Kleine hotelsWeer vandaag19°15°

68 reviews over Hotel Castelnou in het Nederlands

Helemaal super!

patrick
4-11-2012

Leuk ontvangst bij de receptie, erg vriendelijk en je voelt je meteen helemaal welkom. Je krijgt een plattegrond en gids mee, met informatie over Gent. 15 min. lopen dan sta je midden in het bruisende centrum. Mooie, nette en schone kamers. Ontbijt was goed met ei, spek, zoet , kaas, harde en/of zachte broodjes en croissants. Een echte aanrader voor iedereen,

Gereisd Met partner in november 2012

Super Hotel

Luud
27-9-2012

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel was zeer goed, het ontbijt was kwalitatief prima. De afstand richting centrum met bus./tram ook prima. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Mar 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Bernie
1-9-2012

We hebben heerlijk genoten van een nachtje Gent, waarbij wij dit hotel hadden geboekt. Het hotel is modern, netjes en beschikt een eigen parkeerplaats. Vriendelijk personeel en mooie kamers. Ook het onbijt was goed, genoeg keuze! Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Super!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Wauw, super!

Chantal
31-8-2012

Toen we gingen inchecken was de receptioniste erg aardig en we kregen ook een plattegrond van Gent ed, dat was wel fijn. Het hotel zelf.. echt super gewoon! De kamer was mooi en netjes. Het fijne aan een aparthotel is dat je dus een koelkast hebt op je kamer! Alles was modern ingericht, zo ook de badkamer. Het bad lag heerlijk en er was zelfs zo'n mini reisfohn van Babyliss aanwezig. Ontbijt vond ik juist erg lekker en vrij veel keuze ook. Ook was er gratis wifi, erg handig! Parkeren kon bij het hotel voor 7,50 per dag. Enige minpuntje is dat het minimaal een kwartier is lopen voordat je echt ergens bent. Maar dat is het zeker waard! Hier zou ik zeker nog wel eens willen komen in de toekomst!

Gereisd Met partner in augustus 2012

nooit meer

Iraj
17-5-2012

de kamers waren wel schoon maar het ontbijt was verschrikkelijk geen brood ( pistolet ) en koffie niet te zuipen

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooie kamers en prima ontbijt!

Edith Wolvers
2-4-2012

We hebben 3 nachten geslapen in dit aparthotel. Heerlijke bedden, rustige kamers (door de goede dubbele beglazing) Keuken met koelkast aanwezig op kamer, grote doucheruimte, alles keurig schoon. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Centrum op een kwartier lopen vanaf dit hotel, goed te doen. Eten in het restaurant was goed, evenals het ontbijt.

Gereisd Met partner in maart 2012

Beslist een aanrader

Ronald
21-12-2011

De kamer heeft een apart zit- en eetgedeelte en slaapkamer. Er is een kitchenette met kookplaat, koelkast, Nespresso apparaat, waterkoker bestek etc. Ook ligt er thee en koffiepads. Hoewel koken is niet nodig, gezien het grote aantal leuke restaurants in Gent. De kamers zijn modern ingericht, maar doen wat kaal aan omdat er niets aan de muur hangt. Ontbijt is uitgebreid en goed. Reserveer wel een parkeerplaats (6 euro), want parkeren in de buurt is betaald en het is vrijwel ondoenlijk om een parkeerplek te vinden. Als we nog eens in Gent komen gaan we zeker hier weer overnachten.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een regelrechte aanrader !!!!!!!

A. Blokker
18-12-2011

Wat een geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel . Prachtige en ruime kamers. Heel modern ingericht. Ontbijt is zonder meer goed. Dit hotel is een aanrader voor iedereen. Er zijn geen negatieve punten te vinden!!!!

Gereisd Met partner in december 2011

Geweldig hotel! Een aanrader

Marga
23-10-2011

Dit hotel is echt een juweeltje. Voor het vriendelijk personeel is geen enkele vraag te veel. Het is ongeveer 10-15 minuten wandelen tot hartje centum door een mooie wandeling langs het water. De bushalte is op 150 meter en men kan via de receptie een buskaart kopen. Het is pas gerenoveerd en heeft een eigen kitchenette en aparte woonkamer - na een lange dag is het lekker uitzakken voor de lcd tv met sateliet ontvangst. Er is een beveiligde parkeerplaats. Het eten is goed en men kan voor ongeveer 11,00 euro een 3 gangen dagmenu krijgen.

Gereisd Met partner in oktober 2011

ruim en schoon hotel / apartement

Nina
7-10-2011

Erg ruim. Alles is nog erg nieuw. Lekker met eigen keuken en koelkast. Je kunt lekker nog even tv kijken sávonds laat op de bank. Prima ontbijt. De vrouw bij de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam Je kunt je auto kwijt in de parkeergarage. Ligt net aan de rand van het centrum. 10 minuten lopen naar centrum

Gereisd Met vrienden in september 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelnou in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelnou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.