Géén boekingskosten

6.4VoldoendeScore uit 10 reviews

10 Reviews over Chalet de Maalte

• 8Chris betten22-05-2016

Prachtig karakteristieke kamers

Dit is een hartstikke gezellig hotelletje waar de beheerder eigenaar in de ochtend een ontbijtje voor je maken zoals je het graag zou willen. De kamers hebben verschillende thema's en stralen gezelligheid uit. Mijn enige persoonlijke minpunt was dat ik na een overnachting bij de parkeerplaats kwam en een deuk in mijn auto had zonder dat iemand er een briefje bij had gedaan . Dat had ik niet verwacht van de Belgen

• 9Chris10-06-2015

Gezellig

Was een leuke ervaring in een authentieke jachtkamer. Eenvoudig ingericht, doch gezellig en schoon. Ik heb genoten van de vruchtenyoghurt, met de zelf verbouwde vruchten uit de tuin van De Maalte. De eigenaar probeert het iedereen naar de zin te maken, met een gebakken eitje. Heel leuk hotelleke!

• 8Rob den Oudsten28-08-2012

Prima hotel, gastvrij personeel

Prima hotel gelegen aan het schitterende Maaltebruggepark. Helaas geen restaurant maar daarvan zijn er zat in de directe omgeving. Bijzonder vriendelijk en gastvrij echtpaar dat eigenaar is. Vooral de eigenaar die in de keuken de scepter zwaait en nooit te beroerd is om een praatje aan te knopen. 10 Minuten met de tram van het centrum

• 3De Witte25-01-2012

Bedrogen

waarschuwing door iemand met professionele ervaring qua hotelbeoordelingen: zeer slecht prijs-kwaliteit voor een driesterrenhotel in België (onze huwelijksnacht); 175 euro voor 1 nacht waar men op de website pronkt met onder andere champagne: stoffige kamer, niet afgewerkt, oud, onhygiënisch ontbijt lag te zweten en was niet aangevuld, vervallen grote pot choco waar iedereen uit moet smeren, geen attentie voor huwelijksnacht (nochtans op hun website foto met fleschampagne: hoeveel moet men nog bijbetalen?), slechts 10 % korting als compensatie dus ze beseffen dat ze tekort schoten qua service, geen reactie op klacht waarin ik hen tips gaf om in de toekomst betere mond-tot-mondreclame te kunnen verdienen.

• 4Kristina 17-10-2011

Nooit meer.

We hadden een weekendje weg geboekt met 6 vrouwen naar Gent, Chalet de Maalte kreeg een 7,2 op de meeste websites. De foto's zagen er prima uit maar eenmaal aangekomen leek geen een foto op de werkelijkheid. De schrootjes aan de buitenkant hadden hun beste tijd gehad, de kamer was incompleet, geen deurknopjes op de kasten, geen douchegordijn, niks om de douchekop aan op te hangen, schimmel op de badrand, een kapot toilet en een klein koud straaltje om mee te douchen. Het ontbijt was op zich prima maar de dode wesp op het ontbijtbord deed alle eetlust verdwijnen. Gent is een leuke stad maar de volgende keer slapen we in een keten hotel in het centrum.

• 3cookie197623-07-2011

Nooit meer

De tomtom kan het huisnummer niet vinden en leidt je naar de andere kant van de brug, wat de nodige vertraging oplevert. De kamer was op zich netjes maar er zat een schimmelrand langs het bad op de houtenomkisting. Het ontbijtbuffet begint pas om 9h00, de eigenaar gaf aan dat ontbijt om 8h00 evt geregeld kan worden, maar 07h00 teveel van het goede is. Om 4h45 werden we wakker geschreeuwd door een onophoudelijk koor van minimaal 3 krijssende hanen. De algemene indruk is meer van een bed and breakfast maar dan zonder breakfast. Voor ons in ieder geval nooit meer. Wel een plus was de vriendelijke eigenaar.

• 3Rene en Hanneke27-02-2011

jammer, maar nooit meer!

Een nacht verbleven in de geschakelde kamer in Chalet de Maalte. De kamer was niet schoon, spartaans ingericht. Een van de kranen bij de wastafel zat los en de wc zag er vies uit. Het hotel maakte helaas een armoedige indruk. De bedden waren wel goed. Toen wij bij het ontbijtbuffet arriveerden werden de broodjes niet meer aangevuld. Het vleesbeleg zag er niet erg fris meer uit. De ontbijttafels werden na vertrek van de gasten niet afgeruimd. Jammer, eens maar nooit meer.

• 9Michel en Sandra13-12-2010

Heerlijk Hotel, met zeer vriendelijke eigenaar

Wij komen zeker twee keer per jaar in Gent. Per toeval bij Chalet de Maalte, maar een schot in de roos. Fijne kamers, hele aardige eigenaar, het ontbijt is super en op een mooie locatie aan park. Ok, het ligt niet midden in het centrum, maar met het openbaar vervoer (schuin aan de overkant) ben je in tien minuten in het centrum. Een absolute aanrader.

• 9Chris01-08-2010

Een aanrader voor wie Gent wil bezoeken

Chalet de Maalte, gelegen in de groene long van Gent en toch zo dichtbij met veel vervoermogelijkheden. Een aangenaam familiehotel!

• 8miranda06-04-2009

knus hotel met goede services

Zeer vriendelijke mensen en een super goede service. Echt een aanrader! Kamer was prima verzorgd en ontbijt was top. Afstand tot het centrum hebben wij met de auto gedaan waar je prima kan pakeren in de ondergrondse garages!!!!!

Hotel Chalet de Maalte info

• Adresgegevens