). Echter voldoende parkeergarages in omgeving centrum, dus ook makkelijk met auto te doen.

Echt een aanrader als je eens iets anders wilt!

Gereisd met partner in april 2012

• 9Piet (AZ) en Resia02-02-2009

Geen hotel in gent is mooier !!

Wat een rust en toch een service,bij het inchekken krijg je wat adviezen mee en bij het heerlijke ontbijt neem je de ervaringen van een dag eerder door met Marc en Yves , de vragen voor de recente dag worden hartelijk beantwoord en ze staan altijd voor je klaar.In minder dan 20 min. sta je in centrum Gent, lekker het eten laten zakken op de terug weg richting schitterende kamers die met van alles voorzien zijn! Mannen bedankt voor het heerlijke weekend!!

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Ivo Gilot31-12-2008

Heerlijke Bed and Breakfast in Gent

Enkele jaren geleden vonden wij bij toeval een leuke B&B in Gent, gevestigd in een statig herenhuis in een onopvallend en rustig straatje in Sint Amandsberg. Het is gelegen op 5 minuten wandelen van het station Dam en dus vlak bij het historisch centrum van Gent.

De ontvangst was warm en vriendelijk. Je voelde je vanaf het eerste ogenblik thuis.

De 3 kamers zijn weelderig ingericht volgens een thema en hebben elk een eigen badkamer. Na een dagje Gent kan je in de zomer heerlijk uitblazen in het stadstuintje en genieten van de stilte.

's Morgens wordt een heerlijk en uitgebreid ontbijt genuttigd in de gezellige gemeenschappelijke ontbijtkamer.

Intussen zijn we er al enkele keren terug geweest.

Ivo Gilot, Antwerpen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Annemarie23-12-2008

SUPER!

Net terug van een weekendje Gent en het was er geweldig! De B&B voldeed aan al onze verwachtingen, prachtige kamer en een super ontbijt! De gastheren laten je heerlijk je gang gaan maar staan bij vragen direct voor je klaar! Gelijk gaan dus!

Gereisd met vrienden in december 2008

• 9Nathan Siemons15-12-2008

Een topper! Dit moet je gezien en gedaan hebben!

Een heerlijk verblijf, 2 uitstekende gastheren die er het beste van hebben gemaakt. Heel mooie kamers, prachtige afwerking en orginele details, ontbijt dik in orde en service is daar service. We hebben er heerlijk genoten van onze huwelijks verjaardag. Ondertussen ook al naar hun vakantiehuisje in Bas-Oha (ook een topper) geweest. ZAAALIG! Bedankt Marc en Yves voor jullie gastvrijheid. Groetjes, Nathan

Gereisd met partner in augustus 2006

• 10Petra Broomans14-11-2008

Gent, Schoolstraat, Yves en Marc, is tweede thuis

Al een tijdje niet meer geweest en je begint heimwee te krijgen naar Chambres d'ami(e)s. De trein, de bus, het loopje door de Schoolstraat, weet blindelings de deur, altijd vriendelijk welkom, weer thuis in Gent. 's Ochtends lekker ontbijten. Alle andere lofzangen op deze site kloppen als een bus. En nu maar hopen als ik weer eens in Getn moet zijn alle kamers bezet zijn....

Zakelijk gereisd in april 2008

• 9Sharma & Joost14-10-2008

Een traditie om in ere te houden!

Jaarlijks tijdens het Gentse filmfestival is het hier heerlijk toeven! Niet alleen zijn de twee eigenaren zelf ook grote filmliefhebbers, ook is de rust en service precies wat je nodig hebt tussen het intensieve film kijken door. En dan hebben we het nog niet over de prachtige ambiance en de fijne fietsen die ons ter beschikking zijn gesteld.

Een echte aanrader dus...

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Fam. Nap13-09-2008

Gezellig thuiskomen!!!!

Marc & Yves bieden een gastvrij onthaal.Ze geven persoonlijke aandacht. Marc & Yves hebben veel kennis van Gent en de omgeving op allerlei gebied zoals: cultuur, recreatie, culinair. Ze bieden een groot wederzijds vertrouwen en het voelt echt aan alsof je thuis bent. Je wordt geweldig verzorgd, ontbijt is verrukkelijk en de kamers zijn heerlijk rustgevend, ruim en verzorgd. Tijdens je verblijf zijn de gastheren op een discrete manier aanwezig en geen enkele moeite is hen te veel. We vetrwachten er zeker nog vaker te gast te zijn. Marc & Yves zijn geweldige gastheren!!

Gereisd met familie in augustus 2008

1 tip over Bed and Breakfast Chambres d'Ami(e)s

• Renske Meijer, 17-12-2012 Rapporteren

Voor saunaliefhebbers is sauna Assanti net buiten het centrum een aanrader.

0 vragen over Bed and Breakfast Chambres d'Ami(e)s

Bed and Breakfast Chambres d'Ami(e)s info