Hotel Castelnou

Hotel Info

Meer hotelinfo

77 reviews over Hotel Castelnou

• 5Susan23-12-2007

Aan de buitenkant ziet het hotel er netjes uit. Maar helaas zijn de kamers oud. Voegen in de badkamer zijn vies, douchekop was overleden en alles was niet echt schoon. Keuken bevat te weinig spullen om er iets te kunnen maken. En je ruikt in de kamer duidelijk dat er altijd gerookt is en op de gang hangt een vieze etenslucht. Ontbijt was niet super en alles is snel op. Voor ons niet herhaling vatbaar.

• 8karin24-10-2007

Hadden kamer in motel-stijl. Was eens iets anders! Leuk hotel! proper! Privé-parking! vriendelijk! Wel eindje stappen van winkelstraten, maar dat is dan weer goed voor de conditie he! :-)

• 8Henny van de Perre23-10-2007

Hotel is prima,

Onbijt is voldoende,veschillende soorten beleg en broodjes. Let op het is een non smoking hotel,zowel in de kamers als in de bar mag er niet gerookt worden.

Hte hotel ligt 10 minuten lopen van het centrum,dus je kunt de auto laten staan op de bewaakte parkeerplaats van het hotel,deze parkeerplaats kost je 5€ per dag maar is zeker aan te raden om te doen.

• 9Janssen&Jansen04-10-2007

Lekker lang weekend in Gent geweest Hotel zeer vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt/avondeten kamers zeer goed en zuiver alles wat je nodig hebt. Auot kan tegen kleine vergoeding zeer goed geparkeerd worden bij het hotel. Loop afstand tot centrum +/- 20 minuten. Ideaal

• 8Esther31-05-2007

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, ruim appartement, niet supermodern maar wel schoon en netjes. Wordt op dit moment airco aangelegd. Auto kan tegen betaling op het binnenterrein neergezet worden. Fietsenstalling in de garage (fiets meenemen beslist een aanrader, met de auto de stad in is af te raden). Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Toon02-02-2007

Vriendelijk personeel, ruime appartement wat het leuk maakt om samen met vrienden of kinderen te gaan. Restaurant mag gerust eens vernieuwd worden. Ontbijt is uitgebreid en indien je het vraagt kan je een omeletje krijgen. Ontbijturen zijn wat aan de vroege kant, maar ik vrees dat dit komt door de zakenmensen.

Maar heel goed verblijf gehad en Gent is een prachtige stad!

• 9vleugel23-04-2006

prima hotel. goede service. aardig personeel. lekker ontbijt met alles erop en d'r aan. zeker een aanrader. op een loop afstand naar het centrum. p.s wij hadden een studio.

• 8frank28-03-2006

10 min. lopen naar de Korenmarkt. Ontbijt is wat beperkt maar de kamers zijn prima. Prijs/ kwalitiet is goed.

5 tips over Hotel Castelnou

• Peter de Mol, 03-07-2013

Boek incl. parkeerplaats.

• sjoy , 15-06-2014

Voor als je bv naar theater daar wilt is de ligging gunstig.

• patrick, 04-11-2012

reserveer overdag voor een restaurant want anders kan je vaak pas om 21.30 uur terecht.

0 vragen over Hotel Castelnou

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen