Géén boekingskosten

Hotel Cathedral

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cathedral voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews

7.3GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning

7 Reviews over Cathedral

• 4Els Vonk18-12-2016

Dit nooit meer

Hotel is zo verouderd, is al jaren niets meer aan gedaan. Bedden (wel goed om te slapen)stonden op plankjes, kleden op de vloerbedekking, voor vlekken. Douche licht iedere 2 min. uit zodat reisgezelschap deur moest bewegen om licht weer aan te krijgen. In een douchebeurt 3 keer uit.Dikke laag stof op kast. Geen lift. Geen gordijn in de douche, sta je in het volle licht. Is wel in het centrum, maakt dus iets goed. Ontbijt wel aardig. Zoals gezegd, nooit meer. Let op niet in kamer 9.

• 8Erwin12-09-2014

Goed gelegen, goede ontvangst

Voor een stedentrip in Gent hebben we hier 1 nacht gelogeerd. Hotel ligt aan een redelijk drukke weg nabij het centrum van Gent. In de kamer die wij hadden hadden we echter geen last van het verkeer. Onze auto stond in de garage onder het hotel (reserveren!). Het centrum met de gezellige winkels, terrassen en bezienswaardigheden is op loopafstand. Eigenaresse ontving ons hartelijk en serveerde een prima ontbijtje.

• 9Kjell13-11-2012

Goede prijs/kwaliteit

Dit is een klein hotelletje vlakbij het centrum van Gent. Goed bereikbaar met de wagen (ondergrondse parkings in de buurt aanwezig) en op wandelafstand van het bruisende centrum van Gent. Ideale uitvalsbasis om de stad te bezoeken.

De kamers zijn ruim en modern. Onze kamer was voorzien van een dubbel bed, ruime salon en propere badkamer met douche. Ideaal om na een bezoek aan de stad 's avonds met twee andere koppels nog even in de salon na te praten.

Aanbod ontbijt niet vergelijkbaar met dat van een groot viersterrenhotel, maar er was voldoende en alles vers en lekker.

Zeer vriendelijk onthaald geweest door de eigenares.

Enig nadeel: 's nachts nogal wat lawaai, maar dat zal wel normaal zijn in een drukke stad.

• 6Tjeerd15-08-2012

Oordopjes mee!

De ligging van het hotel is prima. Je loopt zo het centrum van Gent in. De kamers aan de straatkant zijn echter enorm luidruchtig. Het lijkt er net of je boven een snelweg slaap, met alle voorbij razende auto's en bussen. Neem dus oordoppen mee!

Kamers zijn dik in orde, hoewel onze douche cabine niet goed was schoongemaakt. Ontbijt is basic, maar volledig.

• 8Bas08-01-2012

leuk hotel; aanrader

• ligging uitstkend; <5 min wandelen van centrum
    • vriendelijk en behulpzaam personeel
    • uitstekend ontbijt
    • kamers zijn ruim, ondanks dat de kamers net gerenoveerd waren hebben ze een beetje gedateerde uistraling. Bedden waren uitstekend. Nette ruime badkamer.
    • hotel heeft enkele parkeerplaatsen in de garage; kosten 14 euro/dag Kortom hotel is een aanrader!!!!!!!
  • 8Adriaenssens Ann28-02-2010

Mooi gerenoveerd hotel met zeer toffe uitbaters

Klein, leuk hotelletje dat qua ligging een ideale uitvalsbasis is om te winkelen of een snuifje cultuur op te doen. De uitbaters zijn uitermate hulpvaardig en leggen je direct uit wat de 'places to be' zijn in Gent. Dit alles wordt zelfs op een kaartje aangeduid voor je. Wij hadden één van de kleinere kamers geboekt en die was in orde en proper. Het onbijt is ook lekker, niet heel groots, maar meer heb je echt niet nodig. Als wij nog ooit Gent bezoeken, boeken we zeker weer hotel CATHEDRAL.

• 8reisleidster05-10-2009

Een pas gerenoveerd hotel in het centrum van Gent

Via internet dit hotel geboekt. Het hotel is kortgelden gerenoveerd, ruime kamers en met ruime badkamer. Het ontbijtbuffet was goed en verzorgd. De auto kon in de garage tegen betaling van 14 euro per dag. in de omgeving is alles betaald parkeren. Men is vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen we informatie met plattgrond en wat bezienswaardig is. Het enige nadeel is dat het hotel aan een drukken weg ligt, maar met oordopjes hoor je dat niet. Een hotel om nog eens terug te komen, want gent is een prachtige stad.

Hotel Cathedral info

• AirconditioningBeschikbaar