Kleine hotelsWeer vandaag18°10°

65 reviews over Hotel Castelnou in het Nederlands

Erg tevreden!

Arlette Poppe
29-10-2014

In oktober een 5 tal dagen gelogeerd. Prachtige kamers,zeer proper. Heel vriendelijk personeel van receptie tot poetsdames. Geen negatieve opmerkingen.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch aparthotel

freekvandermaas
24-9-2014

Hotel Castelnou is een uitstekende uitvalsbasis voor een meerdaagsbezoek aan Gent. Mooi kamers, prima sanitair en vooral heel vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Gereisd Met partner in januari 2014

Modern en aangenaam hotel

lambert_caris
7-6-2014

Onze tweepersoonskamer was verrassend goed en gezellig ingericht. De aparte slaapkamer was wat klein maar dat werd door de zeer ruime woonkamer met keukentje gecompenseerd. Een modern gerund hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het restaurant is een aanrader voor wie geen extravagante eisen stelt. Alles is er netjes en proper en er hangt een aangename en ongedwongen sfeer. De privéparking (8€/dag) is erg handig . De drukte overdag van de brede laan stoort niet: er dringt geen verkeerslawaai tot in het hotel door. De nachten zijn muisstil, ook langs de straatkant. Op 10 minuten lopen ligt het St- Baafsplein. Dit hotel is aan te bevelen

Gereisd Met partner in juni 2014

Modern net hotel

Milou
27-4-2014

In het voorjaar van 2014 zijn wij 2 nachten verbleven in dit hotel. De receptionist vertelde ons dat het 2,5 jaar geleden gerenoveerd is. Wij dachten dat het pas net gerenoveerd was, het zag er erg modern en netjes uit! Het hotel straalt rust en 'luxe' uit. Wij hadden voor 8€ per dag een parkeerplaats gereserveerd, de auto staat beveiligd op een plaats, waar je enkel met een hotelpas binnen kan komen. Het ontbijt voldeed aan alle verwachtingen. Voor ieder keus genoeg! Binnen 10 á 15 min ben je in het hart van het centrum. (graslei). Al met al, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd Met partner in april 2014

Aanbevolen!!!

Frank
2-3-2014

Vriendelijke receptie die je behulpzaam is met allerlei informatie. Parkeren ad € 8,00 per dag op afgesloten binnenplaats met garage. Tweekamerappartement, zeer royaal en schoon met bank, fauteuil, eethoek met twee stoelen en kitchenette met waterkoker en koffiezetapparaat (niet alle koffie en thee is gratis!). Keramische kookplaten en voldoende potten en pannen. Afwasmiddel en keukenlinnen zijn ook voorhanden. Moderne badkamer met bad/douche, wastafel en toilet. Ontbijt is niet royaal, maar meer dan voldoende. Restaurant Dali is prima met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het hotel ligt op een kwartiertje van de historische binnenstad verwijderd. Je kijkt je ogen uit in het centrum van Gent!

Gereisd Met partner in februari 2014

Ideaal Hotel

Peter de Mol
3-7-2013

Geweldig hotel,prima vriendelijk personeel.Prima gelegen buiten de drukte maar makkelijk loopbaar naar centrum.Zeer ruime kamers! Kortom topper.

Gereisd Met partner in juni 2013

Helemaal super!

patrick
4-11-2012

Leuk ontvangst bij de receptie, erg vriendelijk en je voelt je meteen helemaal welkom. Je krijgt een plattegrond en gids mee, met informatie over Gent. 15 min. lopen dan sta je midden in het bruisende centrum. Mooie, nette en schone kamers. Ontbijt was goed met ei, spek, zoet , kaas, harde en/of zachte broodjes en croissants. Een echte aanrader voor iedereen,

Gereisd Met partner in november 2012

Super Hotel

Luud
27-9-2012

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel was zeer goed, het ontbijt was kwalitatief prima. De afstand richting centrum met bus./tram ook prima. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Mar 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel!

Bernie
1-9-2012

We hebben heerlijk genoten van een nachtje Gent, waarbij wij dit hotel hadden geboekt. Het hotel is modern, netjes en beschikt een eigen parkeerplaats. Vriendelijk personeel en mooie kamers. Ook het onbijt was goed, genoeg keuze! Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Super!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelnou in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelnou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.