Kleine hotelsWeer vandaag31°20°

66 reviews over Hotel Castelnou in het Nederlands

Fijn verblijf!

Maartje
2-8-2010

Ik ben samen met mijn vriend een weekeindje naar Gent geweest. Het hotel ligt inderdaad iets buiten het centrum, maar binnen 15 minuten ben je in het centrum. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, maar deze was zo rustig dat wij absoluut geen last hebben gehad van auto's of lawaai. De parkeergarage bij het hotel was ideaal om de auto kwijt te kunnen en verder hebben wij alles te voet gedaan. Het ontbijt was prima (genoeg keuze) en het personeel was zeer vriendelijk. Wij zouden dit hotel en Gent zeker aanraden.

Gereisd Met partner in juli 2010

gEWELDIG hOTEL

Ronald Dalhuisen
17-7-2009

Mooie ruime appartementen. Zeer netjes. Personeel was ook erg vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een korte vakantie goed toeven

N. Vegter
19-2-2009

Wij waren een paar dagen in Gent en hadden een heel programma. Met de bus is het zuidelijke kunstkwartier gemakkelijk te bereiken vanuit het hotel. Voor het centrum moet je even lopen, maar zo langs het water is dat geen straf. Het appartement was lekker ruim, maar de airco heeft mij waarschijnlijk ziek gemaakt. Het personeel was correct, maar niet overdreven gezellig en men doet voor de hotelgasten verder niets. Die hangen er een beetje bij. Het restaurant Dali en de gasten daarvoor zijn belangrijker. Er was bovendien onverwacht een hele verbouwing gaande voor dat restaurant, dat inderdaad verder goed is.

Gereisd Met partner in februari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnou voor je op een rij gezet:

net hotel voor leuke prijs

bianca
8-1-2009

Samen met mijn vriend bezocht ik dit hotel voor twee nachten. Het hotel ligt ongeveer 15 minuten van het centrum lopen, goed te doen dus. Het hotel was prima, de kamer was netjes en schoon, inderdaad met kitchenette etc het ontbijt prima en achterom een parking voor 6 euro per nacht. We hebben trouwens zeer lekker gegeten in restaurant het Pakhuis in de buurt van de Sint Michielsbrug en de Italiaans restaurant eetcafe 129.

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Perfect

Angela
27-12-2008

Aparthotel Castelnou biedt iets meer dan een gewoon hotel. Het zijn namelijk appartementen met hotelservice. En dat levert een zeer prettige ervaring op. Een eigen keukentje (met weliswaar niet al te veel pannen), eettafel, woonkamer met twee banken, badkamer en een aparte slaapkamer. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik erg goed.

Bij het hotel hoort een brasserie, waar 's morgens het ontbijt wordt geserveerd (geen gebruik van gemaakt) en verder geluncht en gedineerd kwam worden. De sfeer is informeel, het eten niet duur en lekker en staat snel op tafel. Het is ook mogelijk vanaf de kamer naar de brasserie te bellen en daar het eten op te halen om het in je appartement op te eten.

Aan de voorkant ligt een school en een redelijk drukke weg. Hoewel niet heel storend, is het voor lichte slapers beter een kamer aan de achterkant te vragen.

Het hotel ligt niet midden in het centrum, dat is voor sommigen wellicht een nadeel. Ik ga er echter zeker weer terug.

Gereisd Alleenreizend in december 2008

Wij hebben van 18 februari tot 22 februari gelogeerd in in

Henk van der Kolk
24-2-2008

Wij hebben van 18 februari tot 22 februari gelogeerd in apart hotel Castelnou. Wij zaten in een studio op de 4de verdieping kamer 4. Op de kamer was een grote koelkast en een koffiezet apparaat en 2 kookplaten. Ontbijt was erg vroeg van 7-9 uur. Vriendelijk personeel Heerlijk rustig geslapen. Lopen naar het centrum een kwartiertje. Bus 17 en 18 stopt in om de hoek. Aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vooral de appartementen zijn top! Lekker zitgedeelte en is

JME Hogendorf
23-1-2008

Vooral de appartementen zijn top! Lekker zitgedeelte en een keuken met koffiezetapparaat. Echter geen waterkoker, want dat is ongebruikelijk in Belgie haha.

Gereisd Met partner in december 2007

de loopafstand naar het centrum wordt aangegeven als dat

j van der pol
5-1-2008

de loopafstand naar het centrum wordt aangegeven als dat je dat in 10 minuten loopt, dit is echter zeker 25 minuten en als je dat een paar keer per dag loopt nogal ver. Auto parkeren als je geen plek hebt gereserveerd op parkeerplaats van het hotel is geen enkel probleem. Voor het hotel voor 2,50 per dag is altijd plaats. Dus nog goedkoper als bij t hotel.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Aan de buitenkant ziet het hotel er netjes uit

Susan
23-12-2007

Aan de buitenkant ziet het hotel er netjes uit. Maar helaas zijn de kamers oud. Voegen in de badkamer zijn vies, douchekop was overleden en alles was niet echt schoon. Keuken bevat te weinig spullen om er iets te kunnen maken. En je ruikt in de kamer duidelijk dat er altijd gerookt is en op de gang hangt een vieze etenslucht. Ontbijt was niet super en alles is snel op. Voor ons niet herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hadden kamer in motel-stijl

karin
24-10-2007

Hadden kamer in motel-stijl. Was eens iets anders! Leuk hotel! proper! Privé-parking! vriendelijk! Wel eindje stappen van winkelstraten, maar dat is dan weer goed voor de conditie he! :-)

Gereisd Met partner in oktober 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelnou in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelnou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.