Géén boekingskosten
/België/Oost Vlaanderen/Gent/Bed & Breakfasts Gent/Bed & Breakfast Chambre Plus

Chambre Plus

Bed & Breakfast
BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Chambre Plus voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 33 reviews

9.7FenomenaalScore uit 33 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Chambre Plus

• 7aJ29-07-2017

B&B zonder B...

In een rustige zijstraat in het centrum tegenover Novotel en boven een reisbureau ligt deze B&B zònder B... Het ontvangst is vriendelijk en geroutineerd in het reisbureau. De twee kamers die nog verhuurd worden zijn gethematiseerd. Wij verbleven in de Congo kamer. De badkamer is basic en de douchekop niet fantastisch, je doucht in bad. Uitzicht op binnenplaatsje met kabbelend Fonteintje.het hemelbes is 2 meter lang, voor ons nèt iets te kort. In het weekend is er verder geen personeel aanwezig en dus ook géén ontbijt wat je voor deze prijs wel mag verwachten.

• 6j_h_westerhout_114-06-2015

Geen 9+

Gewoon goed, ontbijt was niet overdreven uitgebreid , dit werd geserveerd door een jonge man die met een ander stel bleef praten waardoor ik zelf moest gaan vragen om "zoet beleg" en chocola heb ik zo al niet gezien, jus d' orange of ander sap ook niet dus voor € 15,00 p.p. vond ik het ontbijtje niet "grandioos" Bij aankomst is ons niets vertelt over de "huisregels" we kwamen om 8.20 u beneden om te ontbijten en kwamen ergens op een bordje tot ontdekking dat het van 9.00 u. tot 11.00 u. was....volgende keer toch maar weer een hotel.

• 10Patrick BERTELS07-03-2014

Fantastische ligging en leuke uitbaaters.

Als je een B&B zoekt in Gent is dit zeker " Place to be" !! Pal in het centrum van Gent. Het B&B zelf is een oase van rust en gezelligheid! De uitbaters Mia en Hendrik doen er alles voor om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken. Alleen al voor het ontbijt is het al de moeite waard! Mia en Hendrik bedankt voor alles.

Patrick en Sylvia (Limburg)

• 10Adriano18-07-2013

This is the place to by... Fantastic

Dit is de plek om te vertoeven... Waar Mia & Hendrik vol Passie & Liefde hun beroep uitoefenen.. Prachtige kamers, een waanzinnig ontbijt krijgt je voorgeschoteld die je bij mooi weer relaxend in de tuin kunt nuttigen. Een nummer 2 award maar voor mij zeker nummer 1

• 10reviews17-08-2012

Een paradijs midden in de stad

Onze huwelijksnacht hebben wij doorgebracht in de Cote Sud suite van Chambreplus. Niet ideaal om te komen tijdens de Gentse feesten maar nadat we door de deur binnen gekomen waren kwam ons een oase van rust tegemoet. De eigenaars Mia en Hendrik hebben ons helemaal in de watten gelegd. Dit mag de naam B&B eigenlijk niet hebben zo lux.

• 10ivandescamps12-07-2012

SUPER B&B een aanrader

super B&B in het hartje van Gent centrum,geen lawaaihinder,super uitbaters die voor 100 procent voor hun b&b gaan met veel overgave en supervriendelijk,niks is hen teveel , ze doen het met véél plezier,wij hadden de luxekamer Cote sud voor 1 nacht alles was tot in de puntjes verzorgd,superontbijt met zelfgemaakte choco en confituren,de kleine attenties maken het AF!wij gaan zeker nog naar daar;-)Mia & Hendrik als jullie dit lezen BEDANKT voor alles;-)

• 10Marieke07-05-2012

Geweldige ligging en ontbijt

B&B Chambre Plus is echt een aanrader. Wij selecteren altijd op ligging en ontbijt en aan beide eisen voldeed Chambre Plus volledig. Midden in het centrum en een geweldig ontbijt. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat je je zeer welkom voelt. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Nick de Hek27-04-2012

Super B&B!

Leuke B&B, echte aanrader! 3 verschillende kamers met elk een eigen karakter en stijl, wij zaten in de Côté Sud, supergeweldig. Jacuzzi en een heerlijke open haard. Afgezonderd van het hoofdgebouw maar dat geeft je ook wel erge rust en je bent zo in het hoofdgebouw. Ligging erg goed, rustig maar toch in het bruisende centrum. Heeft geen eigen parking, maar parkeergarage op loopafstand. Personeel super aardig en attent, je wordt hartelijk ontvangen en geven je meteen een welcome-home gevoel. Er zit een workshop ruimte in het hotel maar hebben wij niet gebruikt. Ontbijt was heerlijk. Ideaal voor stedentripjes maar ben je met kinderen, er is niet echt een kinderhoek-achtig iets. Staat van kamers heel goed. Gent is heel leuk en met dit hotel heb je een heel erg goede uitvalsbasis. Supermarkt recht tegenover hotel. Betalen is alleen cash maar pinautomaat zit op nog geen 3 minuten lopen. Kortom is deze B&B echt geweldig, voor een citytrip naar Gent echt wat mij betreft de beste keus!

• 10muchaart28-12-2011

Een B&B om nooit meer te vergeten

Chambreplus in Gent zijn zeker kamers met een dikke plus! We hadden zowel de sultan als congokamer, waardoor we met zijn vieren heerlijk gebruik konden maken van de ruimte beneden met open haard en heerlijk gezamelijk konden ontbijten. Ook hebben we de kamer cote sud mogen bekijken, welke zeer aan te raden is voor een romantisch weekendje weg. De ligging is natuurlijk fantastisch centraal gelegen in het oude centrum van Gent. En dan de service: echt uitmuntend, hier hebben we het vast na een aantal jaar nog over. Bij binnenkomst werden we warm onthaald door Hendrik die ons de kamers heeft laten zien en ons over Gent heeft verteld. De volgende dag hebben we heerlijk lopen smullen van het ontbijt met echte kwaliteitsproducten, vers fruit en zelfgemaakte jams en chocopasta. Vergeet zeker niet deze uit te proberen, want Hendrik is chocolatier van beroep, dus deze is echt bijzonder! Al met al niets dan lof en we komen graag nog een keer terug!

• 9Harriette7118-03-2011

Absoluut een aanrader!

Dit was onze 1e ervaring met een B&B en het was echt fantastisch! Prachtig ingerichte ruime en schone kamer (Congo) met alles erop en eraan zoals een zitje, minibar, TV met DVD, airco, waterkoker, koffie/thee, haardroger. Beneden is een mooie serre waar je kunt relaxen, iets drinken en zijn er vele boeken aanwezig (ook reisgidsen en informatie over Gent). Het ligt midden in het oude centrum van Gent en alle bezienswaardigheden en winkels zijn op loopafstand, ook de parkeergarage Vrijdagmarkt (€ 10,= per dag). Supervriendelijke eigenaren die je bij aankomst met koffie/thee en iets lekkers ontvangen en je alles over Gent kunnen vertellen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en overheerlijk. Kortom: niet twijfelen, maar gewoon gaan overnachten bij Chambre Plus! Je krijgt er absoluut geen spijt van.

Bed & Breakfast Chambre Plus info

Het complex